Aslında 400 kelime taslağım vardı ama kaydetmemişim. :p
O yüzden o sahneyi yazarken aklımdan geçen devam değil de başka şekilde var. Kötü bağlamayacağım :)-Evet Felix. Boynun mosmor.
Seungmin konuştu. Bu sırada gözlerimi Felix'in boynuna yönlendirdim.Bu hale bir insan getirmiş olamazdı. Bembeyaz boynu mosmordu. Sanki biri yemiş gibi. Bir sevgili bunu yapsa cani derdik.
Ve sorun şuydu:
Bunu ben yapmıştım. Ve sadece arkadaş olarak...-Neyse karşılaştık burada. Siz ne yapacaktınız?
Abim konuştu. Ve karşılık verdim.
-Felix'le ders çalışacağız.
-Ne dersi?
-Matematik.
-Hangi konu?
-Abi ne demeye çalışıyorsun?
-Ailemizi biliyorsun.
-Biliyorum, ne olmuş?
-Namjoon Hoca ile konuştun mu?
-Ahh, o konu. Abi açmayalım. Hiç önemli değil. Ne olmuş 79 net olan Ayt'm 78.75'e mi düşmüş?-Hyunjin, ben senin düşmanın değilim. Biraz fazla kızgınsın bana karşı. Hmm acaba az önceki olayı böldüğüm için mi?
-Hayır, ailemin beni kısıtlamasının konusunu açtığın için. Belki birazcık da böldüğün için olabilir.
diyip güldüm, abim de gülüyordu.-Felix tamam patlama.
diyip güldü Seungmin. Felix ciddi kıpkırmızıydı.-Abi, bir şey soracağım. Seungmin ile çıkıyorsun değil mi?
-Evet,çıkıyoruz Hyunjin. Abinden saklamasını istedim.
Seungmin böyle devam etti konuşmasına.
-Felix bak tahminin doğru çıktı.
-Ah, evet Hyunjin. Doğru çıktı. Gelecek tahminlerim iyidir.
Sadece baktım, hiçbir şey demedim.
-Abicim sen salak mısın? Çocuk imada bulunuyor far görmüş tavşan gibi bakıyorsun.
-Anlamadım abi?
-Aşk gözünü kör etmiş.
-Komiksin Chris. Aşka inanmıyorum.
-Hahaha. Bak çok güldüm şakana.Seungmin bu sırada Felix'in kolunu tuttu. Kaşımı kaldırıp onlara baktım. Seungmin gülerek konuştu:
-Hyunjin izninle Felix'i bir kaç dakikalığına alacağım. Merak etme Felix de gözüm yok, mübarek taş gibi sevgilim var.
Ve Chan'a göz kırptı. Chan da ona göz kırpınca konuştum ıy yaparak:
-Çok toksiksiniz şuna bak. Seungmin cidden buna mı kaldın?
Parmağımla abimi gösterirken hâlâ ıy yapıyordum.-Ayıp yaptığın abicim. Evde göstereceğim sana. Şimdi dua et sevgilim, hayatımın anlamı, gül bahçem ve Felix burada.
-Uff tamam en sevgili sizsiniz. Seungmin sen de Felix'i alabilirsin, sorun yok. Bir de böyle şeyleri sorma yani. Felix de bir birey değil mi?
-Tamam biz kaçar, bu arada Felix'i yanıma almamla öldürücü bakışlarını üstümde bulmam bir oldu. Sence izin almasam sağ kalır mıydım?
-Büyük ihtimal hayır.
-Ben de öyle düşünüyorum Hyunjin ve görüşürüz sevgilim. 2 dakikaya burdayız.Onlar yavaş yavaş giderken abime sordum:
-Ne zamandır çıkıyorsunuz?
-Yaklaşık 3 hafta.
-Ve seungmin bu 3 hafta da bizden sakladı. Dost dedik tost çıktı.
-Öyle deme sevgilime. Abin tost dediğin çocukla evlenecek.
-Şaka yapmıyorsun?
-Evet yapmıyorum Hyunjin. Gerçekten o çok farklı. Evet daha önce sevgililerim oldu ama onlardan sadece hoşlanıyordum. Seungmin'e ise aşığım.
-Vay bee. Kimin abisi??-Neyse bakalım. Sen anlat Felix'le aranda ne var?
-Onu ben de bilmiyorum abi.
-Eğer sen benim kardeşim olan okul birincisi zeka fışkıran Hwang Hyunjin isen net bir şeyler biliyorsundur.
-Evet ben senin kardeşin olan Hwang Hyunjin'im. Ve saydığın özellikler arasında ultra mega aşık olmakta var.-Lafı uzatma söyle. Felix'le aranda ne var?
-Abi bak sırf abimsin diye danışmak için anlatıyorum yoksa ağzımdan gram laf alamazsın. Fakat sevgiline dahi demeyeceksin tamam mı? Ve anlatırken bölme, bundan nefret ediyorum.
-Tamam, abi sözü.
-Abi ben Felix'e karşı çok değişik hisler hissediyorum. Bu aşk olamaz çünkü aşk gerçek değil. Her neyse, o benim için çok özel. Kelimelerle anlatamayacağım kadar güzel. Onu seviyorum ama nasıl bir sevgi inan ben de bilmiyorum. Aramızda bir çekim var. Felix'i öpmeye bayılıyorum ya da onun beni öpmesine. Bir tek ona bir şeyler ima etmeyi seviyorum ve de bir tek onun yaptığı imalar hoşuma gidiyor. Başkalarının benim hakkımda düşüncelerini önemsemem ama Felix ne derse desin o kadar önemli düşünceleri. Telefonla mesajlaşmayı sevmiyorum ama Felix'le 7/24 mesajlaşabilirim ve daha anlatılacak bir çok şey...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Isn't Real | Hyunlix Minsung
Fanfiction"İyiyim şuan ama sen değilsin. Bunu inkar etmeye çalışma, gözlerinde görüyorum iyi olmayışını." "Yorma dudaklarını, gözlerin her şeyi yeterince haykırıyor zaten." düz yazı, texting shipler: Hyunlix, Minsung, Chanmin, Jeongbin