Tom yenilgi içinde dudaklarımı öpünce ona karşılık verdim. Göğüsümde olan eli nazikçe göğsümü sıkarken ben Tom Riddle'ı tutkuyla öpüyordum. Tom'un cübbesini tek bir hamlede çıkardım. Tom dudaklarımı dudaklarından ayırıp küçük öpücükler bırakarak boynuma indi ve emmeye başladı. Bir yandanda gömleğimi çıkarmakla meşguldü. Tom beni yatağa ittirdi ve pantolonunun kemerini çıkarıp bir kenara fırlattı. Hiç vakit kaybetmeden vücuduma öpücükler konurarak göğüslerime geldi. Dili kışkırtıcı bir şekilde göğüsümde oyalanırken boşta olan eliyle diğer göğüsümu sıkıyordu. İnlemelerim odada yankılanırken Tom vücudumdan aşağı inerek bacaklarımın arasında durdu ve tek hamlede beni karşısında tamamen çıplak bıraktı. Diliyle küçük dokunuşlar yaparken yaşadığım zevk tahmin edilemezdi. İnlemelerim odada yankılanırken Tom daha hızlı hareket ediyordu, ellerimi saçlarına götürdüm ve kafasını bastırdım.
Bu inanılmaz güzel hissettiriyordu. Tom işini bitirdikten sonra dudaklarıma öpücük konurdu ve yanıma yattı. Onu rahatlatma sırası artık bendeydi. Parmaklarımı karın kaslarında gezdirirken Tom'un gözlerine bakıyordum. Acemi olduğum için oldukça nazik davranarak dilimle etrafını yaladım. Tom'un ettiği küfürler ve inlemeleri bana daha çok zevk veriyordu. Daha hızlı hareket etmeye başlamıştım ki Tom beni durdurdu ve altına aldı hazır mısın derecesine gözlerime bakıyordu. Bakışlarını onaylamak istercesine başımı salladım.
"siktir" hissettiğim zevk nefesimi kesmişti Tom ilkim olduğunu bildiği için yavaş hareket ediyordu. "Lütfen daha hızlı olabilir misin!" arsızca söylediklerim Tom'u güldürmüştü hiç hız kesmeden ileri geri hareket ederken tırnaklarımı sırtına geçirerek sesli bir şekilde inledim. Tamam bu çok güzel bir zevkti.
Tom yorgunlukla yanıma yattı ve bakışlarını bana çevirdi. Öylece bir birimizi izlerken Tom elini yanağıma koydu "kusursuzsun" gülümsedim. Gözleri dudaklarımla buluştuğunda "gülüşün" diye mırıldandı
"ne varmış gülüşümde?" uzun süre gözlerime baktı ve düşündü. "Hayat" gülümsemem dahada büyüdüğünde Tom dudaklarıma öpücük kondurdu. "Şimdi sen benim gülüşümü mü öptün?" Tom elini çıplak belime koyarak beni kendine çekti yüzümün her bir yanını ezberlemek istercesine inceliyordu burnuna öpücük kondurduğumda kaşlarını çattı "çok güzelsin" dedim. "Bana hakaret etmek hoşuna mı gidiyor?" bu onun için hakaret olabilirdi ama gerçekten Tom Riddle'ın kusursuz yüzü onu çok güzel yapıyordu."Bu bir gerçek" Tom parmaklarını yavaşca çıplak vücudumda gezdirmeye başladı. Gıdıklandığım için geri çekilerek gülmeye başladım. "Riddle kes şunu!"
Tom elini yatağa bastırarak yüzünü yüzüme yaklaştırdı "ne yani bir tur daha mı istiyorsun?""yorulmadın mı?" sorduğu soruya karşılık omuz silktim "seninle beş tur bile yapsam yine yorulmam"
yataktan kalkarken "arsız kız" diyerek beni azarladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛
Fanfiction"gülüşün" "ne varmış gülüşümde?" uzun süre gözlerime baktı ve düşündü. "hayat..." - a Tom Marvolo Riddle fiction.