|𝐂𝐡𝐚𝐩 17|

29 5 0
                                    

                 " Assalamualaikum wahai isteri yang mithali" sapa Aryash mengusik . Amiera menahan senyum . Comel betul cara dia ya .

"Waalaikumsalam abang sayangku " jawab Amiera sambil mukanya memerah merahan . Awal lagi , rileks la . Jangan blushing dulu..

"Harini abang sayang awak ni tak ada kat rumah . Malam nanti abang balik ." Jelas Aryash . Membulat mata Amiera . Hah ? Kenapa..

"Kenapa lama sangat ?" Tanya Amiera kebingungan . Selalunya tak ada lah lama sangat .. murung Amiera .

"Ada lah .. sayang saya ni jangan risau ,
ya ? " jawab Aryash . Pipi Amiera dielus perlahan sebelum dikucupnya .

"Bye , sayang abang . Nak pergi dah ni ." Kata terakhir bagi perbualan mereka sebelum Aryash melangkah keluar dari rumah itu .













AMIERA mengeluh kecil . Dia bosan . Nak kacau suami , tak ada pula sekarang ni . Haih...

TOK TOK !

Tiba - tiba ketukan deras berbunyi dari pintu utama rumah megah itu . Amiera berlari mengintai dicelah celah pintu . Jatuh rahangnya apabila melihat siapa diluar .

Alieff !

Macam mana dia tahu rumah ni ?! Argh ! Mama pun tiada , apatah lagi Qhaleef . Siapa dia nak minta tolong ni ! Dia keseorangan .

"Amieraaa.... i know you're there . Bukak pintu ni ! " desak Alieff . Terhinjut bahu Amiera apabila Alieff tahu kedudukannya . Dia mengudur kebelakang sedikit demi sedikit . Kenapa psycho sangat ??

"Don't run away , baby . Bukak pintu ni " suaranya bertukar lembut . Ah , sudah . Macam mana ni ??

Mahu tidak mahu Amiera pun membuka pintu itu perlahan lahan . Terlihat muka Alieff yang tampan itu . Tapi , kali ini lebih psycho !

'Arh ! Bodoh nya kau , Amiera !  ' getus hati Amiera . Kenapa lah dia buka pintu ni ??

"Macam ni kan bagus .. ikut aku or kau aku bunuh ." Ugut Alieff . Lengan baju Amiera diheret . Lidah Amiera kelu . Badannya juga mengeras . Kepala rasa pusing .

DEBUSH !

Amiera jatuh ke tanah . Kelam kabut Alieff mahu mengangkat gadis itu . Pipi Amiera ditampar lembut . Badan Amiera dicempung lalu dibawa masuk kedalam perut kereta .

" i think i made a mess . Huh .. " Alieff ketawa kecil . Tangannya ditahan supaya tidak menyentuh perempuan itu lagi .


        "Haykall , sini " panggil Aryash di dalam cafe itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



"Haykall , sini " panggil Aryash di dalam cafe itu . Haykall yang dari tadi terpinga - pinga mahu mencari Aryash terus menuju kearah Aryash .

DR TYPO [HOLD]Where stories live. Discover now