Nápady až potom.

522 53 5
                                    

Vrátil se domů. Vešel do bytu a zůstal zmateně stát u botníku. Všude vládlo ticho. Naprosté ticho. Nezvyklé ticho. To nikdo není doma? Kam by šli? A kdyby někam šli, proč mu nezavolali?

Zavřel dveře a zul si boty. Nakoukl do obývacího pokoje. Televize byla vypnutá a sedačka prázdná.

„Je tu někdo?“ zvolal nejistě.

Bez odpovědi, proto to zkusil ještě jednou a hlasitěji.

Tentokrát se otevřely dveře od ložnice a v nich se objevila Michelle. Usmála se na něj. Doběhla k němu a skočila mu kolem krku. Věnovala mu polibek.

„Co se tu děje?“ zajímal se Andy.

„Už nic, ale když jsem přišla, byly problémy s Benem. Je to vyřešený,“ mávla nad tím rukou. „Teď se musím postarat o tebe, když jsem tě tak dlouho zanedbávala,“ pozvedla jeden koutek v úsměvu, postavila se na špičky a políbila ho.

„No konečně,“ zaradoval se Andy. Naklonil se k ní a přisál se na její měkké sametové rty.

Polibky mu s chutí oplácela. Ruce obmotala kolem jeho krku a prsty mu vjela do vlasů. Jeho dlaně jely k jejímu zadečku, který jemně zmáčkly a vyzvedly ji ze země. Nohy zahákla kolem jeho pasu a nechala se odnést do ložnice.

Položil ji na postel a od jejích úst se přesunul k jejímu krku. Obsypával jej kousavými polibky. Na jeho hruď zatlačily její ruce. Odtáhl se a zadíval se do jejích hnědých očí.

Nadzvedla se na loktech a přemýšlela, jak zformulovat větu, která jí běhala v hlavě. Věděla, že to bude znít blbě, v tuhle chvíli, ale musela to ze sebe dostat. „Měly bychom mu najít byt.“

„Komu?“ nechápal Andy a posadil se vedle ní.

Michelle si klekla na kolena a podívala se mu do modrých očí. „Benovi. Nejsem si jistá, že to tu s ním vydržím.“

„Není to naše dítě. Je dost starej na to, aby si našel něco sám. A nechápu, proč to vytahuješ zrovna teď,“ zamračil se.

„Promiň,“ povzdechla si. Přiblížila se k němu ještě blíž. Jednu nohu přehodila přes jeho klín a posadila se na něj. Prohrábla si vlasy a nechala je spadat přes jedno rameno. „A ještě mě napadlo,“ usmála se mile a chtěla pokračovat, jenže se jí na rty přilepily ty Andyho a dlouze jí políbily.

„Nápady až potom,“ řekl rozhodně a rukama vjel pod její tílko. Přitiskl si jí blíž k tělu. Spojil jejich rty a jazykem vplul do jejích úst.

Michelle vydala hrdelní vzdych a prsty putovala po jeho hrudi až k lemu jeho trička, které během několika okamžiků letělo místností na zem. Odtáhla se od něj, aby nabrala dech, a šťouchla do něj a on padl zády do polštářů. S úsměvem na tváři pozorovala jeho obnaženou potetovanou hruď. Polštářky prstů se dotkla vážky stojící na srdci na pravé straně Andyho hrudníku.

Naklonila se nad něj. Její rty byly jen několik milimetrů od těch jeho. Letmo se o ně otřela a s andělským úsměvem se trochu narovnala. Svým klínem se třela o Andyho rozkrok, kde se pomalu začínal probouzet její cíl.

„Ty si potvora,“ vydechl Andy veškerý vzduch. Nemyslel to špatně. Jen se mu nelíbilo, že s pohyby s pánví přestala a místo toho si rovně sedla na bouli v jeho kalhotách. Líbilo by se mu to, kdyby mezi nimi nebyla látka jeho kalhot a jejích šortek.

„A co kdybych udělala tohle?“ zajímala se a pomalu chytla lem svého tílka a snad ještě pomaleji si ho svlékala. Pak ho odhodila a odhalila tak svou černočervenou krajkovou podprsenku. Rukama jela od jeho ramen přes paže až k dlaním, které pevně držely její boky. Propletla si s ním prsty a přemístila je nad Andyho hlavu na polštáři. Políbila ho. Skousla piercing v levém spodním rtu a jemně za něj zatahala.

Hrdelně zavrčel a hladově se přisál na její rty. I když byla víc jak o hlavu menší a o dost slabší, nedokázal vymanit ruce z jejího uvěznění nad hlavou. Chtěl ji chytit za boky a přitisknout ke svému tělu. Vadila mu i ta sebemenší skulinka, která mezi nimi byla. Vadilo mu, že jsou ještě pořád dost oblečení.

Uvolnila mu ruce a ty své přesunula k opasku jeho kalhot. Začala je rozepínat, ale najednou se zastavila a zadívala se mu do očí. Měl je přivřené a jen čekal, kdy skončí tohle mučení a konečně bude v ní. Tímhle ho zabíjela. Když zjistil, že se dlouho nic neděje, otevřel své azurové oči dokořán. Spatřil usmívající se brunetku, jejíž vlasy se jí vlnily okolo obličeje, spadaly přes krajkovou podprsenku.

„Víš, že tohle mě baví?“ otázala se pobaveně.

„Mě taky,“ řekl ochraptělým hlasem. Přetočil si ji pod sebe. Svá ústa přiblížil k jejímu uchu. „Miluju tě,“ zašeptal a jemně skousl lalůček.

„Bože,“ vydechla.

„Stačí Andy,“ zasmál se a svlékl jí šortky. Její ploché bříško obdarovával malými polibky. Rukama zajel pod její tělo. Jednou jí nadzvedl a druhou se zbavil zapínání její podprsenky, která během okamžiku ležela na zemi. Stejně tak jako kalhotky a jeho kalhoty s boxerkami.

Konečně nastala ta dlouho odepíraná chvíle. Zasunul do ní celou svou délku. Pevně si ji držel za boky a přirážel proti ní. To, jak se lehce prohýbala v zádech z jeho přírazů, dotyků mu kouzlilo úsměv na tváři. Slyšet její steny byla pro něj jedna z nejkrásnějších melodií na světě. Ta úplně nejkrásnější, ta, co miloval ze všech nejvíc, byl její smích.

Kdyby byl zítra konec světa nechtěl by nic jiného než se válet v posteli a slyšet její hlas. Ten její smích. Vidět ten roztomilý úsměv, který šel vždy od srdce. Ty její zářící hnědé oči plné života. Hrát si s jejími hnědými vlasy. Cítit její vůni.

„Andy,“ zašeptala Michelle udýchaně a dala tím najevo, že se blíží k vrcholu.

Nehty zabořila do jeho zad. Prohnula se v pase a rozdýchávala vlnu slasti, která jí projela tělem. Dech měla těžký a rychlý, jako by právě doběhla maraton. Srdce bilo jako by chtělo vyskočit z hrudi a podívat se, co se děje ve světě. Na její čelo dopadly jeho rty a pak se svalil vedle ní. Stejně udýchaný.

Když se vše vrátilo do původní rychlosti, lehla si na bok a prstem kreslila Andymu na hrudi různé obrazce.

Jednu ruku si založil pod hlavu a druhou jí výskal ve vlasech. Usmál se na ni a palcem přejel přes její rudé rty.

„Víš, co mě napadlo?“ ozvala se po chvíli uklidňujícího ticha, které mezi nimi nastalo.

„Nemám tušení,“ odpověděl se smíchem.

„Že bychom si to mohli zopakovat,“ usmála se Michelle. Vypadala jako anděl. Jako anděl, který sem byl seslán proto, aby Andymu ukázal, jak se má žít. Aby ukázal, čeho všeho je život plný. Aby ho naučil milovat.

Done For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat