Prosím, prosím, já už budu hodná. Už nikdy nenapíšu nico podobnýho. Jenže já musela. PROSÍM, NECHTE MĚ ŽÍT. Klidně si na mě nadávejte, ale přísahám, že to bylo poprvý a naposled.
„Vážně musím odjet?“ zajímala se smutně Michelle a visela Andymu okolo krku.
„Nechci, ale musím,“ přikývl Andy a spojil jejich rty.
„Kdy se vrátíš?“ otázala se Michelle. Nechtěla se ho pustit, protože by pak opustil byt a jel na letiště, odkud by letěl do Portlandu. Se společností, které kreslí komiks.
„Za pět dní,“ usmál se na ni.
„To je strašně dlouho,“ zakňučela Michelle.
Nakonec Andyho pustila. S kufrem v ruce opustil byt a šel do auta. Kterým se dostal na letiště a odletěl vstříc pracovním povinnostem. Vůbec se mu tam nechtělo, ale musel. Kdysi dávno byl na cestách pořád. Cestoval ze státu do státu a schovával se před policií. Teď by nejradši zůstal jen na jednom místě.
O dva dny později
Michelle vůbec netušila, proč na to kývla, ale teď už se nad tím nedalo moc zamýšlet. Vešla do klubu, jehož dveře jí Ben gentlemansky podržel.
„Ale nezvykej si, že se tohle bude dít častejc,“ ukázala na něj prstem, když spolu mířili k baru. Možná, kdyby nebyl pátek, tak tu spolu nejsou. Ale velká pravděpodobnost, že by si Ben počkal, až by pátek byl a stejně by ji sem vytáhl.
„To mi bylo jasný, už když ses rozhodovala,“ zasmál se brunet a u barmana si objednal whiskey s ledem.
„A pro vás?“ podíval se statný snědý mladík s havraními vlasy a černýma očima na Michelle.
„Vodku s džusem.“
„Víš, Shellie, už mě nebaví, jak jsme na sebe jako kočka s myší. Proč se vlastně nemáme rádi? Vždyť jsem toho tolik neudělal. Ze začátku jsem nebyl nejhodnější, ale byly to jen neškodný malý krádeže. A ty holky? No tak se tam občas nějaká objevila. Stejně tam byla maximálně na dva dny. Nebo tě štve, že s váma bydlím zadarmo? Až se objeví nějaká práce, co by mě mohla bavit, začnu taky vydělávat peníze do banku,“ pronesl Ben svůj proslov, který se z většiny složil teď na místě, ale něco si připravoval. Původně měl připravený proslov, který by ukázal, jaký je uvnitř. Že vůbec není ten protivnej děvkař, co se jí nasáčkoval do bytu a zabírá jí pokoj, gauč a svými pivy i půlku ledničky. Chtěl jí ukázat, že pro něj není jen holka, co ho nechává jen tak bydlet ve svým bytě.
„Já vlastně taky nevím. Jediný, co vím je, že mě pěkně štvou ty tvý neustálý připomínky ke všemu,“ ušklíbla se Michelle a obsah své sklenky z poloviny vypila.
„Nebylo by lepší, kdybysme na sebe přestali křičet a nadávat a místo toho se k sobě chovat jako kamarádi?“ zajímal se Ben a podíval se na ni s tím nejlepším úsměvem, jaký dovedl.
„Možná by to šlo,“ culila se na něj Michelle jako andílek.
„To je dobře.“
Oba se bavili. Pili a užívali si večer, který se pomalu přehoupl do noci. Byli svědky jedné bitky i pivního ping pongu, který se odehrál na kulečníkovém stole. Hráli ho nějací dva kluci, jež začali už slušně napití.
Stáli u jednoho sloupu, který podpíral strop a o něčem se bavili. Bylo očividné, že ani jeden nemá tušení o čem. Ani nějak nevěděli, u jakého tématu začali a u jakého chtějí skončit. Když tu najednou udělal Ben nerozvážný pohyb a přitiskl své rty na ty Michelliny.
Na jednu stranu byl nadšený, že je konečně taky ochutnal a nemusel se dívat, jak to dělá Andrew. Ale na druhou stranu se bál, jak Michelle zareaguje. Modlil se, aby byla opilá na tolik, že si to buď vůbec neuvědomí, nebo si to alespoň nebude pamatovat. Jenže tady nastal asi ten největší problém. Nehodlal skončit jen u jejích krásných sametových rtů.
Aniž by se kdokoliv nadál, Michelle mu polib s ochotou vracela a její ruce se obmotaly okolo jeho kru. Objal ji okolo pasu a natiskl víc na své tělo.
Prsty mu vjela do vlasů. Z jejich prvních něžných polibků se stávaly dravější a vášnivější. Prohlubovaly se. Odtáhli se od sebe, aby nabrali vzduch. Jejich rty se k sobě ale nevrátily. Místo toho ho Michelle vzala za ruku a vedla ke dveřím, jež propouštěly na dámské záchody, kde se na něj zase nalepila a hltala každý jeho polibek.
Něco uvnitř její hlavy jí říkalo, že by tohle dělat neměla. Věděla, že je to špatné. Má Andyho. Miluje Andyho. Je zasnoubená s Andym. Tak proč se chystá k tomu, k čemu se chystá s Benem?! Sama sobě nerozumněla. Jediné, co v tuhle chvíli věděla, a byla si s tím opravdu jistá, byla skutečnost, že se jí to líbí.
Dostali se do jedné z kabinek, kde se zamkli. Ben se odpoutal od jejích úst a svými rty se rozhodl prozkoumat kůži na jejím krku. Tohle byla ta nejlepší chvíle, co kdy z holkou zažil. A to ještě nedostal ani k tomu hlavnímu. Kalhoty mu začínaly být čím dál těsnější.
Jako by věděla, co ho trápí, vzala jeho pásek a rozepnula ho. Stejně tak i zip jeho kalhot.
Rukou jí jel po stehně výš a výš. Dostal se až k lemu její sukně, kterou se nenechal zastavit vyhrnoval ji pohybem ruky, jež nehodlala změnit směr. Zastavil se až ve chvíli, kdy nahmatal kraj její kalhotek. Pevně je uchopil a stáhl na zem.
Brunetka mu zatím stačila stáhnout kalhoty i s boxerkama. Cítila, jak se jedna jeho ruka přesouvá z jejího stehna na zadek a druhá z pasu na to stejné místo. Jeho dlaně jí zadek pevně stiskly a nadzvedly ji nad zem. Neváhala. Obtočila nohy kolem jeho boků a nasedla na jeho tvrdou chloubu.
Oba na jednou hlasitě vzdychli. Bala to slast pro obě strany. Michelle se s Benovou pomocí začala pohybovat na horu a dolů. Při každém přírazu zaryla své prsty do jeho ramen. Líbali se přímo zuřivě.
„BOŽE!“ vykřikla Michelle, když se jejím tělem prudce rozlila vlna orgasmu. Její tělo se začalo klepat. Jen doufala, že ji teď Ben nepostaví na zem, protože by ji nohy neunesly.
Po několika minutách, když se oba dva upravili do ucházející podoby a přemýšleli, co se tu stalo, nebo spíš, jak se to vůbec mohlo stát, dohodli se, že se to už nikdy nestane.
„Nesmíme to nikomu říct. Hlavně ne Andymu. Andy se to nesmí nikdy dozvědět, nebo nás zabije. Jak jsem mu to vůbec mohla udělat? Já ho miluju. Co jsem to přítelkyni? Tohle se přece nedělá člověku, kterého si chceš vzít,“ panikařila Michelle a po tvářích se jí začaly kutálet slzy. Slzy viny.
ČTEŠ
Done For You
FanfictionDruhá série povídky Please, don't kill me! Sériový vrah, který trápil všechny obyvatele USA, se již pět let neozval. Policie případ odložila pro nedostatek důkazů. Andy žije s Michelle, která studuje na Yale University, v New Havenu. Našli si byteče...