*TW : NSFW/NSFL*
Minden hiábavaló volt, Shen Ling nem hallgatott a férfira és azonnal saját maga és Shizunja után eredt. Mikor megérkezett az ajtóhoz azonnal Shizunjához szeretett volna szaladni, de mikor belépett teljesen megdermedt. Nem volt felkészülve arra ami ott fogadta.
Shizunja ki volt kötözve az egyik oszlophoz, spirituális ereje teljesen el volt zárva. Viszont ami ennél is furcsább a ruhái másmilyenek voltak. Amíg ő idefelé tartott valaki átöltöztette Shizunját. Nem kellett sokáig gondolkozni azon ki lehetett az a válasz egyértelmű volt. Az idősebb Shen Ling volt az.
Xie Zilong úgy tűnt hogy teljesen eszméletlen de néhány perccel később amikor lépések hallatszottak úgy tűnt mégis felébredt. A lépések egyre közeledtek. Shen Ling volt az egy tálcával a kezében. Egy pillanatig mosolyt eresztett arcára.
- Drága Shizunom, ideje enni. - lépett közelebb.
Xie Zilong felnézett rá majd utána a föld felé fordította a fejét. Először a fiú azt hitte hogy azért tette ezt mert látni sem akarja de aztán meglátta hogy mi is volt a tálcán. A tálca tele volt rosszabbnál rosszabb mérgező növényekkel, mindenféle mérgező pirulával és volt köztük olyan gyógyszer is amely hallucinációkat okozz.
- Rám se nézel mostmár? Azt hittem a tanítványaid legalább valamibe veszed! - nevetett.
- Ling, miért teszed ezt? Azt hiszed ettől könnyebb lesz? Hiszen nem fogi vissza jönni tőle az *síp* se. Meghalt de nem az én hibám volt.
Shen Ling figyelte a párbeszédet de nem értette tisztán hogy ki halt meg. Egy kicsit bizarr érzés fogta el ezzel kapcsolatban. Próbálta kitalálni hogy mit mondhatott a másik hiszen nagyon fontosnak tartotta. Gondolatait Xie Zilong halk nyögése szakította meg.
Amikor oda nézett látta hogy az idősebb Shen Ling a hajánál fogva emelte fel Xie Zilong fejét majd vágta neki újra és újra a gerendának amihez kötve volt. A tizedik csapás környékén megállt. Xie Zilong feje vérzett de nem volt annyira vészes mint a legyezőtől elszenvedett csapások.
Amikor látta hogy Xie Zilong elveszíteni készül ismét az eszméletét beadott neki egy tablettát. A tabletta miatt - bármi is volt az Xie Zilong amint lecsukta a szemét kiabálni kezdett és össze vissza mocorgott. Shen Ling ismét moslyogott.
- Szóval itt az ideje enni! - tette le a tálcát.
Amikor már Xie Zilong nem ficánkolt kifeszítette karjával a száját és mérgező növényeket etetett vele. Maguk a növények önmagukban egy kultivátorra nem voltak veszélyesek de Xie Zilong ereje most teljesen el volt zárva.
A mérgezett növények közül az egyiktől szörnyű láza lett ami azonnal kiült az arcára. A másik növény kiütéseket kezdett el okozni rajta. De voltak köztük olyanok is amik megmutatták a mérgezett fél legrosszabb rémálmait újra meg újra.
- Mostmár beszélj! Miért kellett megölni a *síp*? Miért tetted?
- Ling, muszáj volt ezt tennem. Az az ember rengeteg ártatlan embert megölt. Átvert téged! Mindenkit megvezetett. Tudtam hogy te vagy a *síp* de nem tehettem mást! Értsd meg kérlek!- mondatai nagyon halkan hallatszottak.
Xie Zilong vért köpött. Ennyi kínzás, és ennyi fájdalom egy halott miatt. De vajon ki lehetett az? Shen Ling próbált rájönni de gondolatai teljesen szétszóródottak. Egyszerűen nem akarta elhinni hogy ez amit lát valójában ő maga. Mégis hogyan történhetett mindez?
Hiszen ő annyira tiszteli a Shizunját!
Nem tudja elképzelni mi lehet mindennek az oka. Ismét Shizunjára nézett mostmár nem könnybe lábadt szemekkel hanem sírás közben.
Az idősebb Shen Ling látszólag nem értékelte a kapott válaszokat így ismét leguggolt Xie Zilong mellé. A kezébe vette a férfi kezeit majd rá mosolygott.
Miközben mosolygott halk roppanások hallatszottak. Shen Ling egyesével törte el Xie Zilong ujjait. Nem csak az egyik kezén. Hanem a másikon. Amint ennek a végére ért elővette a kardját.
- Újra megkérdezem. Miért kellett megölnöd?
Miért? - szemeiben tisztán látszott az ölni akarás.Xie Zilong hallgatott. Már teljesen eltűnt az emberi mi voltja is. A mérgező növények teljesen elcsúfították az arcát és a testét. A sérüléseiből vér folyt az ujjai pedig minden irányba álltak,néhol még a csont is ki látszott. Nem csodálkozott rajta az ember hogy nem mondd semmit.
Embertelen lehet a fájdalma. Ennyi fájdalom után ki tudna megszólalni? Jogosan feltételezhetné az ember magában hogy senki de Xie Zilong mégis megszólalt.
- Kérlek Shen Ling, ölj meg engem. Vedd el az életem cserébe *síp* életéért. Nem tudhattam hogy ez ennyire fájni fog neked. Nem akartam fájdalmat okozni neked hiszen a tanítványom vagy.
- Nevetséges! Nem akartál? Mennyit kínoztál csak úgy mikor gyerek voltam? Szándékosan ártottál nekem! Mindent elvettél tőlem! Sosem ismertél el engem. Mindezt miért? Mert én vagyok a *síp*. Azt hiszed elég ha csak úgy megöllek? Nyilvánosan kéne kivégezzelek!
- De ez se lenne elégtétel!- Ling, Shen Ling - hunyta le szemét.
- Bármit is teszel a múlt megtörtént. Még vissza fordulhatsz. Képes vagy rá.- Nevetséges vagy! De mostmár elég volt belőled! Három éve már hogy itt tartalak fogva és semmi használhatót nem mondtál. Elegem van belőled!
Shen Ling arcán látszott hogy a türelme teljesen elfogyott.
A kard ami a kezében volt lendült. Lendült egyszer, lendült kétszer majd pedig harmadjára.
Shen Ling levágta Xie Zilong két karját, és a mellkasán is ejtett egy sebet.
- Rosszabb vagy mit a söpredék! Te nevetséges Shizun! Remélem hogy soha többet nem fogsz tanítványokat fogadni. Mi az utolsó szavad?
Xie Zilongból már elkezdett kiszállni az élet. Jól lehet hogy már eddig is a végét járta most viszont halálos sérüléseket szerzett. Miközben egy könnycsepp gördült le az arcán Shen Ling szemébe nézett.
- Ling, A-Ling - mondta miközben vért köpött.
- Sajnálom hogy ilyen haszontalan voltam A-Ling... Valójában azért utáltalak mindig mert te vagy a *síp* de tudd hogy te is ugyanúgy a pokolra fogsz jutni!Shen Ling arca hirtelen undort mutatott. Egyetlen szúrással döfte át Xie Zilong szívét majd ott hagyta.
Eközben a fiatal Shen Ling már nem is figyelt a párbeszédre csak zokogott. Hogy lehet ez? Hiszen nem is ezt kellett volna látnia hanem a múltját! Miért látta ezt a jövőt?
Ez biztosan csak csapda! Nem tudta, és nem is akarta elhinni hogy ez a valóság volt. Meggyőződése volt az hogy valójában az a férfi aki eddig vele volt átverte és ezt direkt mutatta neki. De mi van ha mégse? Shen Ling teljesen össze volt roppanva és zavarodva is.
A Shizunját a szeme előtt kínozták meg, majd utána meg is ölték. Rosszul volt. Rosszul volt magától. Ki akart szabadulni ebből az illúzióból. De már nem azért hogy Shizunja megdicsérje hanem azért hogy elmondhassa neki amik itt történtek.
Mintha Shen Linget megsajnálták volna egyszer csak kinyitotta a szemét. Ott ült a forrás előtt. Úgy tűnik teljesítette a próbát. Nem volt boldog már mint eddig. Mikor teljesen magához tért és felállt egy kar fogta meg a vállát.
- Gratulálok. Tudtam hogy sikerülni fog.
Nem más állt Shen Ling mögött mint Xie Zilong.
ESTÁS LEYENDO
A rendszer csapda, avagy hogyan lettem főgonoszból szerető
RomanceFő szereplőnk zárkózott otaku féle volt. Idejét internetes regények olvasásával töltötte miközben a számára nem tetsző regényeket naphosszat savazta. Egy napon a "Halhatatlan győztes" regényt olvasta és szidta az írót a komment szekcióba a befejezés...