Ufak Bir Oyun Zamanı

59 5 52
                                    

Katsuki Bakugou

Deku ve beyaz piç, yarım saate geri gelmişti gelmesine ama ne yaptıklarını çözemiyordum. Ne yapmışlardı bunlar? AVM'nin üst katında sadece birkaç dükkan vardı, kalanı restoranttı.

Lan bunlar kuyumcuya gitmiş olmasın?

İçimden bildiğim tüm ayetleri beddua niyetine okudum ve Deku'nun yanına gittim. Biraz yalakalık yaparsam belki dökülürdü. Belki.

Deku'nun elini tuttuktan sonra sırıttım ve yanağını öptüm. Şaşkınlıkla bana baksa da anında planımı anladı ve başını başka bir tarafa çevirdi.

İşte şimdi boku yedim.

“Hayır, Kacchan.” Deku bana tekrar bakınca dudaklarımı büzdüm ve ona yalvarır gibi baktım. Konuşmayacağını biliyordum, ama yine de ikinci kez şansımı denedim.

“Lütfen, Deku... Meraktan geberiyorum lan!”

Deku iç çekip başını olumsuz anlamda salladığında daha fazla şansım kalmadığını anladım ve başımı başka bir yöne çevirdim.

Ellerimiz hâlâ birleşikti, ve benim elimde hâlâ bir oyun poşeti duruyordu. CD takıp oynamak daha güzeldi, en azından internetten ebem kadar para vermek gerekmiyordu.

AVM'den çıkıp arabaya vardığımızda Tomurcuk efendi poşetleri alıp hızlıca bagaja attı. Ben de arka koltuğa geçip cam kenarını kaptım. Deku, öteki cam kenarına oturmak yerine arabada uzandı ve başını kucağıma koydu. Şaşırsam da bir tepki vermedim ve o kıvırcık, yeşil saçları okşamaya başladım.

Deku'nun en yorgunumuz olduğu çok belliydi.

Yavaşça yola çıktığımızda telefonu elime aldım. Deku'nun saçlarını okşamayı bırakmıyordum tabii ki. Can sıkıntımı telefon da gideremeyince rastgele bir küfür ettim ve telefonu cebime attım. Bu yolculuk ne zaman bitecekti?..

...
...
...

Boktan yol sonunda bittiğinde ablam bir anda Tomurcuk piçinde kalmaya karar vermişti, Deku ile ben de bizim eve geçmiştik. Canım çok fazla sıkılıyordu.

Kendimi koltuğa bırakıp derin bir nefes verdim. Deku da yanıma oturmuş ve başını omzuma yaslamıştı. Yine mi film izlesek, diye düşünüyordum ama sürekli film izlemek de sıkıcıydı. Aklıma bir fikir gelince sırıttım.

“Deku, Mortal Kombat'a var mısın?”

Deku bana mal mal bakınca gülüp saçlarını karıştırdım. “İki kişilik bir dövüş oyunu. Geçen gün ablam bana Mortal Kombat 11 almıştı, beraber onu deneyelim.”

Deku dudaklarını büzse de başını salladı ve ayağa kalktı. Hızlıca üst kata çıkıp benim odama girdik. Bilgisayar ekranını PlayStation'a bağlayıp konsollardan birini kendime aldım, diğerini de Deku'ya verdim. Hızlıca oyunu ayarlayıp sırıttım.

Deku'nun haberi yoktu, ama bu oyunda benden iyisi yoktu.

Oyun açıldığında kendime Scorpion'u aldım. Deku da rastgele seçip Mileena'yı aldı. Mileena güçlüydü, ama Deku kombinasyonları bilmediği için çok rahat bir şekilde kazanacaktım.

Üç raundu da kazandıktan sonra sırıttım ve Deku'ya baktım. Aklıma ufak bir fikir gelmişti.

“Deku, bir anlaşma yapalım. Kaybeden kişi, her kaybettiğinde kazananı dudaklarından öpsün. İstersen bu turu da dahil edebiliriz...”

Deku anında dudaklarını dudaklarıma bastırdığında elimi onun ensesine koyup onu iyice kendime çektim. Dilimi de işin içine bir süreliğine dahil ettikten sonra geri çekildim ve sırıttım. Benim her turu kazanacağım belliydi, ama birkaç turu Deku'ya verebilirdim.

Sadece o kiraz renkli dudakları öpmek için.

Birkaç saat boyunca, yaklaşık 27 tur oynadık. Yirmi tanesini normal olarak ben, yedi tanesini de Deku kazanmıştı. Bugün birbirimizi ciddi anlamda öpücüklere boğmuştuk. En sonunda saate bakmak aklımıza geldi ve telefonu çıkardım. Saat akşam dokuzdu. Ayağa kalkıp dolabımın üstünden yer yatağını çıkaracaktım ki Deku beni durdurdu.

“Aynı yatakta uyusak olmaz mı Kacchan?”

———————————————————–

496 Kelime

İLHAM YOK AMK

Bölüm yazamıyorum arkadaşlar ya

Dersler, bilmem neler falan derken beyin uçtu gitti bende

Bir süre bölümler biraz kısa olacak ama idare edin :'>

Belo sizi çok seviyor, ve kaçıyorrr <33

Ya O Da İstiyorsa? (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin