13

30 5 1
                                    

Słońce oświetlało im drogę, ich uszy cieszył dźwięk melodii wydobywający się z ptasich dziobów, a na ich twarze padało przyjemne powietrze co oznaczało jedno są już blisko królestwa Króla Salma.

- Stać! Ani kroku dalej intruzji! ~ Krzyknął mężczyzna ubrany w jasną zbroje na której po środku widniał rysunek słońca.

- Nie jestem intruzem! ~ Krzyknął Min i ściągnął z głowy kaptur to samo zrobił za nim Jimin, którego nerwy zjadały od środka tak bardzo bał się co zrobi jego ojciec w końcu nie chciał krzywdy królewicza.

- No proszę proszę kto to nas odwiedził. Czego chcesz przebrzydła bestio i kim jest ten blondyn? ~ Zapytał strażnik podchodząc bliżej meżczyzn.

- Wraz z moim narzeczonym chcemy prosić tak jak kultura nakazuje o błogosławieństwo naszego związku króla Salma. ~ Odpowiedział dumnie a straż cóż więcej miała zrobić musiała ich zaprowadzić do samego króla w końcu Min miał prawo, a wręcz musiał zwrócić się do władcy inaczej ich małżeństwo nie było by ważne.

- Żadnego głupiego zachowania, bo będziemy zmuszeni Was zabić! ~ Warknął niezadowolony strażnik, któremu nie na rękę było że ta dwójka jest tutaj.

- Spokojnie nie jestem tutaj po to, aby zrobić coś głupiego chcemy tylko z moim aniołem wziąć ślub i być szczęśliwi. ~ Uśmiechnął się do strażnika, a ten przekręcił oczami czując że przyszły władca coś kombinuje.

- Ruszajmy zatem w drogę. ~ Strażnik wsiadł na swojego kasztanowatego ogiera i ruszył, a za nim w drogę ruszyli chłopcy.

 ~ Strażnik wsiadł na swojego kasztanowatego ogiera i ruszył, a za nim w drogę ruszyli chłopcy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Może maraton?

"Wzdycham bo strasznie mi szkoda księżyca, że nikt już na niego nie patrzy, że nie zachwycał tak jak zachwycał wybrzydzać nauczył się każdy i nikt już nie widzi, że księżyc to kółko wycięte ze złota bo wyście biedni i fanty przejedli chamstwo i zwykła hołota."

Aksamitka ❤️Yoonmin❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz