|𝐂𝐡𝐚𝐩 20|

30 4 0
                                    

"LETS say lah , kalau hubungan kau orang bertahan lama , aku pergi . Kalau tidak , aku ambil Amiera" kata Alieff . Makin teruk perangai dia ni . Aryash terserempak dengan dia waktu habis Haykall dating tadi . Nasib baiklah Amiera dalam tandas .

" Nak tak nak , kau kena hadap juga muka aku dengan Amiera ni .You can never replace me in her life . Never " balas Aryash dingin .

"Arh ! Tak nak . Kau kena blah dari hi-" kata - kata Alieff dipotong oleh Aryash .

" Serabut la bodoh . Aku tak bahas lagi tentang kau culik isteri aku tu, tau . Kalau aku buat report hal tu , maunya kau dimasukkan dalam hospital orang sakit mental !" Bidas Aryash .

" Aku culik bersebab ! " baru sahaja Alieff mahu menyambung ayatnya , Amiera tiba tiba berada ditepi Aryash . Makin panas hatinya ! Melekat 24 jam . Ayat dia tadi pun tak habis lagi . Ini pun kena potong juga !

" Erm.. salah timing ke ?" Amiera mencelah . Badannya menghadap Aryash .

"No , sayang . Tengoklah betapa obses nya jantan ni dekat sayang abang ni " Aryash memeluk Amiera . Dielus - elus pipinya . Manakala Amiera hanya diam mengeras . Ingin memproses apa yang berlaku .

Alieff mengeluh kecil . " Amiera . You cakap mak you suka doktor , kan ? I'm a doctor now " kata Alieff . Bahasanya diubah agar Amiera selesa . Tapi nampaknya Amiera makin tidak selesa akan situasi itu .

Seketika muka Amiera ditatap oleh Aryash . Macam tidak percaya bini dia boleh gula - gula kan orang keras macam ni . Aryash cuba menahan tawanya . Hari itu dia dah tanya Puan Airis ciri - ciri suami kepada Amiera yang Puan Airis nak . Tiada langsung nama doktor di situ .

" Em.. sebenarnya, itu.. tipu . Kenapalah awak percaya sangat cakap saya ni " Amiera merunding jari kemukanya . Tangannya yang lagi sebelah melekat dipinggang Aryash .

Membulat mata Alieff . Dia ditipu ! Ugh . Rasa nak tenyeh cili aje dekat mulut pasangan ni .

" fuck ! Korang tipu aku ! I've shouldn't trust you both " kata Alieff . Mukanya berubah tona akibat malu . Yakin dah tadi ..

"Yes , you've shouldn't " balas Amiera berselamba . Pasangan itu terus meninggalkan Alieff berseorangan . Manakala Haykall sudah kepanasan menunggu mereka .





              " Abang sayangku yang paling kacak pada tahun ini dan selama - lamanya , jom balik rumah saya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


              " Abang sayangku yang paling kacak pada tahun ini dan selama - lamanya , jom balik rumah saya . Bosan " bodek Amiera . Matanya di kedipkan beberapa kali .

"Boleh juga , kat sana ada gym yang dulu tu kan ? Bolehlah kita rewind macam mana kita borak " kata Aryash . Melompat - lompat Amiera . Suka betul tu ! Ya lah .. rumah sini pun tak ada orang . Semua busy aje memanjang .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DR TYPO [HOLD]Where stories live. Discover now