A második próbatétel

21 4 0
                                    


Reggel Xie Zilong volt az első aki felébredt. Bár szívesen aludt volna még képtelen volt mert valami pontosabban valaki teljesen rá volt tekeredve.

Csak ekkor jutott eszébe hogy az előző este mint valami perverz öregember az agyába invitálta fiatal tanítványát. Miközben próbálta magáról lehámozni Shen Linget a fiú is felébredt.

Shen Ling nem igazán realizálta először azt hogy igazából mit is csinál egy pillanatra szorosabban megölelte shizunját hogy vissza aludhasson.

Pillanatokkal később viszont mint egy rémült kis egér ugrott ki az ágyból arca teljesen vörös volt.

- Sajnálom Shizun, tiszteletlen voltam.

- Nincs mit tenni aludtál. Nem voltál tudatában annak hogy amit teszel mekkora szemtelenség.

A rövid szóváltások után mindketten felöltöztek és elindultak felkelteni Mo Qient is.
Mikor az ajtóhoz értek és beakartak kopogni Mo Qien éppen indult kifelé a szobából. Szokásához híven ignorálta Shen Ling jelenlétét és mesteréhez fordult.

- Jó reggelt shizun.

- Mn. - bólintott majd elindult kifelé.

A két fiú mögötte haladt. Bár mindkettő fáradt volt különböző okokból örültek mert ismét shizunjukkal edzhetnek. A kunyhó mögött egy üres mező volt. Mikor elég messzire értek a kunyhótól Xie Zilong megfordult majd így szólt.

- Ez egy viszonylag rövid edzés lesz. Nincs más dolgotok mint úgy támadni rám mintha megakarnátok ölni. Tudom hogy ez furán hangzik de a szellemek sokkal erősebbek mint a Róka szellem erdejében levő szörnyek. Hogy pontosabb legyek néhány szellem csak egy kicsivel gyengébb mint a róka szellem volt az erdőben. Ahhoz hogy eljussatok az utolsó próbatételhez ilyen szellemekkel kell megküzdenetek. Én nem fogok támadni csak védekezni. Ha egy csapást is sikerül bevinnetek akkor a második próbatétel gyerek játék lesz.

- Biztos hogy szükséges ez Shizun? - kérdezte szomorú szemekkel Shen Ling.

- Nem mindegy? A lényeg hogy most lehetőséget kapunk arra hogy kiderüljön melyikünk a jobb! - mondta gúnyosan Mo Qien.

- Igen ez szükséges. Mindkettőtöknek. Semmi baj nem lesz, mégis csak én vagyok az erősebb, és egyébként sem tudtok súlyosan megsebesített.

Shen Ling szemében ismét valami sötét jelent meg, nem volt ugyan gyilkos szándéknak jele de aurája igen baljós volt. Nem a shizunja miatt volt ez hanem Mo Qien miatt aki ilyen gyorsan bele egyezett abba hogy a shizunjára támad.

Bár ő is megértette hogy nem képes egyikük se súlyosan megsebesíteni shizunjukat kicsit még is félt. Nem mintha ellenkezni mert volna annak amit a shizunja mond. Egy kicsit még nyugtatta magát.

- Mire vártok? Kardokat elő! Kezdjétek!

Rövid edzést szerettek volna de mégis tovább tartott mint tervezték. Xie Zilong nem csak azt akarta felmérni mennyit fejlődtek a róka szellem legyőzésével de azt is tudni szerette volna mennyit fognak megbírni a testükkel a folyamatos küzdelmek miatt.

Nem akarta tovább húzni az időt mert közeledett a második forduló kezdete. Ezen a fordulón mindenki egyénileg küzdött így mindenki más-más pontoktól indult el a Szellem kastély felé. Amikor oda értek az első kijelölt helyre Mo Qiennek kívántak először szerencsét. Mikor tőle elváltak nem sokkal odébb megérkeztek Shen Ling helyére is.

Mikor elbúcsúzni készült Shen Ling megelőzte.

- Shizun. Nem tudom elégszer meghálálni hogy elfogadtál engem tanítványodnak. Köszönöm hogy az nap magadhoz vettél. Ha nem teszed még mindig erőtlen és gyenge lennék.

- Shen Ling. Nem kell hálásnak lenned nincs rá okod. Csak tedd azt amit tenned kell. Menj és nyerj. Más dolgod nincsen.  Később találkozunk.

Xie Zilong már nem várta meg hogy Shen Ling válaszoljon kardjára pattant és elrepült. Shen Ling kicsit megkönnyebbült hiszem majdnem olyat mondott ami miatt shizunja biztosan elverte volna.

Megdörzsölte ki pirult arcát és várt a jelre. Mikor megkapták a jelet minden tanítvány elindult hogy elérje a szellem kastélyt.

A kastély közelinek tűnt de igazából legalább 1 napra volt a tanítványok kiindulási pontjától. Mikor a tanítványok az erdő elejére értek rengeteg szellem támadt rájuk.

Ha csapatba lettek volna néhány perc alatt végeztek volna, de mivel egyesével voltak így ez a sok gyengébb szellem is feltartotta őket. Shen Ling megértette miért volt jó a reggeli edzés, mivel ott is spirituális energiát használtak és itt is,annak koncentrálása ugyanúgy fent maradt. Ez nem lenne annyira fontos de így sokkal könnyebben tudták elosztani az energiát a kardjukban.

Shen Ling ismét egy pillanatra elvörösödött. Ismét hálás volt shizunjának. Nem akarta sokáig húzni az időt azt akarta hogy minél hamarabb ismét láthassa shizunját. Elég szépen haladt már az erdő közepén lehetett.

A szellem kastély sem volt már olyan messze tőle. Amikor már egy ideje ment észre vette hogy elég régóta nem találkozott szellemekkel. De ez hogy lehet? Más nem jöhetett erre hiszen mindenkinek kijelölt útja van.

Valamiért rossz érzés fogta el de mennie kellett tovább. Minél beljebb ért annál jobban elfogta ez az érzés. Nem érzett maga körül senkit. Shen Ling márcsak 1 órára lehetett a kastélytól. Arra gondolt hogy gyorsítani kezd. Ahogy gyorsítani kezdett a háta mögül egy nagyon erős gyilkos aurát érzett. Ahogy megfordult valaki felhúzott köréjük egy védőpajzsot. Ez nem olyan volt mint amit ő használt korábban.

Ebből a védőpajzsból tisztán érezhető volt a démoni kultiváció. Shen Ling szorosabban fogta a kardját. Köd kezdett el mindenfelől elő jönni és messziről nevetés hallatszott. Próbálta megtalálni a hang forrását de a köd miatt hallucinációkat látott amiket minél előbb le kellett küzdenie vagy különben a köd okozója bármikor lecsaphat rá.

Szerencse hogy ennyi időt töltött Shen Yun keze alatt annak idején. Az öregnek nem volt túl sok ideje rá amíg Xie Zilong elvonult így sokszor hallucinációkat hozott létre a fiúnak hogy azon belül tudja edzeni magát nem csak fizikailag de szellemileg is.

Most tényleg hálás volt annak hogy a Shen szektában tanulhat. Azok az illúziók amiket ez az idegen létrehozott valójában nem voltak túl erősek. Sokkal inkább másodrangúak voltak. Shen Ling gyorsan meg is törte azokat. Mikor újra a ködbe találta magát észre vette hogy az még sűrűbb lett.

A hangot már nem hallotta. Hirtelen a háta mögül valaki egy kardot szorított a nyakához.

- Üdvözlöm Shen zongshi. Vagyis most még csak Shen Ling vagy a Shen szekta tanítványa. Mindenestre már vártam hogy találkozzunk.

- Ki vagy te? Honnan tudod a nevem? Zongshi? Miről beszélsz? - kérdezte.

Mikor Shen Ling érezte hogy az idegen a háta mögött már nem szorítja oda a torkát fogta magát és kiugrott a kard szorításából. Mindezek után megfordult hogy végre láthassa azt hogy ki is a hangnak a gazdája. De az igazság az hogy aki előtte állt azzal soha eddig nem találkozott.

- Ki vagy te? Miért vagy itt?

A rendszer csapda, avagy hogyan lettem főgonoszból szerető Donde viven las historias. Descúbrelo ahora