2.3

2.3K 113 13
                                    

Selam!

Nasılsınız?

22.bölümün okunması az kalmış, görmemiş olabilir misiniz?

İyi okumalar 💚

28 Nisan 2024

"Miray Hanım, Alpay Bey geldi efendim."

"Tamam, içeri girsin."

Birkaç saniye sonra içeri giren adama baktım. Gülümseyip bana doğru ilerledi ve elini uzattı. Elini sıkıp gülümsedim.

"Alpay Yalçın."

"Miray Karahan."

Sandalyelerden birine oturup bana bakmaya başladı. Boğazımı temizleyip dosyayı ona uzattım. Dosyayı elimden alıp incelemeye başladı. Birkaç dakika sonunda ise kapatıp bana döndü. "Ben bu dosyayı alsam? Düşünsem bu akşam?"

"Tabii ki. Siz nasıl isterseniz."

"Güzel... Ben gideyim artık." Ayağa kalktığında ben de eşlik ettim ona. Kapının önüne geldiğimizde elimi uzattım. Elimi sıkıp baş selamı verdi ve odadan çıktı.

O odadan çıkınca içeri Nisan daldı direkt. Hazır bekliyordu resmen.

"Oha kızım! Bu giden kim? Adam taş taş!" Kafasını sallayıp ballandıra ballandıra konuşurken göz devirdim. Adam sarışındı. Nisa sarışın sevmezdi bile. Kaldı ki Tuncaya bu kadar aşıkken ona kimse yakışıklı gelmiyordu ama bana birilerini ayarlamak için gördüğü herkesi Brad Pitt'miş gibi anlatıyordu.

Sandalyeme geçip oturdum. Bir yandan da bilgisayarımı açtım. O sırada adam hakkında dediklerini umursamayıp sorusunu cevapladım. "Yeni ortağımız olacak diye umuyorum."

"Umuyorsun?" Sesi bu sefer meraklı çıkmıştı. İkimiz de işletme okumuş ve aile şirketlerimizde çalışıyorduk. Aynı işi yaptığımız için ve ortak olduğumuz için bu konuları konuşup birbirimizden yardım aldığımız çok oluyordu.

"Hı hı... Daha anlaşma falan yok. O yolda ilerliyoruz. Biz teklifimizi ve projeyi onlara sunduk. Cevap bekliyoruz."

"Anladım... Adı ne?" Diyip göz kırptı.

"Ne yapacaksın?" Tek kaşım havada ona döndüğümde tatlı tatlı sırıttı.

"Hiç. Belki eniştem falan olur." Elini havada sallayıp önemsizmiş imajı vermeye çalışırken bir yandan da beni kontrol ediyordu.

Ona göz devirip açılan bilgisayarımdan e-mailime girdim. Gerekeli yerlere gereken e-mailleri yazarken Nisan bir daha sordu. "Adı ne?"

Oflayıp cevap verdim. "Alpay Yalçın."

Sessizleşmesinden adamı stalkladığını anlayıp bu sessizliğin tadını çıkarmaya başladım.

E-maillerimden çıkıp son projemizin olduğu dosyaya girdim. Bahçe tasarımına yeni şeyler eklemek için notlar aldım.

Ben işimi yaparken Nisan tabii ki adamı anlatmaya devam etti. "Kızım adam taş gibi!"

Visal | Yarı Texting (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin