31.12.2099
“Hanabi! Çabuk ol biraz, gecikeceğiz!”
Beyaz saçlı ve kızıl gözlü genç kız, tıpkı kendisi gibi olan kız kardeşine seslendi ve kollarını kavuşturdu. Bugün ailecek yeni yüzyılı kutlama kararı almışlardı ama Hanabi hâlâ süslenmekle meşguldü.
“Daha dün Ajax için süslenen kimdi, Tei?”
Hanabi çatık kaşlarla Teimira'ya baktı, sonra tekrar aynadaki görüntüsüne odaklandı ve beyaz saçlarını sıkıca bağladı. Ailede, babaları dışında sadece ikisi All For One kullanabiliyordu.
Tatsumi ve Haku, babalarıyla beraber diğerlerini dışarıda beklerken Tania, annesine yardım ediyordu. Tomura'nın dudaklarında her zamanki gibi bir sigara vardı.
Önce Hanabi ve Teimira, sonra Tania ile Emi evden çıktığında Tomura gülümsedi ve sigarasını söndürüp Emi'ye yaklaştı. Onlar evleneli tam 21 yıl olmuştu. Karısının dudaklarına bir öpücük bıraktı ve çocuklara odaklandı.
“Tei, hediyeleri motorun sepetine koy. Izumi'yi sinirlendirmek istemeyiz.”
“Peki baba!”
Diğerleri arabaya, Teimira ve Tatsumi de motora bindiğinde herkes hazırdı. Shincuku'ya, artık orada yaşayan Bakugou ailesine gidiyorlardı...
Minik, iki katlı gri eve vardıklarında Haku kapıyı çaldı. Tanıdık yeşil saçlı oğlan kapıyı açtığında herkes gülümsedi ve yavaş yavaş içeri girdiler. Evde ufak bir telaş vardı. Emi hızlıca mutfağa, Izuku'nun yanına yardıma gitti. Sarışın, yeşil gözlü Izumi de oradaydı.
İkizler birbirleri ile, Tomura da Katsuki ile konuşurken Hanabi kendini yalnız hissetmişti. Şimdi Kira ile beraber olmak vardı...
“Hey, Hanabi.”
Hanabi başını kaldırdı ve kuzenine, Hiro'ya baktı. “Efendim?” Dominanttı, ama ailesine karşı en kibar tavrını takınıyordu.
“Odama gelsene. Yeni aldığım parşömenleri göstereyim sana.”
Katsuki'deki azıcık alfa geni, Hiro'ya tam bir şekilde geçmişti. Hanabi ile beraber aynı yerde ninjalık eğitimi almışlardı. Hanabi hafifçe gülümsedi ve ayağa kalktı. Daha gece yarısına vakit vardı sonuçta...
O üç saat çok çabuk geçmişti. Tüm aile hızlıca oturma odasında toplandılar. Çocuklar yavaş yavaş hediyelerini açarken Izuku, Katsuki'ye sarılıyordu. Hiro ve Izumi labaratuvar ortamında, ikiz olarak yaratılmışlardı. Bunun tutma ihtimali çok düşüktü ama Tanrı onlara bunu nasip etmişti. Şimdi ikisi de 17 yaşındaydı.
Emi ayağa kalkıp saate baktı ve diğerlerine odaklandı. “Son 15 saniye.” Gülümsedi ve kocasının yanına oturdu. Herkes saate odaklanmıştı. Son on saniye kaldığında geri sayıma başladılar.
“10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1...”
Çocuklar sıfır dediği an, Katsuki dudaklarını Izuku'nunkilere bastırdı. Geri çekildiğinde, sevdiğinin dudaklarına karşı fısıldadı.
“Tüm ömrünü bana adadığın için teşekkür ederim, Deku.”
Izuku gülümsedi ve Katsuki'nin yanağını okşadı.
“Yıllarını benimle harcadığın için teşekkür ederim, Kacchan.”
———————————————————–
Bu kitabı böyle bitirmek istemezdim ama aklımda olan fikri bu ilhamsızlıkla sadece böyle yapabildim.
Unutmayın, her son yeni bir yoldur ve o yola başlayıp başlamamak sizin elinizde.
Az çok aile hayatlarından bahsedeyim. Önce Emi ve Tomura evlendi ve beş çocukları oldu. Emi üç kere hamile kaldı, iki kere ikizlere ve bir kere tek çocuğa. Sıralama şu:
Teimira-Tatsumi (19)>Hanabi(17)>Tania-Haku(13)Izuku ve Katsuki, Emi ve Tomura evlendikten iki yıl sonra evlendiler ve laboratuvarda ikizler oluşturdular: Izumi ve Hiro. Izumi sarı saçlı ve yeşil gözlü bir kız. Hiro da babasından ve teyzesinden alfa genleri almış, yeşil-siyah saçlı kızıl gözlü bir erkek. Bu ikizler Hanabi ile yaşıt.
Hanabi, Hawks'ın kızıyla yani Kira'yla sevgili. Kira'nın annesi kim, bilinmiyor. Teimira, Amerika'dan Japonya'ya atanmış bir kahramanla yani Ajax McHucker ile sevgili. Tatsumi gey, Komo ve Ishigami'nin oğlundan hoşlanıyor ama açılmaya cesareti yok.
Bu kadar bilgi yeter sanırım. Eğer özel bölüm isterseniz, elimden geldiğince yazmaya çalışırım.
Şu ana kadar yanımda duran herkese, her bir okura, her bir bacımsuya çok teşekkür ederim. Sizin sayenizde hiç beklemediğim yerlere, 800 okunmaya ve 100 küsür oya ulaştım. Size ne kadar teşekkür etsem az :') Biliyorum size hak eden bir final yazamadım ama umarım beğenmişsinizdir.
Yine aynı cümleyle son sözümü bitireyim.
Unutmayın, her son yeni bir yoldur ve o yola başlayıp başlamamak sizin elinizde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya O Da İstiyorsa? (BakuDeku)
FanfictionKatsuki, Izuku'ya yıllardır yaptığı zorbalıklar yüzünden pişmandı. Üstelik yavaş yavaş ona âşık olduğunu fark etmesi de işleri oldukça zorlaştırıyordu. Yine bir gün odasında sessizce uzanırken Emi kapıyı açmış ve kardeşiyle dertleşmeye başlamıştı. E...