|𝐂𝐡𝐚𝐩 19|

29 5 1
                                    

                   SEJAK Alieff menculik Amiera , hidup Aryash tidak tenang . Hari - hari Alieff merayu kepadanya . Dia tak faham . Banyak lagi perempuan yang lebih cantik jelita . Tapi Alieff mahu juga Amiera .

" Awak . hati - hati lah lepas ni keluar ke, dekat rumah ke , tau . Saya risau mamat tu datang balik "  Aryash memecahkan suasana yang sepi pada pagi itu . Terkejut Amiera . Tadi kelihatan macam Aryash sedang tidur . Tahu - tahu sudah bangun .

"Saya takut lah . Makin scary Alieff tu . Kalau abang nak pergi mana - mana , bawak la
saya " terkedip - kedip mata Amiera . Memohon simpati . Matanya masih tidak ditatap . Aryash sibuk melihat kipas yang berpusing .

"Nak bawak macam mana ? Awak beratlah . Penat saya " usik Aryash . Matanya sekarang menatap wajah cantik si isteri . Berkerut dahi Amiera . Apa yang dia maksudkan ? Oh ! Aryash maksudkan dengan mengendongnya ! Haish ...

"Abang.. janganlah ! Maksud saya,bawak naik kereta . Bukan gendong ! " dada bidangnya ditolak perlahan . Suka bergurau tak kena tempat .. nasib baik sayang . Kalau tak ssyang dah lama campak dekat gaung . Aryash ketawa kecil .

"Tengoklah dulu , sayang . Apa - apa saya bawak lah awak " balas Aryash . Dia boleh aje bawak Amiera sekali . Tapi , kerja dia sekarang ini berjumpa dengan Alieff saja . Nanti kantoi .

" ish . Takmo friend ! " mulut Amiera memuncung . Menandakan dia sedang merajuk . Bawak ajelah ! Tak susah pun .

Sekelip mata bibir Amiera dikucup . Mengeras badan Amiera . Matanya terbeliak . Manakala Aryash hanya ketawa kecil . Apahal ? Kecut ?

" Thank you for the kiss , sayang . This is why i love you . Understanding " kata Aryash dalam ketawanya . Muncung lah lagi ! Nak merajuk sangat kan ..

Pipi Amiera sudah mula berubah tona . Malu ! Kenapalah dia dapat lelaki yang gatal macam ni ??

"Muncung lah lagi , sayang . Nak kisshh" ejek Aryash sambil jarinya menepuk - nepuk bibirnya .

" sudahlah! main jauh - jauh sana " Tegur Amiera . Dah malu tu , malu ajela . Nak cover apa lagi ?? Hehehe ..




"Sure eh perempuan ni ? Aku dah chat dia tau " soal Aryash

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Sure eh perempuan ni ? Aku dah chat dia tau " soal Aryash . Dia nak kepastian . Takut Haykall salah bagi nombor ke apa , habis lain orang yang diajak .

"Yup ! Yang ini ." Jawab Haykall . Badan Aryash dipeluk buat seketika . Tanda terima kaish mungkin . Eleh .

"Hmm .. kau tunggu apa lagi ? Nak suruh dia datang rumah ni tengok kau yang barai macam ni ? Pergi la mandi , bodoh " herdik Aryash . Ada lagi 2 jam sebelum mereka memulakan sesi pertemuan romantic mereka . Fuh ..penat !

"Aduh ! Ye lah ! Kejap kejap . Kau jangan banyak bunyi , bingit !" Bidas Haykall . Nak mesra - mesra dengan sedara sendiri pun takboleh , ya ?

DR TYPO [HOLD]Where stories live. Discover now