Másnap reggel mikor Xie Zilong felkelt össze hívta három tanítványát. Mind a hárman nagyon izgatottak voltak, bár Shen Ling nem csak izgatott volt.A múlt éjszaka óta egyszerűen nem lehet az arcáról eltűntetni a mosolyt. Ez különösebben nem keltett nagy érdeklődést hiszen mióta Xie Zilong vissza jött azóta Shen Ling állandóan mosolyog. Mindhárman készen álltak az utazásra. Kardra pattantak és elindultak a Győzelem hegye felé.
- Nos mint tudjátok ez a verseny a szekták közötti jó viszonyt ápolja. Valójában nincs annyira szoros kapcsolatunk egymással a szekták között. Ezek a versenyek igazából csak arról szólnak hogy mindenki megmutathassa hogy hol is van a hatalom. Mikor én voltam annyi idős mint ti a mi szektánk nyerte a versenyeket. Mármint, ezzel nem akarok rátok túl nagy terhet helyezni. Khm....
- Shizun, mi mind készen állunk. Az elmúlt 6 év nem veszett kárba. Egyedül ez a fattyú Shen Ling nem tudjuk mit is csinált a hat év alatt hiszen ő soha nem velünk edzett. - morogta Mo Qien.
- Nem veletek edzett? Shen Ling akkor te mégis hol edzettél? - hogy ilyen erős lettél harapta le a mondat végét.
- Az az igazság Shizun - kezdett bele Xue Ming
- Shen Ling valójában Yu Shennel edzett. Nem akart mással edzeni a Shizunon kívül de végül Shen Yut elfogadta mivel önnek is ő volt a mestere. Shen Ling a többieknek nem akarta önnek meg nem merte elmondani.- Mnn..mondd csak sikeres volt az edzés Shen Ling? - kérdezte Xie Zilong.
- Én Shizun nem mertem elmondani. Ami az edzést illeti nem volt olyan jó mint önnel! De úgy érzem fejlődtem valamit.
"Fejlődtem valamit" ezen a kijelentésen Xie Zilong mosolygott egyet amit senki se látott mivel ő repült elől. Valójában az a fejlődtem valamit sokkal több mint amit mellette tanulhatott volna hat év alatt. Shen Ling mostani ereje nagyjából olyan mértékű lehet mint Xie Zilong ereje mielőtt elvonult volna kultiválni.
Tehát itt ez a tizenhét éves gyermek aki már most olyan szinten kultivál
mint ahogy a shizunja a húszas évei elején tette. Nem tudta hogy büszke legyen vagy kezdjen el félni Shen Lingtől hiszen ez az erő mikor eléri a 21 éves kort véget fog venni az életének. Vagyis nem fog! Hiszen eldöntötte! Megmenti a főszereplőt.Ahogy ezen tanakodott rájött hogy az élet ismét próbára teszi. Bár tudta hogy volt az eredeti regényben egy rész ahol a szekták közötti versenyek zajlottak de teljesen kiment a fejéből mi történt akkor Shen Linggel.
A vizsga végén volt egy utolsó feladat. A feladat nem volt annyira egyszerű mint a többi. Minden szekta első tanítványát kellett elküldeni erre a feladatra aki részt vett a versenyen. Hiába volt Xue Ming a legidősebb hármuk közül mivel gyógyítás volt a főterülete őt nem küldhette.
Az akkori Xie Zilong nagyon utálta Shen Linget így kapóra is jött neki ez és őt küldte. A próbán a szekta különböző tanítványai mérkőztek meg egymással. Shen Ling valahogy felküzdötte magát a második helyre a hiányos kultivációjával is. Ám az ellenfele vissza lépett így valaki a tömegből azt mondta hogy csak így harc nélkül nem adhatják neki az első helyet végül megkérték Xie Zilongot hogy küzdjön meg vele.
Ezt persze boldogan elvállalta és meg is küzdött a fiúval. A fiú el akarta ismerni a vereséget de Xie Zilong nem hagyta hogy ki mondhassa. Hiszen tudta amíg nem mondd semmit addig harcolhatnak. Itt jött a főszereplő életének legnagyobb fordulópontja és itt tért le a démoni kultivátorok útjára.
Shen Ling a szakadék széléhez ért. Xie Zilong rá moslyogott és azt mondta. Látod? Mindig is felesleges maradsz. Mellkasát át szúrta kardjával majd utána leengedte. Shen Ling nem esett le egyből kapaszkodott. Mindenki elkezdett szaladni feléjük mert nem látták mi történik. Mielőtt bárki odaért volna Xie Zilong mosolyogva azt mondta Shen Lingnek hogy mindig is gyűlölte.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A rendszer csapda, avagy hogyan lettem főgonoszból szerető
Любовные романыFő szereplőnk zárkózott otaku féle volt. Idejét internetes regények olvasásával töltötte miközben a számára nem tetsző regényeket naphosszat savazta. Egy napon a "Halhatatlan győztes" regényt olvasta és szidta az írót a komment szekcióba a befejezés...