3.0

1.9K 107 4
                                    

Selam!

Nasılsınız?

İyi okumalar💚

14 Mayıs 2024

Kendi düşüncelerimde boğulurken çalan kapıyla ofladım. Semih yiyecek bir şeyler almaya gitmişti muhtemelen oydu. Ama insan anahtarını almaz mı?!

Ayağa kalkıp dizlerimin üzerine örttüğüm poları kenara ittim, elimdeki kupayı sehpanın üzerine bıraktım. Kapıya ayağımı sürterek ilerlerken terlikten çıkan sesten her ne kadar rahatsız olsam da umursamadım.

Kapıya gelince kim geldi diye bakmayıp kapıyı açtım. Karşımda görmeyi son beklediğim kişi vardı. Ata?

"Ata?"

Ağlamaktan kızarmış gözlerini kırpıştırıp bana baktı. "Miray... Konuşalım mı?" 

Yanmaya başlayan gözlerimi kırpıştırıp boğazımı temizledim. "Neden buraya geldin?"

"Miray konuşalım. Ben sensiz olmak istemiyorum artık. Senden gitmek istemiyorum."

Gülümsedim. Buruk bir gülümsemeydi bu... "Yıllar öncede asla ayrılmayalım diyordun ama benden sen ayrıldın... Şimdi karşıma geçmiş gitmek istemiyorum diyorsun ama ufacık bir engelde korkak gibi kaçacağına eminim."

"Miray... Yapma..."

"Ne yapma ya ne!? Yoruldum ben Ata! Ben artık yoruldum! Belirsizliklerden, güvensizlikten yoruldum! Ben sana güvenmiyorum Ata!"

Gözlerinde gördüğüm kırgınlıkla gözlerim doldu ama umursamadım. Acı çekmesine dayanamıyordum ama böyleydi. Yıllar içinde buna dönüşmemi Ata sağlamıştı.

"Miray..." Sesi yalvarırcasına çıksa da dinlemedim. Kapıyı yüzüne kapattım.

Ağlamak istiyordum.

Ayaklarımı vura vura burada kaldığım odaya geçtim ve yatağa uzandım. Karmakarışık bir ruh haliyle yorgana sarılıp gözlerimi yumdum. Atayı düşünmemeye çalışarak kendimi uykunun kollarına bıraktım.

-

Ata : kapıda kaldım

Semih : Ne?

Semih : jdjdkrkrkdkrkfkrkdkkrrkkfororlkfkrkfkkrord

Semih : Ama ben demiştim

Ata : Kes

Ata : Hadi gel artık kıçım dondu

Semih : Eylül ayındayız Ata

Ata : Rüzgâr var Semih

Semih : Acaba kapıda kalıp biraz burnun mu sürtse?

Semih : Çok üzdün kardeşimi

Ata : Semih... Lütfen bu konuyu sonra halletsek

Ata : Kardeşin yeterince konuştu zaten

Ata : En koyanı da haklı olmasaydı

Ata : Ona değil kendime kızıyorum

Ata : Salaklığıma kızıyorum!

Ata : Ben onu hak etmiyorum ama seviyorum

Ata : O beni istemeyene kadar pes etmeyeceğim

Semih : O da seni seviyor Ata

Semih : Sadece kırgın ve ben inanıyorum sizden yeniden olacak

Ata : Umarım

Ata : Ama pes etmeyeceğim

Ata : Neyse sen gel de öyle konuşalım

Semih : Tamam

Semih çevrimdışı

Ata çevrimdışı

💚

Ata bey otuzuncu bölümde çabalamaya başladı 🤝🏻😗

Ata?

Miray'ın güvensizliği?

Kendinize iyi bakın <3<3<3

Visal | Yarı Texting (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin