Selam!
Nasılsınız?
İyi okumalar 💚
20 Mayıs 2024
Karşımda oturan adamın konuşması bitsin ve bir an önce gitsin diye dua ederken çalan kapı resmen kurtarıcım olmuştu. Bıkmıştım!
Kibarlıktan adama samimiyetsiz bir tebessüm edip kapıya döndüm. "Gel!"
Kapı aralandı ve yüzü elindeki papatya demetinden görünmeyen bir adam çıktı. Giydiği takım elbiseden, duruşundan ve çiçeklerin sapını sıkıca kavramış parmaklarından kim olduğu oldukça belliydi. Ata...
Gülümseyip ayağa kalktığımda hem karşımdaki adamdan beni kurtarması hem de gelmesi beni oldukça mutlu etmişti. Konuşmamızın üstünden dört gün geçmişti. Beni çiçeklere boğduğu gün ise daha dündü!
24 saat içinde yeni papatyalarım kendisiyle birlikte gelmişti bile.
Ona doğru ilerlediğim sırada o da demeti biraz daha aşağı indirmiş ve yüzünü ortaya çıkarmıştı. Yanına ulaştığımda kibar bir şekilde demeti uzattı. Ellerinden alıp dişlerim gözükecek kadar sırıttığımda göz kırpmıştı.
Halil beyin boğaz temizleme sesiyle birlikte kaşları çatılarak ona doğru döndü. Muhtemelen sekreterim herhangi bir toplantıda olmadığımı söylemişti. Ben de zaten gelen kişiyi direkt odama yönlendirmesini söylemiştim çünkü birinin beni bu adamdan kurtarması lazımdı!
Kendisi babamın arkadaşının oğluydu. Babamlar bir iş için konuşsalar da ortada bir şey yoktu fakat bu adam gelip şimdiden şartlarını sıralamaya, yetmeyip beni de etkisi altına almaya çalışmıştı. Yanlış anlaşılma olmasın, adam bana yürümüyordu. Adam beni çalışanı gibi kullanmak istiyordu!
Sırf babam için sussam da beş dakika daha katlanabileceğimi düşünmüyordum açıkçası.
Halil bey oturduğu yerden kalkmadan bana kaşlarını çatarak baktı. "İş görüşmesinin ortasında odanıza sürekli birileri gelir mi? Böyle esnek mi davranırsınız hep?"
Dedikleri benim için son nokta olurken gerildiğini hissettiğim Ata'nın kolunu tutup yanıma doğru çektim. Böylelikle kapının önü açılmıştı. "Biz bir iş görüşmesinde değildik Halil Bey. Siz saçma sapan şartlarınızla gelip beni kontrol altına almaya çalışıyordunuz!" Birden çıkışmam onu şaşırtmış olacak ki bir şey diyemedi. Ancak ben devam ettim. "Yaptığınız manipülasyonların oldukça farkındayım ancak ben sizin altınızda çalışan biri değilim! Sırf babamın hatrına sustum ancak kafanıza esince odama gelip iş görüşmesindeyiz ayağına yatamazsınız. Lütfen daha fazla sinirimi bozmadan çıkın odadan."
Sinirlenip oturduğu yerden kalkarken elini havaya kaldırıp sallamıştı. "Ne haliniz varsa görün! Zaten bir kadından nasıl bir yöneticilik beklenirdi ki?"
Kendi kendine söylenerek odadan çıkarken arkasından gitmek istediğim sırada Ata'nın kollarının belime sarıldığını hissettin. Bedenimi göğsüne doğru çekerken saçlarıma yumuşak bir öpücük bıraktı. "Sakin ol, sadece saçmalıyor. Huzurunu kaçırmaya değmez."
Başımı sallayıp onu onaylasam da hâlâ sinirliydim. Gözlerimi kapatıp derin nefesler alırken karnımın üstündeki parmakların hareket ettiğini, bulundukları bölgeyi ufak ufak okşadığını hissettim. Bedenimi daha da göğsüne bastırırken hareketlerine devam etti. Sakinleşmemi sağlıyordu.
Tek bir teması her şeyi silmeye yetebiliyordu.
Dört gün öncesinde kendi kendime düşünüp bir daha hayatımda istemediğim adamla bu halde olmak biraz komik gelse de kalbim hiç şaşırmamıştı. Aksine özlemle hızlı hızlı çarpıyordu.
Burnunu saçlarıma sürttü yavaşça. Sonrasında derin bir nefes aldı. "Daha iyi misin?"
Başımı onaylar anlamda salladığımda ne ben onu ittim ne de o çekildi. Dakikalarca ayakta sarıldık. Burnu saçlarımdan yanaklarıma, oradan da boynuma indi. Tenimde gezindi usul usul. Karnımın üstünde toparlanmış parmaklarını kavradım. Yaşadığımız bu anın tadını çıkardım.
💚
@miraykarahan
atacar ve 803 kişi beğendi
Yorumlar kapatılmıştır.
@atacar
miraykarahan ve 492 kişi beğendi
Yorumlar kapatılmıştır.
💚
Kısa olsa da biraz biraz yakınlaşmalarını görelim dedim 🥺
Nasıllar?
Kendinize iyi bakın <3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Visal | Yarı Texting (Ara Verildi)
ChickLitMiray : Fanatiği olduğun takımın giydiğim formasını attıracak kadar mı nefret ettin benden •Silindi• Ata çevrimiçi Ata : Senden nefret etmiyorum Ata : Edemiyorum ki •Silindi• Miray Karahan & Ata Acar Visal : Kavuşma. Yazıma Başlandığı Tarih : 16 A...