Miután kipihente magát Shen Ling elindult megkeresni a többi versenyzőt. Sokat bolyongott a kastélyban mindenhova benézett. Egyrészt ámulatba ejtette a kastély hiszen belül teljesen megállt benne az idő. Minden bútor, falfestmény és minden apróbb tárgy érintetlen volt de egy csepp por sem volt rajtuk így szinte olyan volt mintha a bent élők csak elutaztak volna. Ahogy körbe nézett a kastély alsóbb szintjein nem találkozott senkivel így elindult felfedezni az emeletet.A falakon lévő festmények nem voltak annyira régiek nagyjából 50 évesek lehettek. Valószínűleg a kastélyban lakó családot ábrázolták. Ahogy haladt felért a kastély legfelsőbb szintjére. Itt sem találkozott senkivel. Vajon ő ért ide először? Ez elég ésszerű lenne hiszen neki nem kellett megküzdenie a legtöbb szellemmel úgy mint a többieknek.
Már csak egy helyen nem járt.
A kastély felső szintjén található volt egy híd amely összekötötte azt egy bástyával. Nem volt mit veszítenie elindult hát oda. Mikor felért nyugtalanító érzés kerítette magába. Egy kisebb kútra talált a bástya felső részén. Valószínűleg ez lesz a tisztaság forrása. Ez egyértelmű volt hiszen a kút körül erős spirituális energia volt található. Amikor közelebb lépett egy papír tekercset talált a kút mellett kinyitva amelyen ez állt.
"Te aki ideáig eljutott nagyszerű kultivátor lehetsz. Elérkeztél az utolsó próbatételhez amely közelebb visz téged az ismertséghez és ahhoz hogy mindenki tiszteljen téged. Nem te vagy az egyetlen sem pedig az utolsó aki megérkezik ide. Egy dimenzió bűbáj veszi körbe a kastélyt így egyik kultivátor sem tudd majd megzavarni téged."
Igen mostmár értette. Shen Ling is ahogy mindenki tisztába volt vele hogy amikor elmerülnek az illúziók között valójában csak a lelkük lép ki a testükből. Sok sajnálatos eset történt a múltban ahol az egymásra irigy kultivátorok megsebesítették a másikat mikor éppen öntudatának kívül voltak, így ha sikerült is kiszabadulni az illúziókból nem tudták folytatni a versenyt így vissza kellett lépniük.
Ez érthető végülis ez a próba sokáig az első próbatétel volt. De veszélyessége miatt tették át utoljára. Kicsit butának érezte magát amiért ez teljesen kiment a fejéből de meg is nyugodott. Így biztosan senki nem fogja megzavarni. Ha már eddig eljutott győznie kell. Nem számít hogy mit fog látni ő akkor is nyerni fog. Nem csak maga miatt, az összes szektában levő társa, és shizunja miatt is.
Mielőtt neki látott volna a feladatnak megpróbált lelkileg felkészülni. Mi lehet a legrosszabb dolog amit látni fog? Mikor az édesanyja meghalt? Mikor gyerekkorában elverték az utcán?
Mikor napokig nem kapott ételt? Az amikor a tanítványok vagy a shizunja bántotta? Nem, ezeket a gondolatokat el kell felejtenie! Ha nem gondol rájuk mielőtt belép talán nem is fogja látni őket. Talán így lesz a legegyszerűbb. Ha előtte mindenkinek megbocsát aki bántotta. Nem azért teszi ezt mert nagylelkű hanem azért hogy biztosan kijusson az illúzióból.
Szépen sorba végig ment az összes emberen aki valaha is haragot váltott ki belőle és magában mindnek megbocsátott. Így már minden rendben lesz. Gondolta.
De vajon ez tényleg elég? Mostmár mindent megtett ezért. Reménykedett benne hogy minél gyorsabban végezhet hiszem már nagyon hiányzott neki a shizunja. Elakarta neki mesélni azt is ami a kastélyba érése előtt történt.
Elmesélni? Valóban elakarja mesélni? Az az ember rengeteg valótlan dolgot állított róla és shizunjáról is. Mégis miért mesélje el? Bár tudta hogy ez nagyon fontos dolog, valahogy a szíve megfájdult mikor meghallotta azokat a mondatokat. Valamiért a szíve most még a szokásosnál is furcsább volt. Félt.
Nem tudta miért érezte így de valóban félelmet váltott ki belőle mikor shizunjára gondolt. Ez még inkább megrémítette. Hogyan félhet tőle? Való igaz hogy régen attól tartott hogy shizunja elüldözi őt de azóta nagyon sok minden megváltozott. A kettejük kapcsolata is megváltozott. Megváltozott, valóban? Shen Ling eddig nem gondolt bele de igazából ahogy vissza tekintett az elmúlt évekre bár shizunja kedvesebb lett vele, a viselkedése és a stílusa sosem változott.
De miért érzi úgy hogy valójában mintha kicserélték volna shizunját? Hogy lehet az hogy az az ember aki eddig mindenért megbüntette, többször megkínozta, megverte hirtelen az egyik napról a másikra kedvesebb lett vele? Ez tényleg valamiféle rossz tréfa lenne? Valami terve van? Már maga Shen Ling se tudta mit gondoljon. Nem volt más választása úgy határozta hogy a próbatételek után megkérdezi shizunját az igazságról.
Shen Ling szíve fel volt kavarodva, nem tudta hogy ezek a vegyes érzések mennyire nehezítik meg a dolgát de ez most nem is volt fontos számára. Elhatározta magát és csak ez számított. Mikor egy kicsit lenyugodott közelebb ment a kúthoz és leült elé. Tudta hogy csak akkor kerülhet bele az illúziókba hogyha meditálás közben a saját spirituális energiáját vezeti a vízbe.
Nem is történt másképpen, leült és elkezdett meditálni.
Eltelt néhány perc de még mindig ott volt a testében. Kicsit türelmetlen lett de nem hagyta abba. Végül kicsit több spirituális energiával de sikerült bele kerülnie egy illúzióba. Legalábbis még semmit nem látott mert éppen zuhant lefelé. Nem tudta hogy vajon hol is fogja találni magát de boldog volt hiszen tudta hogy először az illúzió a boldog pillanatokat mutatja meg és majd onnét rántja át a legrosszabb emlékei közé.Valószínűleg időrendi sorrendben fog haladni minden. Egy kis boldogság töltötte el a lelkét hiszen tudta hogy valószínűleg édesanyjával is találkozni fog. Nagyon örült hiszen rég nem láthatta, és már a hangjára se emlékezett olyan erőteljesen mint korábban.
Amikor Shen Ling leérkezett a földre izgatott és boldog is lett. Nem volt kétség ez a falu ahol Shen Ling élt és született. Kis falu volt nem messze a Shen hegytől.
A falu neve Huaxi* volt.
Shen Ling sok mindenre nem emlékezett ezekből az időkből. Ennek az lehetett az oka hogy kevés ideig élhetett együtt édesanyjával. Így csak kevés szép emléke maradt róla.*Huaxi (华西村)
Ez egy létező kínai falu. A helyet sokan úgy is ismerik, mint az "Első számú falu a világon". 1961-ben alapították, a lakói mind vagyonos emberek. A falunak több iparágban is működő cége van, saját repülőgépekkel. A 50. évfordulójára át adták a 328 méter magas Longxi Hotel felhőkarcolójukat is.Írói megjegy.: sajnálom hogy ki maradt néhány nap de sajnos a betegség győzött. Azt hittem hogy közben tudok haladni de elég fáradt voltam mindennap végére.
De már jobban vagyok szóval visszatérek. ^^
ESTÁS LEYENDO
A rendszer csapda, avagy hogyan lettem főgonoszból szerető
RomanceFő szereplőnk zárkózott otaku féle volt. Idejét internetes regények olvasásával töltötte miközben a számára nem tetsző regényeket naphosszat savazta. Egy napon a "Halhatatlan győztes" regényt olvasta és szidta az írót a komment szekcióba a befejezés...