Gledala je utakmicu preko tv-a, u kadru su prikazali i njegove roditelje koji su bodrili svog sina. Vise nego bilo sta na svetu zeljela je da je tamo, a porukom mu je javila da joj nece dozvoliti da dodje. Paklenih 0:0 vuklo se uz milion pokusaja nase reprezentacije, iako je mlada ga razliku od Brazila opet su pokazali dominaciju i kontrolu. Navijala je svim srcem za njega, odavno vec navija kao najveca fan girl cura na svetu.
Njegovi roditelji su ga sacekali posle utakmice u kojoj je bio blago razocaran sudijama i rezultatom. Bili su mnogo bolji. Sedeo je sa njim dugo posle utakmice, pricao o treninzima i pripremama... bilo je cudno svima ta njegova mirna faca i opustenost posle tako loseg nastupa ali nisu mogli znati da mu je poslala sliku u njegovoj kosulji, u njegovom stanu sa njim na tv-u uz opis " kako da smuvam ovog coveka" odavno je on njen.
-" Imas li sta da nam kazes?"
Pogledao je ka svojoj majki, a onda i ka tetki tj. Zeni koju je voljeo kao drugu majku. Paulo se zagrcnuo
-" nemam"
-" pohnajem te dovoljno da znam da telefon ne diras tokom porodicnih okupljanja, da nisi miran posle lose utakmice."
-" cak i ja znam da se ne smjeskas, a rezultat 0:0"
-"Igralu smo protiv Brazila, ne znam sta ste vi ocekivali da se postigne"
-" Matej pitacu te opet, ako imas 18 ne znaci da mozes da izbjegavas istinu i da ja nemam uvid u to sto radis"
-"19. Uskoro"
Naglasio sam dok moja majka spusti pribor za rucavanje skenirajuci me od glave do telefona...
-" Pusti ga pile, on je veliki momak zna sta radi"
-" ne znam ja sta radim"
Majka se odsecno okrene ka ocu.
-" srecan sam, zaljubljen sam i lijepo mi je. Konacno se osjecam ispunjen i svakom pogledu svog zivota. Nisam dijete, hvala tata!"
-"U koga si zaljubljen?"
-" kad budem spreman da kazem reci cu"
Postalo je neprijatno svima oko nas ali ne i mojoj majki koja me jela ocima
-" Mi cemo otici, da vi rjesite"
Uhvatim Paula za ruku da ne ustaje.
-" Zamolicu vas da nastavimo sa vecerom, razgovaracemo u sobi i nemam sta da krijem. Paulo sve zna"
-" Onda nam reci"
-" Nije za okolnu javnost, prestani da mi pravis scene nisam balavac!"
Ustao sam i pokupio svoje stvari bijesan kao ris. Otisao sam iz restorana, zaobisao novinare i krenuo ka hotelu. Nije im dugo trebalo da doju kod mene u sobu.
-" Da li je to ona zena koja je starija od tebe, za koju si me pitao da li imam sta protiv!?"
-" Da"
-" ko je ona?"
Otac je bio miran, Paulo je bio sa mojom sestrom, a majka kao majka stajala je ispred mene kao da sam okrivljeni pred sudom
-" Sofija Vargas"
Sok na njihovim licima bio mi je i vise nego dovoljan...
-" Ne dolazi u obzir da si zaljubljen u nju"
-" Nisam trazio dozvolju za to koga cu da volim"
Nastojao sam da budem miran, jer ne zelim da napravim problem.
-" Ti si za nju dijete, ona nije normalna! Nisi ni ti normalan. Ne dozvoljavam ti ovo!"
-" Pitao sam te lijepo da li me podrzavas ili ne! Da li bi podrzala moju srecu! Ako ti kazem da sam drugi put u zivotu istinski srecan je li ti dovoljno!"
-" Nije mi dovoljno! Sta ce ti vec zrela zena, da ze zavlaci i da ti unisti karijeru, da je sroza! Zar je spala na to da bude sa djetetom!"
-" Ja sam sve samo ne dijete! Ti si me odgojila! Jebeno sam mislio da znas sve o meni i mom karakteru!"
-" pazi kako razgovaras sa mnom! Jos sutra ces zavrsiti tu pricu da ne bih prijavila klubi sta ta zena radi jednom djetetu!"
-" posjeticu te kroz sta smo prosli onda kada sam trebao biti dijete! Vise nisam dijete, proslo je moje vrijeme koje nisam iskoristio! Svaki dan jebene batine, svaki dan psihicko nasilje! Svaki jebeni dan sam bio u paklu... Ne znam u sta si se pretvorila majko! Ne zanima me ali ti ne dozvoljavam da mi upravljas zivotom vise od onoga sto ne znam sam da sredim!"
Ustao sam se sa kreveta ne dozvoljavajuci joj da mi ista kaze.
-" Vec godinama ne trazim nista od tebe, samo da me podrzavas! Da si imalo sagledala vidjela bi moji srecu. Tvoje ili da budes uz mene ili da me vise nikada ne vidis jer sam se zakleo i sebi i sad tebi da cu voljeti Sofiju dok god mi dozvoljava da je volim i samo pokusaj da nas razdvojis tako glupim potezima i kunem se da me vise nikada neces vidjeti!"
-" ne mozes tako pile, grijesis! Grijesi jer to je Matej"
-" Matej nije tvoj sin pa ti je lako sto ce ga neko iskoristiti!"
-" Matej je moj sin i bas zato sto je moj sin ja ga podrzavam da je srecan jer sam svjestan ko je on i koliko je zreliji cak i od mene!"
Tata je izasao za mnom iz sobe, a ja sam cuo ovu raspravu izmedju njih.
-" Nisi dijete, a ja sam uz tebe!"
YOU ARE READING
Da te imam
Romance"Matej Alvarez ne odustaje kad nesto zeli, a tebi sam vise puta rekao da te zelim" Kad god sapuce tako zeljela bi da ga uzme iznova i iznova... Dodjavola kako jedan klinac moze da bude tako savrsen!