Miután a szektafők egymás között megbeszélték azt amit meg kellett már az összes kultivátor tanítvány ott állt előttük.
A csapatok sorsolása igazán egyszerűen működött véletlenszerűen írtak neveket papír darabokra amelyeket egy tároló tasakból húztak ki.A csapatok felállása nagyon vegyes volt mind fiúk és mind lányok is voltak bennük. Shen Ling csapatába került Mo Qien is. Egyedül Xue Ming került egy másik csapatba.
Shen Ling és Mo Qien miután eligazítást kaptak elindultak megismerkedni csapat társaikkal akik nem mások voltak mint Shi Meng a Mei szektából, Yu Qi és Yu Xien a Yu Men szektából. Mellettük állt még egy igazán erősnek tűnő kultivátor tanítvány is akit viszont senki sem ismert.
- Téged hogy hívnak? - kérdezte kedvesen Yu Qi .
- Engem Wu Rannak hívnak. A Qian Qa szekta egyik tanítványa vagyok.
- Akkor biztosan nagyon erős vagy - mosolygott Yu Xien.
Bár nem kérdezte senki de mikor rá pillantott a két Yu Men szektai tanítványra mindenki tudhatta hogy ők bizony ikrek. Az egyetlen eltérés köztük az a kardjukon lévő kis bolyt volt. Az egyik kék volt a másik pedig Lila.
Shen Ling alaposan végig mérte a csapatuk embereit és megállapította hogy mindegyikük kivételesen jó kultivációs erővel bír. Természetesen Mo Qien hozta a formáját amivel mindenkit még a saját társát is lebecsmérelte.
- Lehet hogy itt vagytok mert nálatok nincsen jobb a szektátokban de ne merjetek hátráltatni engem! Te se te fattyú! - mutatott rá Shen Lingre.
Shen Ling
-....
- Őszintén sajnálom. - összetette két kezét majd meghajolt a többiek előtt ezzel is kifejezve azt hogy tényleg nagyon sajnálja a történteket.- Nem kell semmit sajnálni Ling Shige. Minden évben előfordult valaki ilyen. - mondta Wu Ran
- Shige? - kérdezett vissza meglepetten Shen Ling
- Igen, hiszen te idősebb vagy mint mi. A többieknél egy évvel de én még csak tizennégy éves vagyok. - felelte.
- Értem. Hagyjuk a formalitásokat egy év, és még pár év nem jelenti azt hogy így keljen beszélni velem. Hívj csak nyugodtan te is Shen Lingnek Wu Ran. - moslyogott a fiú.
Még egy kis ideig beszélgettek a csapatok próbáltak egy kicsit jobban össze ismerkedni hiszen tényleg ritka volt hogy ennyi különböző szekta beli tanítvánnyal találkoznak.
Mint kiderült Shi Meng nem először volt itt, már tavaly is megpróbálkozott a próbatételekkel de az első részben kiesett így nem sokat tudott mondani arról hogy valójában milyen is a többi próba. Shi Meng tehetséges volt de úgy Mint Xue Ming ő is inkább a gyógyításra szakosodott kultivátor volt.
Az ikrek Yu Qi és Yu Xien a közelharcban jeleskedtek inkább csak úgy mint Mo Qien és Wu Ran. Egyedül Shen Ling volt az aki egy kicsit mindenhez is értett de mégis inkább a spirituális erejét használta a harcokhoz hiszen ellentétben a Yu fivérekkel akiknek a teste tökéletesen megfelelt és kidolgozott volt a puszta kezes harcokhoz is az ő teste még nem volt annyira erős hogy ebben kimagaslóan jeleskedhessen.
Amikor mindenki már kicsit jobban össze barátkozott a többiekkel felküldték a jelet ami azt jelentette hogy beléphetnek a Róka szellem érdejébe. Sokat nem tudtak arról hogy milyen is a Róka szellem erdeje de mindegyikük bátran indult be.
A csapatokat az erdő különböző pontjairól indították hogy ne kerüljenek előnybe azok a csapatok akiknél erősebb kultivátorok is jelen vannak. Az elején nem volt nehéz dolguk apró gyenge szörnyeket kellett megölniük. Néhány óriás hangyát és egy két avari pókot. Ezekben a szörnyekben semmi különleges nem volt,egy kicsit nagyobbak voltak mint az átlagos szörnyek.
A legmagasabb avari pók is alig volt magasabb 1 méternél. Shen Ling csapata ahogy várható volt nagyon hamar eljutott az erdő közepéig. A szabályzat szerint az erdő közepén található a róka szellem barlangja. Aki képes bejutni és megölni a róka szellemet az automatikusan tovább jut a következő fordulóba. Akik eljutnak a barlangig mielőtt az egyik csapat végez a róka szellemmel azok is tovább jutnak.
Akik nem jutottak el a barlangig azok mind kiestek az első próbatétel során. Egyszerűbb nem is lehetne mindenki ezt gondolta. Az erdőben töltött idő a bent levők számára sokkal rövidebbnek tűnt mint azoknak akik kint várták őket. Azok akik bent eltöltöttek egy órát valójában kint egy napnak felelt meg.
A kint várakozók között már nem csak a szektafők voltak ott, hanem a többi szekta tanítványai is akik nem vettek részt a próbatételeken. Ott voltak még kisebb szekták szekta fői és nemes emberek is jelen voltak. Mindenki kiváncsi volt ki fog nyerni hiszem a győztes nem csak dicsőséget szerezz hanem nagyon szép összegű pénzt is megszerezhet.
Xie Zilong nem feszengett. Bár tudta hogy Xue Ming nem fog eljutni a második fordulóig azt is tudta hogy Shen Lingék az utolsó fordulóhoz is elfognak jutni. A nyugalmát mások is észre vették.
- Ennyire magabiztos vagy Xie Zhongsi? - kérdezte tőle Qian Wu.
- Nem erről van szó Qian szekta fő. Nem magabiztos vagyok, én is imádkozom hogy a tanítványaimnak sikerüljön túl jutni az első akadályon. Természetesen tudom hogy mindegyikük nagyon erős.
- Ugyan már Wu Zhongsi ne piszkálja azt a szerencsétlen gyereket. - szólt Yu Quin.
- Mondd csak Xie Zhongsi akarsz velem fogadni? - kérdezte.- Legnagyobb tisztelettel Yu szekta fő úgy gondolom ezt vissza kell utasítsam ezt az ajánlatot.
Yu Quin kedves arca egy kicsit el sötétedett.
Nem szerette sose ha vissza utasította akárki is így ezt se akarta elfogadni.- Csak ugyan? Xie Zhongsi csak nem fél? - kérdezte az arcán egy baráti mosollyal.
Xie Zilong észrevette hogy mosolygó arca mellett a szemei nem azt tükrözik hogy milyen nyájas is ez az ember sokkal inkább látszott rajta hogy mennyire ideges volt. Mivel Xie Zilong nem akarta megsérteni egyik szekta főt se végül bele ment.
- Tudja mit Yu szekta fő. Fogadjunk. Van egy tanítványom. Shen Ling a neve. Az a fiú lesz a próbatételek nyertese.
- Csak ugyan ezt mondod? Legyen. Szerintem a tanítványaid maximum a harmadik próbatételig fognak eljutni. A nyertes pedig Mo Xixi lesz a Qian Qa szekta tanítványa. Bár nem látszik rajta de az a fiú egyszer híres kultivátor lesz.
Még csak nem is a saját tanítványát a fogad? Ennyire jó lehet ez a Mo Xixi? Xie Zilong megpróbált emlékezni erre a névre az eredeti regényből. Valóban Mo Xixi volt a második az eredeti regényben aki megnyerte Shen Ling után az össze próbatételt. Mielőtt Shen Linggel megküzdhetett volna vissza kellett lépnie mert súlyosan megsebesült. Valószínűleg ha nem sebesül meg remek csata lett volna belőle. Mindenesetre Xie Zilong megnyugodt hiszen a főszereplő úgyse fog veszíteni.
Miközben a fogadást megkötötték a többi szekta fő és nemes is felfigyelt rájuk így ők is beszálltak a fogadásba. Igazán szép összes gyűlt össze a két fiú versengésére.
Mindeközben Shen Lingék el érkeztek a róka barlang bejáratához. Éppen beléptek volna mikor egy sikítást hallottak.
KAMU SEDANG MEMBACA
A rendszer csapda, avagy hogyan lettem főgonoszból szerető
RomansaFő szereplőnk zárkózott otaku féle volt. Idejét internetes regények olvasásával töltötte miközben a számára nem tetsző regényeket naphosszat savazta. Egy napon a "Halhatatlan győztes" regényt olvasta és szidta az írót a komment szekcióba a befejezés...