Aynı Yatakta Farklı Bedenler

83 6 148
                                    

Izuku “Deku” Midoriya

Biraz fazla atılganlık yapıp, Kacchan'a aynı yatakta yatıp yatamayacağımızı sormuştum.

Ve Kacchan adeta benim benden büyük bilgisayar kasası gibi error vermişti.

Kacchan uzun bir süre bana mal mal baktığında ben, onun dudaklarına ufak bir öpücük bırakıp utançla gülümsedim. Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu.

Kacchan en sonunda kendine geldiğinde elini dolabın üstünden çekti ve başını salladı. Bir anlığına gözlerim irileşti.

Ben mi yanlış görüyordum, yoksa Katsuki Bakugou, hani şu Gölge Vârisi'nin kardeşi olan, kızarmış mıydı?

Onu böyle görür görmez kahkaha atmaya başladım. Kacchan'ın kızardığını daha önce hiç görmemiştim, ve adeta sarı yapraklı bir domatese benziyordu. Yüzü en az gözleri kadar kıpkırmızıydı.

Kacchan yüzüme bir yastık fırlattığında kahkahamı yuttum, ama yüzümde hâlâ bir sırıtış vardı. Koskoca Katsuki Bakugou'yu utanmış hâlde görmek çok garipti.

En sonunda yatağa uzandığımda Kacchan da vazgeçip yanıma uzandı. Sadece kollarını belime sardı, aklımdan geçeni bilmiyordu.

Bir anda onun üstüne çıktım ve sırıttım. İkimizin de yanakları hafif kızarmıştı. Kacchan'ın yakut gözleri, şokla irileşmişti. Normalde ukeydim ama, biraz atılganlık bir şey yapmazdı...

Değil mi?

Dudaklarımı onun dudaklarına bastırıp gözlerimi kapattım. Üstte olmak garip bir histi, yani benim gibi biri için.

Emi-san'ın sözleriyle biraz felsefe yapayım bari. Hayat seni değişmeye zorlar.

Eğer böyle değişeceksem ben okeyim.

Bir anda sırtım yumuşak yatakla buluşunca Kacchan'a baktım. Kacchan'ın hafif kaslı kolları omuzlarımın yanında yerini alınca Kacchan'ın dudaklarındaki sırıtışı fark ettim.

“Üstte olan her zaman ben olurum, Deku.”

13+ (Smut)

Kacchan'ın nefesini boynumda hissettiğimde yutkundum. İkimizin de on dokuz olmasına çok az kalmıştı, bugün 3 Nisan'dı.

Bu da beraber olabileceğimiz anlamına geliyordu.

Boynum, Kacchan'ın öpücükleri ile gıdıklanmaya başlayınca başımı yana eğdim ve Kacchan'a izin verdim. Yıllardır bu anı bekliyordum ben.

Boynum ısırıldığı an dudaklarımdan kendi iradem dışında bir inleme kaçtı. Bu his... O bahsedilen şehvet bu muydu? Tüm vücudum alev alıyor gibi adeta...

Kacchan kısa bir süreliğine doğrulduğunda neden doğrulduğunu anlamaya çalıştım, ama çıplak ve kaslı göğsü ortaya çıkınca neden doğrulduğunu anladım. Daha fazla konuşmaktansa dudaklarımı dudaklarına bastırdım ve nefesim tükenene kadar onu öptüm. Dilimi ağzında gezdirdim, onun diline kendiminkini doladım ve en az benim kadar sıcak hissetmesini sağladım.

Bu mükemmeldi.

Biz mükemmeldik.

Kacchan benim de üstümü çıkardığında dudakları boynumun da aşağısına indi. Göğsümün üstünde o dudakları hissettiğimde inledim. Bildiğim kadarıyla Mitsuki teyze ve Masaru amca iş gezisindeydi, Emi-san ve abim de bizim evde olduğu için rahatlıkla inleyebilirdim.

Öteki türlü Kacchan'ın bana ne yapacağı ortadaydı zaten.

Göğüs ucum onun dudakları arasında ezilmeye başlarken başımı geriye yatırdım. Her saniye dudaklarımdan bir inleme yükseliyordu. Göğüs uçlarımdan birini dudaklarıyla eziyor, ötekiyle ise elleriyle oynuyordu.

Biraz sonra dudakları üstümden çekildi, ve elleri eşofman ipine gitti. Önce kendi eşofmanını, sonra benim şortumu indirdi ve beni öpmeye devam etti. İkimiz de birbirimize ait olmak için yalvarıyorduk, ben bunu yıllardır bekliyordum zaten.

Beni tamamen çıplak bıraktıktan sonra sırıttı ve kendi baksırını indirdi. Gördüğüm şeyle beraber gözlerim daha önce hiç olmadığı kadar irileşti. Bu şey çok büyüktü. Fazla büyük.

Kacchan, tekrar dudaklarını dudaklarıma bastırıp organımı çekmeye başladığında dudaklarının içine inledim. Canım yanıyordu, ama bir o kadar da zevk veriyordu ve zevk daha baskındı.

Benimkiyle beraber kendininkini de çekmeye başlayınca ikimiz beraber, birbirimizin dudaklarına inledik. Bu his bizi birbirimize bağımlı ediyordu...

İlk ben, sonra Kacchan boşaldığında Kacchan kendini yanıma attı ve kollarını belime sardı. Ben de başımı göğsüne yasladım ve gözlerimi kapattım. Yorgundum, uykum geliyordu ve nedense dudaklarım şişecekmiş gibi geliyordu. Ama hiçbiri umrumda değilmiş gibi dudaklarımda kendiliğinden bir gülümseme vardı.

Kacchan'ın dudaklarını alnımda hissedip onun, “İyi geceler.” diyen sesini duyduktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım...

———————————————————–

565 Kelime

Smutu biraz erkene çektim, sırf sizin için :'>

Nasılsınız bakimmm

Bölümü beğendiniz mi???

Biraz eleştiri yapın da sizin için daha güzel yazayım :3

Belo sizi öpüyor ve kaçıyorrrr <3

Ya O Da İstiyorsa? (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin