Nem is olyan könnyű mint gondoltuk

18 6 0
                                    


A kiállítást hallva a fiatal kultivátorok megálltak. Nem léptek be a barlangba hiszem annak környékén kiáltott valaki. Mikor körbe néztek láttak hogy egy fiatal kultivátor lány kiáltott. Mindegyikük oda ment és megkérdezték mi a baj. Mikor odaértek a lány abba hagyta a kilábalást.

- Mi történt? Fel tudsz kelni? - kérdezte Shen Ling a lányt.

- Feltudok állni köszönöm. A csapattársaim. Beléptek a barlangba, nem voltunk felkészülve. - könnyezett tovább a lány.

- Hol vannak a többiek? - kérdezte meg Mo Qian aki már türelmetlenebb volt mint Shen Ling.

- A többiek nem jöttek ki. Megbeszéltük hogy ez sok ki jövünk és megvárjuk amíg egy erősebb csapat legyőzni a Róka szellemet. Amikor elindultunk kifelé még a többiekkel voltam de mire ki értem mindenki eltűnt.

Az ifjú tanítványok bár eddig azt hitték az első próbatétel séta galopp most mégis borsozott a szőr a hátukon. Mégis miféle szellem lehet ez? Az ő csapatukban sokkal kevesebben voltak mint abban a csapatban akik bementek. Akkor ők mégis mit tehetnének?

Hiába gondolkoztak nem találtak jobb ötletet. Mindenképpen be kell menniük. Nem csak a győzelem hajtotta őket de szerették volna megmenteni a többi bent ragadt kultivátor tanítványt is. Mindenki át nézte még egyszer mennyi gyógynövényes tasak van náluk, mert úgy gondolták biztosan lesznek sérültek. Most az egyszer jól jött hogy egy gyógyító is volt velük nem csak harcosok voltak.

Felkészültek és néhány perccel később beléptek a barlangba. Minél mélyebbre sétáltak annál sötétebb volt és hűvösebb a barlangba. A hideg rázta őket de már nem a félelemtől hanem a hűvös széltől ami kifelé próbálta taszítani őket. Amikor már elég mélyén voltak a barlangban hangokat kezdtek el hallani.

Nem értették tisztán ezért úgy döntöttek nem állnak meg még beljebb merészkednek. Noha néhányuk látott már szörnyű dolgokat mikor küldetésekre mentek kevés ehhez hasonlító dolgot láttak még. A barlang mélyén voltak valószínűleg a róka szellem fekhelyénbe kerültek. A kis kultivátorok a kezükbe gyújtott tűzzel szét néztek de nem kellett volna.

A csapat kultivátor akik előttük mentek be indákkal voltak körbe véve, folyt belőlük a vér és néhányuknak egy-két csontja is ki látszott. Ez lehetett volna a legrosszabb, de valami bűz csapta meg hirtelen az orrukat.

Arra fordították a fényt amikor egy rothadó hullát láttak meg. Nagy volt a pánik de valószínűleg rájöttek hogy ő nem velük együtt indult el ezen a próbatételen hiszen már alig volt rajt hús. Mindenestre nem akartak sokáig bent időzni ezért elkezdték levágni az indákat a többiekről.

- Jól vannak? - kérdezte Yu Qi

- Nincsen belső sérülésük viszont... - kezdte el mondani Shi Meng
- Ide az én gyógyításom kevés lesz. Valami ki szívta majdnem az összes spirituális erejüket. Ha kicsit később jövünk valószínűleg halottak lennének.

- Értem. - fogta meg az állát a fiú.
- Nos akkor én azt javaslom..- fejezte volna be a mondatot Yu Qi de nem tudta.

Hirtelen a barlangban mindenhol kék lángok jelentek meg a földön. Hogyha nem egy ilyen helyen lettek volna még rá is csodálkoztak volna milyen szép tengerkék.

Egy halk nevetést hallottak a hátuk mögül. A fiúkat újra ki rázta a hideg. Ami ennél is rosszabb volt hogy nem tudtak egyszerre harcolni és a többi sérült tanítványra vigyázni.

- Van egy ötletem. - mondta Shen Ling.

A többiek bár tudták hogy itt nem születhet jó döntés mégis komolyan figyeltek Shen Lingre hiszen az eddig eltöltött idő alatt bőven kiderült hogy sokkal erősebb mint ők. Shen Ling látta hogy a többiek készek azt csinálni amit mondd.

Először is felhúzott egy védőpajzsot a sérült tanítványok a többiek és maga közé.

- Ez a nagy ötlet te fattyú! - kiáltott rá Mo Qien.

- Ugyan, dehogyis . Egyedül ide kevés vagyok. Aki szeretne megküzdeni a róka szellemmel igazán az át tudd lépni a védőpajzsomon.

Amikor Shen Ling ezt elmondta aki szemfüles volt az már rájött hogy a védőpajzs amit Shen Ling felhúzott az a tiszta akarat pajzsa volt. Ez egy közepes erősségű védőpajzs technika volt ami arra volt jó hogy azokat tartsa távol akiknek a szándékai nem tiszták.

Minden esetben a pajzs létrehozója döntötte el milyen kritériumnak kell megfelelni ahhoz hogy valaki beléphessen rajta. A többiek tudták ezt de nagyobb volt a csodálatuk hogy bár ez egy közepes szintű technika egy ifjú kultivátor nem tudná felhúzni. Vajon honnét tanulta? Nos, nem hiába volt Xie Zilong külön tanítványa.

Xie Zilong nem csak támadási de védekezési technikákat is tanított neki. Mire észbe kaptak a többiek a róka szellem már meg is jelent. Már ha lehet annak nevezni. Egy hófehér bőrű kék szemű fiatal nő állt előttük. Az egyetlen amitől valóban róka szellemnek volt mondható az az volt hogy a fején két kis fehér pamacs volt és hosszú fehér farka volt.

Először arra gondoltak hogy vajon hogy lehetne ez a szépség ennyire veszélyes. De aztán mikor a szellem közelebb lépett az aurája teljesen megváltozott. Gyilkos szándék volt benne.

- Nincs több idő dönteni. Aki akar jöjjön harcolni a többiek vigyék ki a sérülteket. Így is egy csapat vagyunk! - kiáltott Shen Ling.

Az igazság az hogy a többiek már így is nagyon fáradtak voltak és féltek is. De végülis nem mindenki volt gyáva.

Shen Ling mellé oda állt Mo Qien is. Rá számított tudta hogy a fiú nem hagyja hogy egyedül harcoljon még ha utálja is sose akarná hogy más ártson neki és megölje. Még két fiú oda lépett mellé. Az egyikük Yu Qi volt a másik pedig Wu Ran. Így tehát négyen maradtak.

Yu Xien és Shi Meng nem léptek át úgy döntöttek ők foglalkoznak a sebesült tanítványokkal és kiviszik őket a barlangból.
Amikor a védőpajzs megszűnt Shen Ling tudta hogy a többiek már kifelé igyekeznek.

- Csak négyen maradtatok? Az előző csapatban tízen voltak és egy kivételével mind így végezte. Azt hiszitek ti legyőzhettek engem? - lépett közelebb a szellemnő miközben bájosan mosolygott a fiatalokra.

- Ne merj minket hozzájuk hasonlítani - mordult fel Mo Qien.

Mindig is forrófejű volt de most még inkább azzá vált az évek múlásával. Mo Qien fogta magát és neki rontott a róka szellemnek. Nem sok sikerrel járt minden támadását kivédte a legyezőjével.

A többiek se tétlenkedettek különböző irányokból támadták a szellemet de nem jártak sikerrel. Ha a normál támadások nem használnak akkor valami mást kell alkalmazni gondolkozott Shen Ling. Spirituális energia! Ez lesz az. Ez képes lesz segíteni megsebezni őt. De vajon képesek leszünk rá? Van még annyi erejük a folyamatos harcok után.

Shen Ling szóra akarta nyitni a száját de félúton abba hagyta a mondanivalóját. A földből ingák törtek ki. Próbálták elkerülni őket így mindenki elfoglalt volt. Tudták ha elkapja őket csak egy is akkor a spirituális erejüket azonnal elkezdi kiszívni. Ez nem mehetett így tovább.

- Figyeljetek tudom mit kell tennünk!

A rendszer csapda, avagy hogyan lettem főgonoszból szerető Donde viven las historias. Descúbrelo ahora