3.6

976 61 13
                                    

Selam!

Nasılsınız?

İyi okumalar 💚

-25 Mayıs 2024

Ata : Günaydınn

Ata : Aslında tünaydınn

Ata : İşin yoksa seni bir yere kaçırmak istiyorum?

Miray : Şirketteyim ama bitti işlerim

Miray : Çıkabilirim

Miray : Konum at sen

Ata : Ben almaya geliyorum

Ata : Kaçırmaya dedim

Miray : İyi peki madem

Miray : Ne zamana burada olursun?

Ata : 30 dakika

Ata : Ufak bir alışveriş yapmam lazım

Miray : Pekala

Miray : Benden istediğin bir şey var mı?

Ata : Yok da

Ata : Elbise ya da etek mi giydin?

Ata : Ya da rahat edebileceğin bir şey mi üstündeki?

Miray : Minis bir etek

Ata : Tamamdır

Ata : Odanda bekle beni

Ata : Geliyorum

Miray : Tamam

Miray : Dikkatli ol

Ata : Tamamdır

💚

Önümdeki aynadan makyajımı tazelerken bir yandan da saçımı düzeltiyordum. Ata'nın yazmasının üzerinden yarım saat çoktan geçmişti bile. Ve ben yarım saattir burada güzelleşmeye çalışıyordum.

En sonunda kendimi ikna ettiğimde aynayı çekmeceye kaldırdım. Derin nefesler alırken odamın kapısı tıklatıldı. Saçlarımı son kez düzelttim. "Gel."

Kapı açılıp içeriye elinde çiçekle birlikte Ata girdi. Ayağa kalkıp gülümsediğimde çiçeğe uzandım. Çiçeği bana vermeden kenara çekti. Ardından hızlıca eğilip dudaklarını yanağıma bastırdı. "Merhaba."

Yanağımdaki baskı yutkunmama sebep olurken titreyen ellerimi bir şeye sarmak istedim. Çiçeği kollarımın arasına aldığımda birazcık uzaklaşmış yüzüne döndüm. "Merhaba, hoş geldin."

Gülümsedi sadece. Ardından tamamen geri çekilip bana bir poşet uzattı. Kaşlarım çatırlırken poşeti de aldım. Ben sormadan o hızlıca konuştu. "Sana rahat bir şeyler aldım. Mini etek için pek uygun bir yere gitmeyeceğiz. Yani kalabalık olmaz, baş başa oluruz ama rahat etmezsin biliyorum."

Başımı onaylarcasına salladığımda eliyle kapıyı gösterdi. "Ben dışarıdayım?"

"Gerek yok." Elimle masanın önündeki sandalyeleri gösterdim. "Sen burada otur. Benim içeride bir odam var." Bakışları yavaşça arkamda kalan kapıya dönerken kafasını salladı. Sandalyeye geçip oturduğunda ben de getirdiği poşetle birlikte küçük odaya girdim.

Binadaki tüm odalarda kamera vardı her duruma karşılık. Ben de arada burada kalmak zorunda olduğumdan geniş odanın bir kısmını ayırmış ve küçük bir alan elde etmiştim. Tek kişilik bir yatak ve birkaç parça kıyafet vardı ama hiç rahat bir şeyler yoktu. Onları en son yıkamak için götürmüştüm ama getirmemiştim.

Visal | Yarı Texting (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin