Shen Ling fel volt készülve arra hogy miket fog látni most hogy minden kedves emlékének végig tekinthet ezt ismét. Az egyetlen ami nem töltötte el túl jó érzésekkel jelenleg az volt hogy egy kar szorongatta őt és rántotta le egy mélységbe.Mikor leérkezett egy halk nevetést hallott a sötétségben majd ismeretlen emberek hangja kezdett el körbe visszhangozni.
"Gyilkos" "Te tetted ezt velünk" - hallatszódott egyre több hang. A legtöbb hang keservesen szólalt meg, néhány sírt és jó páran csak kiabáltak hogy miért kellett így végezni nekik is és hogy mit ártottak. A hangok csak zúdultak folyamatosan, egyre több és egyre hangosabban. Shen Ling nem tudta mi történik a feje elkezdett sajogni, annyira hogy eszméletét vesztette.
Mikor felébredt a hely ahol találta magát ismerős volt. A Shen szekta volt az. Kicsit meglepődött hiszem úgy gondolta először édesanyja halálát fogja végéig nézni de végül mégis itt találta magát. Éppen elindult volna körbe nézni mikor egy férfi jelent meg mellette.
Nem figyelt volna oda rá, de őt sose látta a szekta tagok között egy ismeretlen ember volt az.- Legyen üdvözölve Shen Zongshi. - mosolygott az idegen férfi.
A férfi magas volt, erős kiállása volt. Erő tekintetéből Shen Ling érezte hogy erősebb mint ő maga ezért nem értette miért szólította meg ez a férfi ilyen tisztelet teljesen. A férfi tekintete ide oda szaladt a fiún miközben mosolyogott. Shen Ling bár jóképű volt ezért sokszor megnézték a lányok a szektában vagy éppen idegenek de most hogy ennyire feltűnően vizslatta valaki teljesen zavarba jött.
- Ki vagy te? Honnét ismersz engem? Hogy lehet hogy látsz engem?
A férfi kicsit közelebb lépett megfogta Shen Ling állát majd megpuszilta. Shen Ling lesápadt az arca ki kerekedett és teljesen rosszul érezte magát. Mégis mit képzel ez magáról? Gondolta magában.
- Mi a fenét csinálsz? - lépett hátra kettőt Shen Ling.
A férfi csak kuncogott.
- Tudom hogy megborult személyiség vagy akinek mindegy hogy férfi vagy nő de hogy elfelejted a kedvenc ágyasod? Ezt még tőled se vártam Shen Zongshi! - nevetett láthatóan jó ízűen a férfi.
- Mégis miről beszélsz? Soha nem nyúltam egyetlen egy nőhöz sem nem hogy férfihoz! Hazugság!
- Tényleg, el is felejtettem most a fiatal Shen Linggel van dolgom. Valóban aranyos kis kölyök voltál. Szívesen megkóstolnálak most is. -pimaszkodott tovább.
- Ha nem mondasz semmit tűnj el innét! Nekem dolgom van!
- Ó! Hát persze a vizsga. Akkor ne is húzzuk tovább az időt gyere velem, megmutatom hogy ki is leszel te és hogy milyen ember is vagy igazán.
Azzal megragadta Shen Ling kezét. A fiú ellenkezni próbált de rájött hogy valószínűleg ez is a próbatétel része így vele ment. Az egyetlen amiben reménykedett hogy többet nem ér hozzá ez a férfi. Végülis ebben igaza is lett a férfi csak húzta maga után.
Amikor megérkeztek Shen Ling egy ismerős helyen találta magát. Ez a Shen szektafőjének Shen Yunak a nagyterme volt ahol a gyűléseket tartották és a büntetéseket hajtották végre,bár ez utóbbit elég ritkán. A terem felső szintjén 5 szék volt. Az egyik kicsit magasabban mint a többi az volt a szekta fő helye a mellette lévő négy pedig a rangidősek helye volt.
- Miért vagyunk itt? Valóban sokszor bűntettek meg a múltban de itt soha egyszer sem. - mondta Shen Ling.
A férfi csak mosolygott.
- Ki mondta hogy téged büntetnek meg? - kérdezte.
Amit a férfi mondott váratlanul érte majd észre vette hogy valaki ül a szekta fő székében. Amikor közelebb ment hogy rendesen lássa a vér is megfagyott az ereiben. Ő volt az. Pontosabban nem ő volt, hanem ő volt a jövőben.
STAI LEGGENDO
A rendszer csapda, avagy hogyan lettem főgonoszból szerető
Storie d'amoreFő szereplőnk zárkózott otaku féle volt. Idejét internetes regények olvasásával töltötte miközben a számára nem tetsző regényeket naphosszat savazta. Egy napon a "Halhatatlan győztes" regényt olvasta és szidta az írót a komment szekcióba a befejezés...