Shen Ling, boldog születésnapot!

31 6 0
                                    



Hat év hosszú idő. Amíg Xie Zilong elvonult kultiválni neki nem tűnt fel mindez hiszem a körülötte levő időt nem úgy érzékelte mint mások. Hat év rengeteg idő de itt az ideje hogy vissza térjen tanítványaihoz.

Xie Zilong a bűnbánat barlangját választotta ki az elvonulására mivel ez a hely rendelkezett a legerősebb spirituális energiával. Amikor felkelt és elindult a kijárat felé számra régen hallott hang szólalt meg.

*RENDSZER ÉRTESÍTÉS*
"Mivel a főszereplő elszenvedte a sérüléseket amelyeket el kellett megkapja érte a kijáró pontokat a főszereplő segítése miatt. Pontok számítása folyamatban.... Mivel segített a főszereplőnek de bele avatkozott a cselekménybe mínusz pontokat kell levonni pontok számítása folyamatban... mivel a főszereplőt nagyon megérintették a történtek a bizalma es érzései ismét megerősödtek feléd főszereplő kedve miatt kapott pontok számítása folyamatban...."

- Most komolyan?? Hat év bassza meg! Hat év telt el es az első hang amit hallok az a kibaszott rendszer értesítés? Ez nem lehet igaz!

"A kapott pontokat össze számoltuk az ön jelenlegi pontja 870/1000. Gratulálunk közel került ahhoz hogy elejére az 1000 pontot. Amint eléri a ponthatárt változtathat szabadon a cselekményen. Sok sikert!"

- Nevetséges. Az a kisfiú kis híján meghalt. Ha nem megyek oda valószínűleg évekig feküdt volna betegen. Kibaszott szar ez a rendszer! Az író meg még mindig borzalmas!

Miután Xie Zilong abba hagyta a savazást végre elindult kifelé a kijáraton. Mikor kiért egy fiút látott ott ülni egy sziklán a bejáratnál. Valószínűleg meditált.

A fiú arca szép volt látszott rajta hogy még mindig fiatal de már közelebb van a felnőtté váláshoz. Szép íves arca volt szép szemei es hosszú szempillája. Testalkatát tekintve izmos volt de mégis karcsú hatást keltett az összkép. Haja szépen össze volt fogva.

Amikor Xie Zilong közelebb ment a fiúhoz akkor vette észre hogy a fiút valójában ismeri. Bár magasabb lett és megváltozott az arca Shen Ling volt az! A főszereplő! Milyen gyorsan nőnek a gyerekek!

- Shen Ling? - kérdezte

A fiú kinyitotta a szemét és mikor meglátta kiáll előtte azonnal hatalmas mosollyal és öröm könnyekkel köszöntötte az előtte álló férfit.

- Shizun! Shizun az! Vissza tértél! Úgy hiányoztál!

- Vissza tértem? El se mentem fiam. Csak elvonultam mert el jött az ideje neki. Látom jól megnőttél.

A fiú valóban megnőt. Mikor Xie Zilong elvonult a fiú éppen hogy magasabb volt a derekánál most pedig már a válláig ér.

Alaposan szemügyre vette és büszkén nyugtázta hogy az ő tanítványa nélküle is szorgalmas hiszen tisztán érezte hogy milyen mennyiségű spirituális erőt áraszt magából a fiú. Örült hogy láthatta.

- Hosszú idő telt el. Mennyit fejlődtek a többiek?

- A többiek? Shizun itt állok előtted rád vártam és te velük foglalkozol? Hát jó ha annyira tudni akarod ők is sokkal erősebbek lettek. - mondta kicsit sértődötten.

-Mnnn.- nyugtázta

- Shizun nem vagy éhes? Menjünk enni! Biztosan megéheztél!

Valójában, ez a 6 év mégis csak ételért kiáltott így bele akart egyezni abba hogy menjenek is egyenek. Mielőtt bármit is mondhatott volna Shen Ling megragadta a karját és azonnal rángatni kezdte maga után.

Xie Zilong egy pillanatra mérges lett de utána mégis csak ellágyult hiszen nincsen kőből ő sem. Lefelé menet találkozott a többi tanítvánnyal is akik nagyon örültek annak hogy vissza tért. Mo Qien akart ugyan párszor váltani vele de Shen Ling esélyt sem adott nekik. Persze hogy nem hiszem az ő kapcsolatuk az évek alatt sem tudott javulni.

A rendszer csapda, avagy hogyan lettem főgonoszból szerető Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora