18' meet

63 7 21
                                    

Minho'dan

Sınava 10 gün kalmış.
Stres yapmak istemesem de üstümde büyük bir yük var.
Ailem benden bir şeyler bekliyor.
Ve ben,
Onları hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum.
Benim için çok çabaladılar.

Ailemle aramda çok fazla sorun olsa da, ben onların çocuğuydum. Bu inkar edilemez bir gerçekti. Bana karşı olan sevgileri her ne kadar sadece çocukları olduğum için olsa da ya da başarılarım için çabaları kendi menfaatleri için olsa da uğramışlardı benim için.

Onları sevmiyor muydum?
Alakası yok.
Onlara dürüst müsün?
Sayılır.

Ailem Jisung'la yakın olduğumu fark etmişti, sınava yakın olduğumuz için sessizlerdi sadece. Sınav çıkışı dahi Jisung'la aramda ne olduğunu sorabilirlerdi. Bu sefer dürüst olabilirdim.

Eşcinsel olduğumu lisede farketmiştim ben, ergenliğe biraz geç girmiştim ve erkekler ilgimi çekmişti. Bunu bir sır olarak saklayacaktım, en azından öyle düşünmüştüm. Fakat Felix, kuzenim olarak ağzımdaki baklayı çıkarmış ve öğrenmişti. Ben biraz korkaktım belki de ya da ailem fazla homofobikti.

Felix sonuna kadar arkamdaydı zaten ve o dönem o da yeni yeni Hyunjin'den etkilenmeye başlamıştı. Hyunjin'le tanışmamız biraz garipti.

Felix'le aynı okula gideceğimizi öğrenince aynı sınıfta olmak istemiştik, hatta sıra arkadaşı. Yaz tatilinde sınıflar belirlenene kadar okula gidip durmuştuk. Sonrasında farklı sınıfta olduğumuzu öğrenmiştik ve baya üzülmüştük fakat okul bizim için sınıf değişikliği yapmıştı. Ben, Felix'in sınıfına gitmiştim. O gün Felix'in sınıfına geçmek için müdüre yalvarmasam Jisung ile nasıl tanışırdım, hep düşünmüşümdür.

Felix'le hayallerimiz gerçekleşmişti, aynı okul, aynı sınıf ve sıra arkadaşı. Ama bu bize yetmezdi, ikimiz de sosyal insanlardık ve başkalarıyla tanışmak isterdik. Fakat Felix bir çocuğu çok beğenmişti (öyle bir beğenme ki dört yıl peşinden koşmuştu) ve onunla kaynaşmak istiyordu. Bu sıralar Hyunjin ile pek yakın değildik tabii. İlk dönemi Felix'in yeni yeni duygularını öğrenmesi ve çekinmesi ile geçirecek iken coğrafya hocamız bir proje ödevi verdi, sıra arkadaşı ile yapılacak bir proje. Felix şanslıydı, Hyunjin'in bir sıra arkadaşı yoktu.

O gün gitti ve Hyunjin'e projeyi beraber yapma teklifinde bulundu, Hyunjin başta garipsese de kabul etti karşısındaki tatlı çocuğun teklifini. Ve Hyunjin'in yakın zamanda itiraf ettiği bir şey var, o zamanlar Felix'in kokusuna bağımlı olmuş.

Ama ben de bir sorun oluşmuştu, ben tek kalmıştım ve proje yapacak kişi yoktu. Hocaya bunu dediğimde öndeki iki kişiyle yapmamı önermişti, Jisung ve Seungmin. Çok yakın değillerdi ama yine de hatrı sayılır bir arkadaşlıkları vardı, zamanla Jisung'u ondan çalmıştım fakat Jisung her şeyi yine de anlatmış Seungmin'e. Seungmin Jisung'un buzulunun görünmeyen yüzü desek pek de yanlış olmaz gibi.

Felix Hyunjin'e ufak ufak adım atarken projelerini yapıyorlardı. İlk başlarda Felix yine de benim yanımda otursa da sonrasında Hyunjin onu yanına çağırmıştı, hayran olduğu kokuyu daha fazla hissedebilmek için.

Bu sırada ben de Jisung ve Seungmin'le iyi anlaşmaya çalışıyordum. Yanakları ile sincaba benzeyen çocuğu çok güzel bulmuştum. Sincap çocuk lakabını ise bana tavşana benzediğimi söylediğinde takmıştım. Bana sürekli tavşan ya da kedi derdi, 3 kedim olduğunu öğrenince ise çığlık atmıştı.

Hyunjin teneffüslerde benden Felix'i çalmaya başlamıştı zamanla, benim minik civcivim ise ona aşık oluyordu küçücük yaşına rağmen. Sincap çocuk hakkında bir şey öğrendim bu sırada Seungmin'den, sevgilisi vardı.

Love Isn't Real | Hyunlix MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin