22

1.6K 82 3
                                    

-" PSG je ponudio ogromnu svotu novca da predjete kod njih"

Moj menadzer mi ispruzi ugovor ispred dok Hoks i Sofija sjede mirno ispred mene.  Laknulo mi je...

-" Zele da te kupe i da ti obezbjede sve uslove koje trzis ako potpises na 2 godine"

-" ovo je sjajna prilika za tebe, sjajna mogucnost za bolji napredak, a i vise novca nego sto primas sada kao najbolji napadac u Barseloni"

-"Nas tim je spreman da podigne uslove, samo moramo cekati istek ugovora za ovu sezonu. Ta 3 mjeseca ako ostanes."

Preko 10 ljudi me gleda dok citam ugovor.
Posebno mi se  istice vlasnik Francuskog  kluba koji silno hoce da govori .

-" Barselona je za razliku od prosle godine zabiljezila velike uspjehe bas zbog vas i vasih asistencija. Kupili bi i vaseg klubskog druga i kolegu Paula"

-"Govoricu u svoje ime"

Mirno odgurnem ugovor od sebe

-" Imajte u vidu da imate i Francusko drzavljanstvo"

-" imam u vidu... Ja sam igrac ovog kluba i Spanske reprezentacije. Ovde zivim pola svog zivota, a isto toliko mastam i o tome da sam igrac Barselone"

-" Prvo se konsultujte sa svojim timom"

Rekao je vlasnik, a ja odmahnem glavom.

-" Ja necu igrati za Francuske klubove i necu ici u Francusku osim kada klub to nalaze zbog utakmice"

-" U pitanju su velike pare"

-" Ja cu taj novac svakako napraviti sledece sezone u ovom klubu. Moj tim je do sada trebao da odbije ovu ponudu jer su znali moj odgovor i prije dolaska ovde."

-"Jasno, samo smo zeljeli da sa Vama pricamo o ovome jer svi vasi uslovi bi bili ispunjeni do ishrane do stanovanja, prevoza, kuce, stana, vile... nikakav problem"

Gledala ga je zaprepasceno, ne samo ona vec i svi.  Ali moja trauma od te drzave, granice i svega drugoga nikada nije prosla. Odavno vec sam jasno rekao da necu pristati.

-" Ne postoji mogucnost da predjem tamo."

Naravno da je cijela postava vrha Barselone odahnula mojom odlukom, a ja sam se pokupio i izasao iz kancelarije.
Ovo nije nesto o cemu bih cak ni razmislio.

-" Matej"

-" Sunce"

Sacekao je da mu pridje, a jedva se suzdrzi da je ne poljubi.

-" Dobices sve ono i vise od onoga od naseg kluba, mislim da tek sad shvataju koliko te zele drugi klubovi"

-" Ovo je moj klub, bar jos nekoliko godina, jedva cekam da dodjemo kuci"

-" I ja"

****
-" hoces da kazes da znas da kuvas"

-" daa, zasto se cudis"

Mirno je rekla dok je on povlaci ka sebi i njezno ljubi.

-" Ne ides na vecernji?"

-" ne idem, a izaci cu do marketa  da kupim hranu i spremim vecru"

-"Ostaces?"

Moj siroki osmijeh nije spljasnu od trena kada je klimnula glavom. Naravno da vise nego bilo sta na svijetu volim kad je ona u mom zagrljaju i kad nam skuva caj za dobro jutro. Ne volim sto ne mozemo zajedno na trening, vec sto ona ide sama  ceo 1 sat prije kako bi zavrsila svoj trening.

-" Sad bih javio da ne mogu doci ni ja"

-" a to ne dolazi u obzir"

Poljubim njen stomacis i zagrlim je oko struka glavu spustajuci na njega. Ova zena je sve sto mi je ikada trebalo u zivotu.

-"Mislim da te volim Sofija"

Osjetim reakciju njenog tijela na moje rijeci, ali ne podignem glavu.

-" Stvarno te jako volim"

-" Volim i ja tebe"

E sad sam morao da je pogledam

-" reci mi to opet"

-" Volim te Matej..."

Sokovi ce soon, sad neka ih jos mrvicu ovako slati da su

Da te imamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora