Shen Ling előtt az új kép ami megjelent az ő volt - fiatalkorában ahogy ott állnak előtte az idősebb tanítványok és a többiek shizunjai. Valamilyen okból kifolyólag senki sem akarta a kis Shen Linget a tanítványává fogadni.De igazság szerint őt ez cseppet sem érdekelte. Shen Yu még mindig mellette állt ezért a kis Shen Ling meghúzta annak ruháját.
- Yu szektafő, melyikük Xie Zilong? - kérdezte nagy mosollyal.
- Úgy látom Xie Zongshi kicsit félénk. - nevetett.
- Nem szeretne előjönni a fa mögül?Amikor a kis Shen Ling látta hogy a szektafő a mellettük levő fára nézz egyből oda szaladt. Ahogy szaladt nem vette észre hogy a fa mögött lévő személy éppen előjönni készül így úgy ahogy csak lehetett neki futott és felborult.
- Ne haragudjon uram.
- Mn, látom az alma nem esik messze a fájától. Mit szeretnél fiú? - nézett rá szúrós tekintettel.
Shen Ling ügyet se vetett arra amit az előtte álló férfi mondott, megragadta annak derekát és megölelte.
- Kérlek legyél a shizunom! - szorongatta mosolyogva a kisgyerek.
A környéken mindenki elképedt. Egyrészt azért mert bár Shen Ling fiatal volt náluk nem szokás a testi kontaktus. Másrészről pedig azért mert akit megölelt a fiú messze híres volt arroganciájáról és arról is hogy nem hajlandó még csak egy másodpercre se másokhoz érni.
- Mit gondolsz mégis mit képzelsz? - lökte el magától.
- Na de Xie Zongshi mégse kéne így viselkedni ezzel a kisgyerekkel. Egész végig csak rólad akart történetek hallani az ide úton. Igazán csodál téged szóval igazából a tanítványoddá is fogadhatod. Nem? - mosolyogott Shen Yu.
Bár vissza akarta utasítani, Xie Zilong pontosan tudta hogy bár látszólag lehetősége van elutasítani de a szektafő már eldöntötte hogy Shen Ling a tanítványa lesz. Ezzel bizony neki sem lehetett ellenvetése.
- Hogy hívnak kölyök? - fordult oda Shen Linghez.
- A nevem... a nevem Shen Ling Shizun! De szólíthat Ling-ernek vagy Xiao Lingnek is! - mondta boldogan.
Xie Zilong felhúzta szemöldökét, sugárzott belőle a gyilkos szándék. Nem azért mert valóban meg akarta ölni (legalábbis ekkor) hanem azért mert tiszteletlen és neveletlen ez a gyermek.
- Szóval Shen mi? Ki adta neked ezt a nevet?
- Yu szektafő! Mivel édesanyám sose hívott a teljes nevemen így nem tudom hogy mi az de remélem egyszer kiderül!
Akik elvétve hallgatták ezt a komédiát és velük együtt Xie Zilong arca is el sötétedett egy pillanatra. Aki tehette inkább el is ment onnét így csak a kis Shen Ling és Xie Zilong maradtak ott.
- Én most távozom. Ami téged illett ahhoz hogy a tanítványom legyél nem elég csak kérni.
- Mit kell hozzá tennem? Bármit megteszek! - mondta ragyogó szemekkel.
A valódi Xie Zilong tulajdonképpen egyátalán nem szerette a gyerekeket. Shen Linget a származása miatt sem tudta és nem is akarta elfogadni. Így végül úgy döntött hogy megpróbálja elüldözni a fiút.
- Nos ha valóban mindent megteszel menj a balszerencse szorosba és ölj meg legalább egy démont.
Igen, démont. Egy kezdő aki nem tudott se kultiválni sem kardot forgatni semmire se lett volna képes, nem hogy egy démonnal szembe egy szellemet se tudott volna legyőzni.
Azonban a kis Shen Ling mindenképpen ezt a férfit akarta mesterének így hát fogta magát, bólintott mint aki megértette majd elindult. Mikor tett pár lépést Xie Zilong utána szólt.
- Ha mégis megijedsz és nem vagy rá képes gyere vissza. A büntetésed után a mestered leszek.
Persze, a fiú nem tudta hogy mindenképpen a büntetés lesz az amit megfog kapni. Amikor elérkezett a balszerencse szoroshoz hirtelen megbénult. Nem tudta hogy ez azért van mert megérezte azt a hatalmas démoni energiát ezért csak azt érezte hogy a lábai remegni kezdtek.
A fiú lenézett és meglátta a lent sétáló démonokat. Nem, ő képtelen erre. Egyszerűen nem tudja megtenni. A fiú némi habozás után vissza indult shizunjához. Mikor visszatért csalódott szemekkel nézett Xie Zilongra.
- Sajnálom uram. Képtelen voltam megtenni, nem vagyok elég erős ehhez.
- Nincs semmi baj, fogadod a büntetésed?
- Mindent elfogadok!
A fiú nem tudta mire vállalkozik. Abban a pillanatban hogy kimondta a férfi elővette belső köpenye alól a kedvenc kínzó játékát egy bőr ostort. Az ostor sima csapásai is nagyon fajták de Xie Zilong spirituális energiát is sűrített az ütésekbe.
Harminc ütés.
Ez volt tehát Shen Ling büntetése. A fiú nem bírt felállni a büntetés után. Nem bírt mozogni se, de a fejét megerőltette és bár vér folyót szájából mosolyogva nézett Xie Zilongra.
- Akkor mostmár a shizunom vagy? - nézett rá.
Xie Zilongnak nem volt mit tennie. Utálatos ember volt de tartotta a szavát mindig. Meg egyébként is muszáj volt megtennie. Megfordult majd így szólt.
- Én most távozom. A reggeli edzésen legyél jelen addig szedd össze magad. Ami itt történt arról senkinek se beszélhetsz. Minden további nélkül a tanítványom vagy. - ezzel távozott.
Ahogy ezt a képet nézte Shen Ling úgy érezte megszakad a szíve. Bár shizunja nem volt vele kedves az elejétől, rengetegszer megverte és megkínozta mégis sok mindent megtanított neki és igazán kemény férfivá faragta.
Nem tudott haragudni a múltbeli Xie Zilongra. Csak várta hogy mikor jön a következő emlék.
Ami jött is.
A nap amikor a Shizunja testével védte. Végig nézte hogy shizunja elé ugrik és vér folyik ki a száján. Ezt követte az amikor Xie Zilong harcművészetre tanította. Nem sokkal ezután látta azt amikor shizunja a védőpajzs technikákat tanította neki éjszaka alvás helyett a bambusz szobába.
Megjelent a nap mikor vissza kapta édesanyja karkötőjét, mikor boldog születésnapot kívánt. Látta azt is mikor shizunja ápolta miközben ő beteg volt. Ezek az emlékek villámgyorsan pörögtek tovább.
Ott volt mikor shizunjának reggelit készített, mikor együtt nevettek és az is mikor Xie Zilong jól megszidta amiért ellógta a másik mester óráit.
Ez a nosztalgikus érzés teljesen megtöltötte boldogsággal Shen Ling szívét. Ha tehette volna legszívesebben odament volna és megölelgette volna shizunját.
Az utolsó emlék nem volt annyira régi ez itt történt a próba előtt. Ő és shizunja egy agyon osztoztak. Shen Linget megint körbekerítette ez a különleges érzés.
Teljesen átmelegítette szívét. Nem akart soha többet kimozdulni ebből a helyzetből. Sok boldog napot akar eltölteni a Shizunjával.
Shen Ling alig várta hogy vége legyen a próbának. Mindenképpen elakart mondani valamit Xie Zilongnak. Sokat gondolkozott rajta és elhatározta magát.
Amikor végre kizökkent az álom világból érezte hogy megint valami beszippantja.
Valószínűleg most jön amit nem akart. Újra át kell élnie legfájdalmasabb emlékeit. Az összeset.
Shen Linget egy kar elkapta, majd húzta le egy sötét mélységbe.
ESTÁS LEYENDO
A rendszer csapda, avagy hogyan lettem főgonoszból szerető
RomanceFő szereplőnk zárkózott otaku féle volt. Idejét internetes regények olvasásával töltötte miközben a számára nem tetsző regényeket naphosszat savazta. Egy napon a "Halhatatlan győztes" regényt olvasta és szidta az írót a komment szekcióba a befejezés...