15' forget

83 10 39
                                    

Gencolar karneler nasılll
(Bana sormayın)
iyi okumalarrrr

Odanın açık olan perdesinden vuran güneş ışıkları gözümü acıttığında gözlerimi açtım. Felix'in odasındaydım, yatakta yatıyordum. Sanki gece Felix'le uyumuşum da yatakta Felix'e ait yeni kalkmış gibi izler vardı. Ama Felix'le uyumuş olsam şu an burada olurdu ve de yatağa yatmamızı hatırlardım.
Sonuçta Felix'le yaptığım hiçbir şeyi unutmazdım ben.

Gece buraya gelişimizi hatırlamıyordum, büyük ihtimalle iyice sarhoş olmuştum gece. Burada olduğum için de şaşırmamıştım, sonuçta öncesinden konuşmuştuk buraya geleceğimizi. Yataktan yavaşça kalktım sonrasında. Çok güzel bir uyku çekmiştim, şu an çok iyi hissediyordum. Felix'in yatağı da Felix gibi çok güzel kokuyordu. Hatta evi, Felix'in evi sevgi kokuyordu. Bizim evimiz gibi değildi kısaca.

Yavaşça yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Felix etrafta gözükmüyordu, ya mutfaktaydı ya da herkes uyuyor diye küçük kütüphanesinde kitap okuyordu. Banyoya girdiğimde yavaşça elimi yüzümü yıkadım, bu sırada üstümde bana ait olmayan bir kıyafete rastladım. Kıyafeti pek umursamadım ama. Sonuçta dün bar için deri giyinmiştim ve onunla uyumam biraz saçma olurdu. Büyük ihtimal Felix'den almıştım bu üstümdekileri.

Banyoda ıslak yüzümü havluyla kurularken bir anda aynadaki yansımam gözüme çarptı. Bir dakika, bir dakika;

Dudaklarım parçalanmıştı ve boynum mosmordu.

Gözlerim şaşkınlıkla kocaman açıldı. Ne olmuştu bana dün gece?

Aklıma bir ihtimal geldi, acaba o gelen kadınlarla mı ilgilenmiştim sarhoşlukla? Böyle düşününce bir fikir daha geldi aklıma, eğer o kadınlarla ilgilendiysem büyük ihtimal yatağa da gitmişti iş. Ve ben bu kirli vücutla Felix'in güzel, masum evine mi girmiştim? Üstüne üstlük Felix'in yatağına mı yatmıştım? Hadi ama, ben öyle bir şey yapmazdım değil mi?

Şaşkın şaşkın banyodan çıktım, Felix beni böyle görmemeliydi. Abimlerin salonda uyuduğu geldi bu sırada aklıma, yavaşça salona ilerledim. Salona gireceğim sırada odada Seungmin'in de olduğu aklıma geldi ve girmedim. Uygun bir durumda olmayabilirdi, girmem de onu rahatsız ederdi.

Bu sırada mutfaktan sesler duydum, mutfağa ilerledim bu sırada. Felix tezgahın önünde, arkası dönük bir şekilde bir şeylerle ilgileniyordu. Bir yandan da şarkı dinliyordu. I kissed boy çalıyordu telefonunda. Felix de hem kendine özgü kalın sesine ek yeni kalkmış olmasının kalınlığı ile şarkıya eşlik ediyordu. Çok hot'tı şu an sesi.

Seslenmeyi düşündüm ilk ama Felix boynumu böyle görmemeliydi. Bu sırada salondan bir ayaklanma sesi geldi ve kapı açıldı. Hızlıca ama ses yapmadan oraya gittim, abim odadan çıkıyordu. Seslendim abime:
-Abi, bir bakar mısın?
-Efendim, Hyunjin? Sana da günaydın.
-Abi şu an günaydının sırası değil, bana kapatıcı lazım.
-Neden, ah boynun. Ne oldu gece saldırıya mı uğradın?
-Ben de bilmiyorum abi.
-Ciddi misin? Gerçekten hatırlamıyor musun?
-Neyi abi?

-Boş ver, gel sana kapatıcı vereyim.
Abim salona ilerledi ve küçük çantadan kapatıcıyı çıkardı. Konuştu sonrasında:
-Bak başka abiler olsa vermez, kıymetimi bil.
-Teşekkür ederim abi. Abilerin bir tanesi. Hyungların hyungu.
-Cıvıma hemen. Hallet gel hızlıca, Felix'in yanındayım ben de.
-Tamam, birazdan ordayım.

Bu sefer koşar adımlarla lavaboya girdim. Aynanın karşısında anlam veremediğim izlere yavaş yavaş kapatıcıyı sürdüm. Kapatıcıyı iyice boynuma yaymıştım, boynum mosmordu çünkü. Üstümdekileri ilk değiştirmeyi düşündüm ve odaya ilerledim. Fakat kıyafetlerim ağır şekilde alkol kokuyordu, umarım ben de böyle kokmuyorumdur diye içimden geçirdim.

Love Isn't Real | Hyunlix MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin