Az eredeti sztori hogyan is végződött?

34 7 0
                                    



Xie Zilong kitartóan szedegette fel a kis piros gömböket miközben azon gondolkozott vajon milyen előnye is lehet ennek? Nem mintha nem szívesen segített volna ennek az esetlen kis fiúnak.

De egy kicsit tartott is tőle. Nem véletlenül. Az eredeti regényben Xie Zilong folyamatosan bántalmazta Shen Linget. Nem csak szavakkal hanem fizikailag is. Érthető hogy a főszereplő a végére teljesen megőrült és mindenkit meg ölt akik valaha bántották. Nem csak a Shen szektát irtotta ki teljesen de a többi nagy szektát teljesen magáénak akarta tudni így azokat is megtámadta.

Kegyetlen volt bárhova ment útját vér követte. Meg persze nők. Shen Ling mikor a 19. évébe lépett elkezdett érdeklődni a nők iránt. Rengeteg nőt vitt magával és tartott meg a háreméhez. Voltak köztünk még démoni kultivátor nők is. Az egyetlen amit Xie Zilong furcsált a végétől függetlenül hogy őt hagyta utoljára. Nem hogy csak simán megölte az eredeti Xie Zilongot. Előtte kegyetlenül megkínozta. Shen Ling szeme akkor már egyátalán nem azt a kis gyenge fiú látszatot keltette mint mikor még gyerek volt.

A szememben tisztán látszott a gyilkos szándék és érezhető volt hogy a legtöbb dolgod miatt a múltjában teljesen gonosz aurával árasztott. Az olvasok persze ezt megértették. Xie Zilong maga is amíg élt valójában megértette miért lett ilyen a főszereplő de most hogy saját bőrét kell mentenie a hideg mégis csak leverte őt.

Annyira belemerült a gondolkozásba hogy észre se vette de össze szedte a karkötő összes darabját. Gondosan eltette egy üres kis tasakba. Éppen vissza indult volna mikor megbotlott és bele esett a szakadékba.

- Ugye ez csak valami szaros vicc? - kérdezte
- Hogy sikerült bele esnem nekem is? Hiszen én nem egy két balkezes wanbei vagyok. Hogy jutok ki innét?

Mikor Xie Zilong felnézett látta hogy a szakadék szélén egy lépcső látható. A kérdés már csak az hogyha van egy lépcső miért van az hogy soha senki nem jött innét vissza?

Nem sokat gondolkozott ezen elindult a lépcső felé. Amikor a lépcsőhöz ért nevetést hallott maga mögött. Megfordult a kezét a kardjára helyezte.

- Ki van ott? - kérdezte

- Hahaha. Xie Zilong az! Tényleg képes volt bele esni a balszerencse szakadékába. Milyen nevetséges!

- Mégegyszer kérdezem ki van ott? - Xie Zilong mostmár sokkal ingerültebb volt.

Egyszer csak köd emelkedett fel. Xie Zilong csak lépteket hallott azokat is messziről.

- Hogy ki vagyok? - visszhangzott a hang.

Bár jól lehet mások bele estek ebbe a csapdába Xie Zilong kultivációja sokkal fejlettebb volt mint azoké akik valaha ide kerültek így csak egyszerűen fogta és szét oszlatta kezeit használva a ködöt.

Amikor a terep teljesen ki tisztult egy férfi állt előtte. Nem tudta megmondani ki az mert az arcát egy maszk fedte be. Magas volt. Bár Xie Zilong valóban nem volt gyenge ebből adódóan képes megérezni azt is hogy ellenfelének nagyjából milyen szinten lehet a kultivációja. Az előtte álló embert végig mérve teljesen le döbbent.

Az az ember előtte sokkal erősebb volt mint ő maga. De ez hogy lehetséges? Hiszen még a maszktól eltekintve is tisztán látszik hogy az előtte álló ember valószínűleg fiatalabb mint ő. A hangja. A hangja ismerős volt számára de nem tudta honnan. Egy dologra gondolt csak. Vissza kell mennie különben ő is itt fog meghalni.

- Csak nem félsz? - kérdezte nevetve a maszkos alak.

- Félni? Tudod te ki áll itt előtted?!

- Tudom-e? Ugyan Xie Zilong mindenki ismer téged. A valaha volt legromlottabb alma vagy. Bár kívül azt mutatod milyen makulátlan és tökéletes vagy, belülről teljesen romlott vagy.

- Hogy merészeled?! - kérdezte és közben kardot rántott.

Alapvetően a Shen szekta tagjai nem nagyon használják a kardjukat emberek ellen inkább csak szörnyek ellen. De Xie Zilong ezt elfelejtette egy pillanatra így végülis egy kard csata bontakozott ki. Mindkét fél nagyon erős volt. Ahogy szabadon engedtek egy kicsit a spirituális erejükből úgy a szakadék is megmorajlott egy kicsit.

Heves csata volt, nem beszéltek sokat valójában Xie Zilong inkább próbált koncentrálni arra hogy itt ne hagyja fogát. Hiszen nem halhat így meg! A főszereplő megölheti de más nem! Ahogy küzdöttek a maszkos ember elő vett két füstbombát és ledobta őket. Aljas volt az nem kérdés.

De sajnos most Xie Zilong nem volt elég gyors. Az ellenség kardja átdöfte a mellkasát. A száját nem tudta tovább csukva tartani. Vért köpött és térdre rogyott.

- Jól figyelj Xie Zilong! A napjaitok megvannak számlálva! Van körülbelül 8 évetek. Utána pedig mindenkinek vége lesz. Tekintettel arra hogy már félig halott vagy és úgy is megfogsz halni elengedlek.

Xie Zilong
- .....

Nem tudott semmit mondani. Próbált koncentrálni mit mond a mosolygó maszkos alak neki és megjegyezni mindazt. Ezután elájult. Mikor Xie Zilong felébredt a szobájába találta magát.

Körülötte 3 alak állt.

Az egyik Shen Ling volt, a másik Mo Qien. A harmadik magas idősebb emberrel eddig nem találkozott de a férfi ki sugárzása alapján pontosan tudta ki is ő.

- Shen Yu szekta fő. - mondta

-  Zilong, fiam ne erőltesd meg magad. Nem rég még alig tudtál lélegezni.

- Hogy kerültem ide? Honnét? A szakadék!

- Nyugodj meg kérlek. Shen Ling és Mo Qien találtak meg téged a szakadék mellett feküdtél. Ők hoztak fel ide. Shen Ling látta el a sérüléseid Mo Qien meg értesített engem.

- Shizun.. - szólt a két kis tanítvány.

Rendszer kérlek most az egyszer hagyd hogy azt tegyem amit kell gondolta magában.

- Ti ketten. - mondta majd megsimogatta a két könnyes szemű tanítvány fejét.
- Köszönöm. De most menjetek és hagyjatok minket magunkra kérlek.

Úgy is tettek. Bár Shen Ling nem akart shizunja mellől elmozdulni túlzottan mégis megértette hogy most nem szabad itt lenniük.
Xie Zilong elmondta Shen Yunak hogy mire emlékezett és hogy mi történt mielőtt elájult. A szekta fő meglepődött.

- Mit gondolsz mit kéne most tennünk Zilong?- kérdezte.

- A tanítványokat felkell készíteni a többi szektát értesíteni kell. Én pedig... én pedig el vonulok erre a 6 évre kultiválni.

- Értem. Ahogy gondolod. De előtte még van valami amit a tanítványokkal meg kell tenned. Gyakorlatot adni nekik. Nem messze a Shizen faluban gonosz szellemeket észleltek. Vidd el őket oldjátok meg. Utána elvonulhatsz.

- Értettem Shizun. Ha most megbocsát egy kicsit pihennék még. - ezzel összetette két kezét és köszönetet mondott.

Xie Zilong vissza feküdt aludni. De álmát nem éppen édes dolgok tették ki.

A rendszer csapda, avagy hogyan lettem főgonoszból szerető Where stories live. Discover now