7

821 43 6
                                    

Tom'un söyledikleri kalbimi her ne kadar kırsada peşinden gidip hesabını soracaktım ben katil falan değildim! Theodore'da öyle

"Riddle! bana bunları söyleyerek öylece çekip gidemezsin! hey beni duyuyor musun?!" olduğu yerde durdu ve bana döndü. "Grindelwald git" yanına ilerledim ve tam karşısında durdum. "Gitmiyorum! neden Theodore'u suçladığını söylemeden gitmiyorum!" beni kollarımdan tutarak duvara yasladı sertçe yutkundum ve gözlerine baktım. "Çok mu seviyorsun onu?" sorduğu soru kaşlarımı çatmama sebep olmuştu neden böyle bir şey sormuştu ki? başımı salladım ve söylediklerini onayladım. "Seviyorum"

"O zaman çok üzülüceksin Grindelwald" uzun süre gözleri yüzümün her bir yanında oyalandı, dudaklarımda duran bakışarı yutkunmasına sebep olmuştu. Tanrım umarım beni öpmez! "Riddle napıyorsun?" Tom beni sertçe bıraktı ve geri çekildi "bu iş dışında o yüzünü görmek istemiyorum bende mide bulantısından başka bir duygu uyandırmıyor" sertçe yutkundum bu kadar çirkin olduğumu hiç düşünmemiştim. Ellerim yüzüme gittiğinde daha fazla bana bakmaya dayanamamış gibi kafasını yere çevirdi "ben- asıl sen o yüzünü benden uzak tut! korkunçsun!" yanından geçip giderken kırılan kalbimi belli etmeye niyetim yoktu.

Yeni odama çıkarken daha fazla dayanamadım ve merdivene oturup ağlamaya başladım. Normalde bir insandan bunları duymak canımı acıtmazdı ama o söylediği zaman kalbim fazlasıyla kırılıyordu. "Samantha" göz yaşlarımı hızlıca silip arkamı dönerek sesin sahibine baktım "Pansy" Pansy vakit kaybetmeden yanıma oturdu "sen ağladın mı?" başımı inkar ederek iki yana salladım ve ayağa kalkarak sorularından kaçarcasına odama çıktım.

Odada bir kaç tur attıktan sonra yatağa oturdum. Aptal pislik! senden nefret ediyorum Tom Riddle! sensin çirkin! asıl ben sana katlanamıyorum! sinirden delirmek üzereyken kapı çaldı ve içeri Theodore girdi. "Sevgilim iyi misin?" gözlerimi devirdim. Şuan onu çekebilicek durumda değilim "değilim! o yüzden git burdan!" Theodore yavaşca yanıma ilerledi ve yanıma oturdu "beni suçlamıyorsun dimi? yani Tom'a inanmadın" omuz silktim. "İnanmadım sonuçta uzun zamandır birlikteyiz sana güveniyorum" Theodore gülümseyerek dudaklarımı öpmek için yaklaşınca ayağa fırladım. "Benim ders çalışmam lazım kütüphanede görüşürüz!" odadan kaçarcasına çıktım ve kapıyı kapattım. Koşar adımlarla kütüphaneye indim. Burası benim için sıkıcı bir yerdi ders çalışmak bana göre değildi zaten babam çoğu şeyi öğrettiği için başarılıydım. Kitaplara göz gezdirirken gözlerimin kararmasıyla masadan destek alarak oturdum.

𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin