-Hogy a faszba lehet valaminek ilyen vége? Még hogy a "Halhatatlan győztes" a fenéket! Ez is csak egy újabb idealista hárem szar regény! Mi ez a befejezés? Még hogy a főhős mindenkit megöl mert ugye ő aztán igazán Op* ki gondolta volna hogy ismét csak egy átlagos szart kapok! Írom is a kritikát és akkor senki nem fogja olvasni ezt a szennyet!"XiLi99: Ez a regény egy borzalom volt! Olvashatatlan. Egy évig olvastam az új fejezeteket azt hittem hogy lesz valami értelme de valójában rosszabb és rosszabb lett! Aki teheti és nem akar az unalomba meghalni az ne olvassa! A regény írója meg ideje hogy új munkát keressen magának!"
Amint befejezte a kommentet és elküldte hirtelen erős fájdalom hasított a szívébe és elájult. Mikor felébred egy ágyban találta magát. Először csak azt hitte hogy álmodik hiszen megismerte a helyet. A bambusz szoba volt a regényből, Xie Zilong szobája.
*RENDSZER ÉRTESÍTÉS*
"Üdvözlöm a Halhatatlan Győztes regényben az új főszereplőnket! A maga pontjai 100-ról indulnak....."-Mi a fene?! Üdvözölsz engem hol a faszba? Milyen pontok? Miről beszélsz? Milyen rendszer?
"Maga meghalt és a regény szereplője Xie Zilongként reinkarnálódott. Amennyiben folytatni kívánja a folyamatot hagyja hogy végig mondjam. Amennyiben nem a rendszer kizárja önt és úgy mint a valóságban megfog halni. Amennyiben végig hallgat most megkezdem a magyarázatot. Ön mint mondtam mostantól Xie Zilong.
A pontok amelyeket lát az előzetes pontszámítások alapján lettek megadva. Amennyiben a pontjai 100-ról 0-ra csökkennek meghal. Amennyiben pontjai elérik az 1000-et a cselekményt akármilyen formában változtathatja. Sok szerencsét"
- Mi? Pontok? Cselekmény? Akkor hát tényleg igaz. A Halhatatlan Győztes regényében vagyok. De miért pont egy halálra ítélt alak testét kaptam meg? Á igaz is a pontok. Csak össze kell szednem őket és megvaltoztatni mindent. Akkor én is túl élhetem. De hol is kezdjem?
Miközben a kérdéseket magában feltette Xie Zilong megpillantott egy tükröt és úgy gondolta ideje hogy szemügyre vegye magát. Húszas évei közepén járó férfi volt, hófehér bőrrel, szúrós főnix szemei voltak. Ruhája egyszerű volt mégis sugárzott belőle az elegancia. Haja egyenletes volt, szépen megvolt igazítva egy csodaszép hajtűvel. Teste nem volt igazán izmos alakja karcsú volt mégis látszott rajta hogy szokott edzeni.
Nem volt annyira magas nagyjából 175 centi lehetett. Végeredményben megvolt elégedve új külsejével. Amint alaposan szemügyre vette magát egy kopogást halott az ajtóból.
- Shizun itt vagy? Kezdődik az óra - jelezte egy vékony kisfiú hang.
- Gyere be. - Mondta.
A fiú belépett az ajtón. Mikor Xie Zilong meglátta az alacsony kis fiút aki nagyjából 10 év körül volt azonnal rájött a zúzódásokból és a kötésekből hogy ki áll előtte. Shen Ling volt az. Egy alacsony karcsú testű kisfiú állt előtte. Ruhái elhasználtak voltak. Alacsony volt nem lehetett több 140 cm-nél. Az arca szép volt, a haját felfogva hordta kicsit hanyag módon. Arcán éppen sebek gyógyultak. Nem voltak túl mélyek nem maradhat nyomuk.
Ahogy alaposan végig nézte a fiút a hideg futott végig a hátán. Hiszen a gyilkosa áll vele szemben! Ami ennél is rosszabb mivel olvasta a regényt tudta hogy a legtöbb seb a fiún az azért van mert ő maga bűntette meg mikor a fiú véletlenül elkésett az óráról. Vagyis nem véletlenül. A többi tanítvány bezárta őt a szobájába, már ha lehet annak hívni a konyha hátuljában levő kis tárolót, és nem engedték ki. Xie Zilong tudta ezt mégis megbűntette őt.
- Shizun?
- Shen Ling! Köszönöm hogy szóltál. Azonnal megyek.
A fiú amint meghallotta a reakciót azonnal hátra lépett kettőt mintha lefagyott volna.
Xie Zilong nem értette mi történhetett majd hirtelen egy hang szólalt meg.
YOU ARE READING
A rendszer csapda, avagy hogyan lettem főgonoszból szerető
RomanceFő szereplőnk zárkózott otaku féle volt. Idejét internetes regények olvasásával töltötte miközben a számára nem tetsző regényeket naphosszat savazta. Egy napon a "Halhatatlan győztes" regényt olvasta és szidta az írót a komment szekcióba a befejezés...