„Vždyť to není tak hrozný," zasmála se blondýnka s modrými konečky. Propletla si prsty s černovlasým mužem, jenž měl ruku na jejích ramenou a kráčel vedle ní po Venice Beach.
„Vůbec," odfrkl si. „Podívej se, kolik je tu lidí. To je horší, jak v New Yorku."
„Tys byl v New yorku?" vypískla Natalya. „Tam se chci už několik let podívat, ale ještě nikdy jsem tam nedojela."
„Tomu se ani nedivím, když pořád jezdíš v tý popelnici," uchechtl se Andy. Podíval se na jeden z obchodů, které se táhly po jedné straně promenády. Na druhé straně byl nádherný výhled na oceán.
„Neurážej pořád můj Batmobil!" osočila se a praštila ho zatnutou dlaní do břicha.
„Když já si nemůžu pomoct. Mě to děsně baví," smál se černovlásek.
Po chvíli opustili dav lidí na dlážděné cestě a zamířili na pláž samotnou. Sedli si do písku, sledovali lidi okolo a azurově modrou hladinu vody.
„Co si jít zaplavat?" navrhla blondýnka.
„Asi tě zklamu, ale nemám s sebou plavky," odpověděl Andy.
„A kdo říká, že potřebuješ plavky? Já je taky nemám, ale když tam skočíme do půl hodinky uschneme," usmála se na něj Natalya zářivě a už se zvedala z písku. Vzala Andyho za ruku a snažila se ho donut vstát, což se jí nakonec i povedlo. Táhla ho za sebou do moře a šla čelem k němu, aby viděla jeho „nadšený" obličej.
„Pozor," ozvalo se hned po tom, co Natalya do někoho vrazila.
Jak blondýnka tak Andy se podívali na osobu, která promluvila. Byl to hnědovlasý muž s na krátko střiženými vousy a černými brýlemi na nose. Před ním klečela brunetka. Držela za ručky malou dívenku a snažila se jí naučit chodit.
„Omlouvám se," řekla Natalya.
„Nic se nestalo. Ale příště se můžete dívat na cestu," usmál se na ni brunet.
„Bude," ozval se Andy.
Brunetka okamžitě zvedla hlavu, protože jí byl hlas velmi známý. A nemýlila se, když uviděla jeho obličej. Nad tou ironií osudu protočila hnědýma očima a dál se věnovala dceři.
„Vy jste odtud nebo jste na dovolené?" otázala se Natalya muže, který tu byl pravděpodobně se svojí rodinou.
„Bydlíme kus odtud," přikývl Peter. „Proč?"
„Hledáme nějaký levný byt a nemůžeme nic najít. Zajímalo mě jestli o něčem nevíte," vysvětlila blondýnka.
Michelle se postavila a Carolyn si vzala do náruče. „Bohužel o ničem nevíme. Tady totiž nic levnýho není. Hlavně ne okolo nás!"
„Natty, není dobrý ptát se každýho koho potkáš," napomenul ji Andy a snažil se odpoutat pohled od naštvané Michelle.
„Nikoho jsem se ještě neptala," bránila se Natalya.
„Není dobrý ptát se slušných lidí," oznámila brunetka a dala se na odchod někam dál.
To už mu nedalo, protože nechápal, jak si o něm může myslet, že se vrátil k vraždění lidí. „Mysli si, co chceš, ale tohle nemůžeš myslet vážně. Jestli jsi přesvědčená, že je to pravda, tak jsi asi vážně cvok a k Benovi se dokonale hodíš!"
„Proč jí tykáš?" zarazila se Natalya.
„Neřekl jsi, že si můžu myslet, co chci?! A máš pravdu. Jsem cvok, protože jsem s tebou kdy dala do řeči. Jenž já tě znám. Znám tvojí minulost. Vím, co jsi dělal. Můžu se zeptat, jestli to ví i ona, nebo bych ji měla zasvětit, aby věděla s kým to ve skutečnosti chce bydlet?" rozkřikla se brunetka a v tuto chvíli ji bylo jedno, jestli upoutá něčí pozornost. Už toho vážně měla dost.
Dívenka v její náruči už natahovala, že se dá do pláče, ale místo toho se podívala na černovlasého muže, který mluvil na její maminku a byla jím doslova okouzlená. Nedokázala od něj odpoutat zrak a úplně zapomněla, že chtěla plakat.
„Já jsem to neudělal!" křikl Andy a přistoupil k Michelle blíž. „A jestli tě to fakt tak štve, můžeš zavolat policajty. Oba dva budeme šťastní. Ty se mě zbavíš a já konečně dostanu smrt za odměnu," šeptl směrem k ní, aby to nikdo než ona neslyšel. Otočil se, vzal blondýnku za ruku a odešel.
Michelle se za ním dívala a byla odhodlaná vytáhnout mobil a zavolat na policii, ale nebyla schopna pohnout rukou a z kapsy šortek vytáhnout telefon. Carolyn už od chvíle, kdy byl od ní jen kousek, k němu natahovala ručičky a chtěla, aby jí pochoval, ale odešel.
„Tak už jsem konečně přišel, kdo je její táta," ozval se po delší odmlce Peter.
Nic na to neodpověděla. „Už půjdeme domů." Vydala se i s Carolyn v náruči k autu nedaleko odtud.
Posedával v hospodě nad sklenicí piva. Nic ho nebavilo. Musel myslet na tu malou holčičku, co viděl v náruči Michellina nového přítele. Ten chlap se mu vůbec nelíbil, ale ta princezna byla kouzelná. Dokonce začal litovat, že není jeho, ale Biersacka.
„Ještě jedno?" otázala se mladá pohledná servírka s úsměvem.
„Jo," přikývl. „A velkýho panáka rumu."
„Za chvilku," řekla dívka a čepovala další pivo. „Jestli můžu bejt tak smělá, proč jste tak smutnej? Vždyť musíte mít dobrej život. Takovej pěknej chlap."
„Můj život je naprosto dokonalej. Skoro do třiceti mi bylo všechno jedno. Pak jsem se zamiloval do snoubenky svýho kámoše a celej můj život šel do hajzlu," vypověděl i když vlastně ani nechtěl. Šlo mu z úst samo.
„Co se stalo?" zajímala se dívka. Lokty se opřela o pult baru a své velké tmavé oči upřela na obličej muže sedícího před sebou.
„Vyspal jsem se s ní a ona otěhotněla," pokrčil ledabyle rameny.
„S tebou?" Začala mu tykat.
„Bohužel ne," odvětil.
„Bohužel?" vykulila oči.
„Nech to bejt," zakončil Ben. Kopl do sebe panáka rumu, na pult hodil několik bankovek a opustil bar. Kráčel po ulici až ke svému autu, do kterého nasedl a rojzel se do svého služebního bytu.
Nedlouho po tom, co vyjel se nočními ulicemi Los Angeles rozezněly sirény záchranné služby. Sanitka jela rychlostí blesku společně s policisty, kteří mířili k dopravní nehodě. Dvě auta se čelně střetli v jedné klidné ulici.
„Viník je pod vlivem alkoholu," oznámil jednomu policistovi muž, který celou nehodu viděl a právě on volal. „Je to z něj cejtit na míle."
„Díky a jděte s mým kolegou sepsat výpověď," ukázal muž v uniformě na mladíka u policejního auta a sám se vydal ke dvěma autům zaklesnutým v sobě, z jejichž předků zbyli jen kusy kovů.
A v dalším díle na vás bude čekat překvapení :D Snad mě nezabijete.
ČTEŠ
Done For You
Fiksi PenggemarDruhá série povídky Please, don't kill me! Sériový vrah, který trápil všechny obyvatele USA, se již pět let neozval. Policie případ odložila pro nedostatek důkazů. Andy žije s Michelle, která studuje na Yale University, v New Havenu. Našli si byteče...