Most vagy soha, a győzelem a miénk

18 5 0
                                    


- Mennyi spirituális energiátok maradt? - kérdezte.

- Nekem még van, úgy látom a többieknek is még van egy kevés. - mondta Wu Ran.

- Mi a nagy ötlet? - kérdezte Mo Qien.

- Az összes spirituális energiátok koncentráljátok a kardba és egyszerre csapjunk le! Ezzel győzhetünk!

Mindenki bólintott de egy kicsit féltek is. Ha most nem sikerül ők is úgy végzik mint a többiek . És kitudja vajon valaki segíteni fog-e nekik ha egyáltalán bemernek menni. Nem tudták, de nem is akartak erre gondolni. Úgy érezték hogy képesek lesznek rá. Mindegyikük összegyűjtötte az összes spirituális erejét és felkészültek a támadásra.

A róka szellem nem tudta mire készülnek de nem félt tőlük. Nem félt mert nem tudta mi vár rá. Valahonnét valamelyik fiúból hatalmas vérszomjat érzett. Egy pillanatra megijedt és ez volt a veszte. A tanítványok csapása mind eltalálta Shen Ling csapása pedig levágta a fejét. Éppen hogy ki fújták a levegőt a barlang hirtelen remegni kezdett.

Összefog omlani!

Eddig a róka szellem energiája tartotta egyben egyértelmű most hogy meghalt a barlang is összefog omlani. A tanítványok elkezdtek kifelé menekülni. Mindegyikük szaladt. Yu Qi elesett azt hitte itt fogják hagyni de Shen Ling vissza szaladt és a határa vette.

- Köszönöm Shen Ling. - kapaszkodott bele a fiú hátába.

- Nincs mit köszönni Qi testvér.

Amikor ki értek a barlangból megpillantották Shi Meit és a többieket. Egy csapat ért oda még rajtuk kívül Mo Xixi csapata. Ők is elég fáradtnak tűntek de úgy nézett ki mintha örülnének annak hogy nem nekik kellett bemenniük. Így tehát egyértelmű lett a három csapat ami ott volt fog a következő próbatételen részt venni.

Mindenki leült elfáradtak. A sebesülteket elkezdték ellátni a megmaradt gyógynövényekkel. Akik eszméletüket vesztették is elkezdték vissza nyerni azt. Nem tudták mi történt miután elájultak. Egy lány ment oda Shen Lingékhez. Nem szólt semmit csak meghajolt.

Ezzel is tudatta hogy hálás amiért megmentették a többieket. A fiatal tanítványok mostmár sokkal jobban érezték magukat. Fel küldték a jelző rudat amely azt jelentette a róka szellemet legyőzték. Nekik csak 7 óra telt el de a többiek ott kint egy hetet vártak. Mikor meglátták a jelent az összes ember megörült. Nagyon kíváncsiak voltak arra hogy kinek sikerült a róka szellemmel végezni és hogy kik jutottak tovább.

Xie Zilong egyáltalán nem mutatta jelét aggodalomnak. Mostmár csak annyi dolga van hogy itt vár a tanítványaira.

A tanítványok éppen elakartak volna vissza indulni mikor hirtelen hangos lépteket hallottak. Nem akartak már többet harcolni fáradtak voltak. De jól tudták hogy kénytelenek lesznek ha ez a valami ide ér.

Szerencsére - vagy éppen nem, a hangot nem egy valami hanem több hangya adta ki. Hiába nem voltak erősek most rengetegen voltak. Nem volt mit tenni meg kellett küzdeniük velük. Mivel sokan kevés spirituális erővel rendelkeztek vagy éppen már alig volt nekik így el kellett szenvedniük néhány sérülést is.

Shen Ling még mindig a hátán tartotta Yu Qit amit volt aki csodált volt aki pedig nevetségesnek tartott hiszem így harcolt. Mások szerint ott kellett volna hagynia. De hogyan is tehetett volna ilyet? Hiszem ő nem volt ilyen. Nagy nehezen sikerült magukat kiverekedni.

Mikor felérkeztek a szektafőkhöz és a többi emberhez mindenkin látszott a kíváncsiság. Vajon ki győzte le a róka szellemet? Nem bírta ki az egyik nemes hogy meg ne kérdezze.

- Ki volt az? Ki győzte le? Ki tudta megölni a róka szellemet?

Minden szempár kíváncsian a tanítványok sokaságára szegeződött. Egy pillanatnyi csend után a Yu fivérek elő léptek. Először azt hitték ők voltak azok így tapsolni kezdtek.

- Legnagyobb elnézésüket kérjük de free értenek minket. - kezdte Yu Xien.

- Valóban a mi csapatunk volt az aki legyőzte a róka szellemet.. de akinek köszönhető hogy több tanítványt megmentettünk és aki kitalálta hogyan győzhetünk az nem más volt mint... nem most volt mint Shen Ling - fejezte be Yu Qi.

Ezzel a két fiú meghajolt mégegyszer Shen Ling előtt utána Xie Zilong előtt is majd minden ottani ember előtt is. Az emberek ledöbbentek. Hallották hogy a fiút személyesen Xie Zilong képezte külön a többiektől is de nem gondotlák volna hogy ennyire erős.

Ezzel szemben Mo Xixi csapata a harmadik lett. Sokan vissza léptek a fogadástól. Néhányan kitartottak mellette, másik pedig át pároltak a Shen Linghez. Shen Linget nem érdekelte egyik figyelő tekintet se. Egyet kivéve a shizunja tekintetét. Mikor meglátta azonnal oda rohant hozzá.

- Shizun! Shizun! Mi lettünk az elsők hát nem vagy boldog? - kérdezte ragyogó szemekkel a fiú.

- Shen Ling, te és Mo Qien valóban nagyon ügyesek voltatok. Xue Ming sajnos nem jutott el időben a barlanghoz a csapatával ezért úgy döntött hogy vissza megy a Shen szektának edzeni és gyakorolni. Ha haza értünk feltétlenül vigasztald meg a barátodat.

- Értettem Shizun! Most hogy vége az első fordulónak egy napot pihenhetünk nem? Shizun addig edzene velem?

- Edzeni? - forgatta a szemeit Xie Zilong.
- Ha nem tűnt volna fel akkor a spirituális erőd majdnem teljesen elfogyott. A sérüléseid is elég mélyek. Ma inkább csak pihenj. Mo Qien! Gyere ide!

Mo Qien feldúlt volt hiszen az összes babért Shen Ling aratta le pedig ő is ott volt. Nem hiába voltak még gyerekek Mo Qien arcára kiült a duzzogás összes jele.

- Tudod Shizun nem csak Shen Ling érdemel dícséretet. Én is ott voltam! - mondta nagy duzzogva.

Igen, te is nagyon ügyes voltál. - mondta majd miközben mosolygott megpaskolta a fiú fejét.

Shen Ling
-......

Xie Zilong nem vette észre de a szállásukhoz vezető úton Shen Ling egyátalán nem szólt hozzá. Ő azt gondolta elfáradt de valójában Shen Ling nagyon mérges volt rá amiért Mo Qien fejét megsimogatta az övét pedig nem. Még rá is mosolygott!

Az ő shizunja másra mosolygott. A duzzogását azonban mikor elértek a szálláshoz kénytelen volt félre tenni.

- Shen Ling, Mo Qien. A ti szobátok egymás mellett lesz. Az enyém pedig a folyosó végén lesz. Ha bármire szükségetek van keressetek de én azt tanácsolom hogy meditáljatok és pihenjetek. A vacsorátokat már bevitték a szobátokba.

A szállás ahova mentek valójában egy nagyobb kunyhó volt. A folyosó is valójában csak egy kicsit hosszabb út volt a másik két szobától nézve. Xie Zilong nem időzött ott többet hagyni akarta hogy a két fiú tényleg ki tudja magát pihenni így elindult a szobájába.

Mo Qien szintén úgy döntött hogy most kivételesen nem köt bele Shen Lingbe inkább aludni megy. Bár ez inkább kényszer volt hiszen nagyon elfáradt.

Csak Shen Ling maradt a kunyhó előtt állva és nem ment be. Szomorú volt. Már nem tudott duzzogni és nem is akart. Csak szomorú volt amiért nem aludhat a shizunja mellett.
Ez az érzés számára még igazán ismeretlen volt.

A rendszer csapda, avagy hogyan lettem főgonoszból szerető Onde histórias criam vida. Descubra agora