Pilot Amiri Cemil Gülen
Sözleşmeli Pilot Levent Öztürk
Şehitlerimizi analım ve asla unutmayalım...
Allah rahmet eylesin..✈️
Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın... Upuzun bir bölüm bekliyor sizi hepinizi çok seviyorum.
İYİ OKUMALAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Korkuyordum... Çok korkuyordum şuan gerçekten kendimden değil ama karşımda duran o kişiden korkuyordum.''Neden inat ediyorsunuz?''diye fısıldadım, gözlerinin içine bakmaya devam ederken. Bir kaç saniye bakmaya devam ederken, bakışlarını hemen benden çekti. Ve kafamı yeniden karın boşluğumun önünde duran bomba düzeneğine bakmaya başladım. Gözlerimi yumdum ve kafamı havaya kaldırdım."Çık... Lütfen!"
"Umay..."duraksadı gözlerimi açtım."Bir sus..."kafamı sinirle indirdim.
"Neyin inadı bu!"sitemli çıkan sesimle. Sandalyede, hareket etmeye çalışırken.
Kafasını hızla kaldırdı. Sinirle bana bakt."Yerinde durmayı becerebilecek misin?"imalı ses tonuyla.
"Yok beceremiyorum!"dedim sitemle.
Sinirle gözlerini yumdu."Sen bu kafayla nasıl jet uçak sürebildin?"demişti dalga geçerek. Gözlerimi sinirle kıstım. Tekrardan kafasını indirdi. Ben tabii yerim de durur muyum? Tekrardan tedirgince sandalyede hareketlenmiştim ama bu kısa sürmüştü bir anda bir elini kablolardan çekip dizimin üzerine koydu."Bir daha hareket edersen..."dedi, tehtid eder gibi yüzüme bakarken, hareket etmeyi bıraktım ve kaşlarımı çatmıştım, buna karşılık dizimi sıkması ile kaşlarım yeniden düz bir hâl aldı."Laf dinliyorsun..."kafasını vay be dercesine salladı."Güzel..."
Dizimi bir anda kaldırırken."Ben laf dinlemeyi sevmem komutan..."durdum."Bir daha hareket edersem?"yeniden sinirli bir şekilde baktıktan sonra kafasını yeniden indirdi."Ne olur?"Yine cevap vermemişti kafamı iyice indirdim ve ne yapıyor diye dikkatli bir şekilde bakmaya başladım. Kablonun yuvadan çıkışına bakıyordu... Kablonun yuvadan çıkışı, benim sırtıma doğru geliyordu. Kafamı iyice indirdim. Bir anda kafasını kaldırmıştı kafamı hızla geriye çekerken, elini yeniden sıkmıştı... Bedenimin kasıldığını hissediyordum.
"Biz bir buradan kurtulalım ben sana uygulamalı olarak göstericeğim... Üsteğmen'im..."demişti, imalı bir şekilde konuşurken, elini dizimden çekmişti. Dizimden çektiği elini, tedirgince yeşil kabloya doğru götürürken."Dur!"dedim kafasını kaldırmasına fırsat vermeden."Onu kesme..."
Şaşkınca bana baktı."Bomba imha etmeyi biliyorsun madem ne diye burda bana ter akıtıyorsun?"demişti, sen iflah olmazsın bakışı atarak.
"Yok... Rengi çok masum duruyor ondan şey yaptım..."demiştim.
Gözlerini yeniden sinirle yumdu... Ve içinden bir şeyler söylendi. Elini bu sefere başka bir kabloya uzatırken, bu sefere kahverengi olduğunu gördüm."Dur!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARZA
Novela JuvenilŞiddet, Kan, Silah, Yetişkin İçerik vardır ~ASKER KURGUSUDUR~ 🪐✈️ Türk Hava Kuvvet'lerinde olan bir Kadın ve Türk Kara Kuvvetlerinde olan Adamın hikâyesidir... Yayınlanma tarihi 24/01/2024 𝓐...