Podziękowania

22 3 0
                                    

Doszliśmy do końca pierwszego tomu mojej trylogii "Fine". Przebrnąłem przez nią bardzo szybko, a pewien etap w moim życiu, a zwłaszcza Stephanie się zakończył. Pisało mi się przyjemnie - tym bardziej, gdy moje uszy słyszały melodie piosenek z playlisty tego tomu. Owszem, zdarzały się trudne momenty, ale nie powstrzymało mnie to w dalszym pisaniu.

W związku z tym, chciałbym z tego miejsca podziękować wszystkim czytelnikom, czyli Wam za to, że wspieraliście mnie swoimi głosami i nielicznymi komentarzami - jestem Wam bardzo wdzięczny. Mam nadzieję, że nasza mała rodzinka będzie się co raz bardziej powiększała.

Szczególne oraz serdecznie podziękowania kieruję również moim wspaniałym przyjaciółkom - A, Ł, M i O. Za to jak bardzo mnie wspierałyście przy pisaniu i pomagałyście. Każdy drobny kawałek pomocy zapamiętam na długo. Dziękuję Wam za najmniejszy element, jaki włożyłyście w tą historię.

Mam nadzieję, że zobaczymy się kiedyś na papierze, bo nie ukrywam, że w dalekiej przyszłości, chciałbym wydać to cudo.

Na pomysł tej z początku niewinnej fabuły wpadłem pod koniec pierwszej połowy tamtego roku. Została ona przeze mnie ulepszona. Starałem się napisać ten tom, jak najlepiej. Chciałem dać z siebie 100%, choć wiem, że dopiero teraz mogę dać z siebie 100%. Przekonacie się o tym, czytając drugi tom, który pojawi się już niedługo. Na bieżąco będę was informować.

Dziękuję Wam za tą niesamowitą przygodę.
Serdecznie wszystkich pozdrawiam oraz życzę miłego dnia.
Janek<3

Everything will be fine | Tom 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz