O prázdninách budu družička

444 49 14
                                    

O 10 let později

„TATI!" křičela na celou ulici malá černovlasá dívenka a utíkala před menším blonďatým chlapečkem, jehož běh byl malátný a nejistý. „Anthony mě pořád pronásleduje." Doběhla k vysokému černovlasému muži sedícímu u stolu na zahradě.

„Chce si s tebou hrát," vysvětil jí muž.

„Má tě rád," řekla blonďatá žena a usmála se na ní.

„Ale já si s ním nechci hrát," zamračila se téměř jedenáctiletá holčička a otočila se na běžícího chlapečka. V polovině cesty zakopnul a spadl na zadek. „S Melli si hraju radši."

„Mellise jsou dva roky. Anthonymu jsou čtyři," připomněla jí blondýnka.

„Melli není tak vlezlá," zabručela černovláska.

„Carolyn," oslovil ji muž přísně.

„Já nic neříkám," založila si ruce na prsou a otočila se zpět k páru u zahradního stolku.

„Co budeš dělat o prázdninách, Carolyn?" zajímala se žena a sledovala svého syna, aby si neublížil.

„O prázdninách budu družička," vypískla radostně Carolyn. „A poletím do Irska."

„To máš co dělat," zhodnotil muž.

„Taky musí vidět kus světa, Andy. Jednou z té holky bude celosvětově známá cestovatelka," usmála se Natalya.

„Maminka mi slíbila, že taky poletíme do Austrálie, ale až příští léto, protože v srpnu přijede Hannah i se Shanem a budou tady celý měsíc."


Domem se neslo ticho jakoby tu nikdo nebyl. V domě nikdo nebyl, protože všichni byli venku na zahradě. V malém pískovišti seděla malinká tmavovlasá holčička. Vedle ní dřepěla Carolyn a dělala s malou Mellisou bábovičky.

„Holky," zvolala tmavovlasá žena. „Chcete zmrzlinu?"

„Mami, taťka povídal, že by mě chtěl vzít do Disneylandu, ale nevím, jak dlouho budeme v tom Irsku."

„Dva týdny," odpověděl jí hnědovlasý muž umazaný od oleje.

„Tak do Disneylandu bude muset vzít jak mě, tak i Hannah a Shana," pokrčila dívka rameny.

„Kolik je tomu Shanovi?" zasmála se Michelle. Poslední dobou její dcera nemluvila pomalu o ničem a nikom jeném než o bratrovi své kamarádky.

„Třináct," odvětila Carolyn a lehce zčervenala.

„Dej si na něj pozor. Kluci v jeho věku jsou nevyspitatelní," řekl muž a z auta, které opravoval, vyndal nějakou součástku.

„Co je nevyspitatelní?" otázala se Carolyn.

„To máš ze své zkušenosti?" podívala se na něj Michelle.

„Možná," usmál se.

„Bene," oslovila ho Carolyn. „Proč si chceš maminku vzít?"

„Protože ji miluju," vysvětlil Ben.

„A proč si tatínek vzal Natalyu?" vyzvídala dívenka dál.

„Kvůli tomu samému důvodu."

„Já se mám stejně nejlíp," prohlásila černovláska pyšně. „Všichni mají maminku a tatínka, ale já mám dvě maminky a dva tatínky. A taky dva sourozence."

„Benjamine, okamžitě pusť to dítě! Nemusí bejt špinavá jako ty," křikla Michelle, když viděla, jak Ben drží v náručí malou Mellisu a ta mu ještě ručkama šmátrá po obličeji a roztírá tak automobilový olej a špínu.

„Táta," smála se Mellisa a pokračovala ve své zábavě.


24.7. se na jednom Irském zámku konala svatba Michelle Collinsové a Benjamina Bruce. Zúčastnilo se jich jen pár lidí mezi nimiž byli i Andrew Biersack a jeho žena Natalya se synem Anthonym. Dcera Michelle a Andrewa Carolyn a taktéž i dcera novomanželů Mellisa.

Michelle, Ben a obě dívky bydlí v domě po Michellině zesnulé matce v Los Angeles. Všichni se mají dobře a mají se rádi. I když Carolyn není Benova dcera vychází s ním jako by byl.

Andy, Natalya a malý Anthony žijí jen několik metrů od nich v malém rodinném domku. I oni jsou šťastní, že mají jeden druhého.

Carolyn chodí za svým biologickým otcem často a každý druhý víkend u něj zůstává. Jediný problém je, že s Anthonym nemá takový vztah jako s Mellisou. Možná to je tím, že Tony je kluk. Nebo to může být i z jiného důvodu. To nikdo neví.

Andy s Natalyou a Michelle s Benem spolu mezi sebou vycházejí nad míru dobře než by spolu vycházeli jiné páry, které si prošli stejnou minulostí. Jsou ve stálém kontaktu. A Michelle s Andym nevedou žádné rozbroje o své společné dítě. A z Carolyn roste krásná, slušná mladá dáma.

Nejdůležitější je, že jsou všichni šťastní a spokojení a o tom je celý život. Najít lásku, se kterou chcete být do konce života. Mít s ní krásné a zdravé děti.

A žili šťastně až do smrti.

KONEC.

Díl je kratší, ale je to tím, že už jsem neměla nápady. Komu se konec nelíbí, má smůlu. :D

Ale doufám, že se to alespoň někomu líbilo. Byla bych ráda, kdybyste mi v komentářích nechali své dojmy z tohoto příběhu.

Děkuji za podporu a za to, že to vůbec někdo četl. A taky jsem vám chtěla oznámit, že se chystá další má povídka, kde bude hrát Andy Biersack. Kdyby jste ji chtěli číst, a doufám, že byste chtěli, tak si na ni budete muset počkat do příští středy.

Děkuji Vám.

Michelle Charlie <3

Done For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat