|𝐂𝐡𝐚𝐩 9|

43 5 0
                                    

                       "ADA ke timun mak , kakak ? " tanya Puan Airis . Muka Amiera yang tadi memerah kerana kelakuan Aryash mula bertukar kepada kulit aslinya .

"Makkkkk ... kakak lupaaa huhuuuuu" rengek Amiera seperti kanak kanak . Puan Airis terus menerbitkan senyuman manis .

"Tak ape lah .. nanti kita pergi jalan jalan nanti baru kakak carikan ya ? " pujuk Puan Airis sambil mengusap pipi Amiera .

Terus mekar senyuman Amiera . Drama nya ! .. "mak mak , malam niii Aryash ajak pergi dinner !" Sorak Amiera . Aih ? Seronok pula ? ..

"Aryash kawan Alieff ? Oh.. boleh sangat tu . Jadikan menantu pun boleh . Alang - alang ."
Usik Puan Airis . Mencari kesempatan di dalam kesempitan ya ! . Puan Airis memang dari beberapa hari yang lepas asyik melihat Aryash di social media aje . Tak tahu mengapa .. jumpa depan depan .. lagi lah seronok !

"eee makk ! tak apa lah mak . Nak pergi mandi kejap . Nanti bau masham Aryash takmo kawan ." Kata Amiera sambil mencebik .

                        "VROOM ! " kedengaran bunyi kereta sport di luar rumah Amiera

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


                        "VROOM ! " kedengaran bunyi kereta sport di luar rumah Amiera . Amiera beriak gembira .

"HAH !! Tu dia ke ? Alamak . Kejap " Amiera berkata sambil berlari anak mengambil begnya yang tertinggal . Amiera berjalan menuju kearah lamborghini aventador itu .

Aryash yang dari tadi menyandarkan badannya di dinding kereta itu langsung menegakkan badannya sambil membuka pintu untuk Amiera . 'Freak ! She's so gorgeous for what ?!'
Gumam Aryash . Dia terpesona dengan pakaian Amiera serta perfume miss dior nya itu .

"A-awak ? Hellowww ? " Amiera melambai lambai kearah muka Aryash . Dah kenapa ni ?

"Oh yeah , yeah . Let's go." Aryash tersentak dari mengelamunnya tadi lalu masuk ke dalam perut kereta .



     "Siapa perempuan yang awak dijodohkan tu , Aryash ?" Amiera memecahkan suasana yang sunyi itu . Terus membulat mata Aryash . Terkejut gamaknya ?

"Ehem , Aqilah ." Kata Aryash acuh tak acuh . Terkejut Amiera dibuatnya . Macam kenal nama Aqilah ni .. Aqilah ...

Aqilah Farhana !

"Yup , Aqilah Farhana ." Sambung Aryash seakan akan tahu apa yang difikirkan oleh Amiera .

"Oh .. my .. guddd ! " Kata Amiera sambil menutup mulutnya . Benar ! Aqilah Farhana !

Tersengih Aryash dibuatnya . Rasa nak cium aje . Aip . Ingat ! Dia bawah umur .. haih .. sabar . "Apa gud gud ?" Tanya Aryash polos . Tergelak Amiera .

"No . Im childish . Sorry if you feel like i'm annoying ." Kata Amiera sambil mencuba memberhentikan tawanya . Terlopong mulut Aryash . 'O'

"Nah , honestly , i feel comfortable ." Kata Aryash lalu mengusap belakang lehernya .

                 "Mama !" Sorak Amiera sambil memeluk tubuh Puan Aliya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


                 "Mama !" Sorak Amiera sambil memeluk tubuh Puan Aliya . Puan Aliya juga memeluk Amiera dengan penuh kasih sayang .

"Eh mama ! Kita nak pergi tandas kejap . Tandas kat mana ya mama ?" Tanya Amiera terburu - buru .

" Mimi Straight , belok kanan . Situ . Pergi cepat ! Takut tak sempat !" Kata Puan Aliya . Rupa - rupanya Puan Aliya sudah ada nama panggilan untuk Amiera . Wah ..

"Baik mama . " Kata Amiera lalu melajukan langkahnya kearah yang disuruh .



                "Okay . Lega dah ." Gumam Amiera sambil mengusap perutnya . Dia
Lapar .

Tiba - tiba badannya yang tegak itu terus direntap ke arah dinding . Badannya melekat di dinding manakala tubuh lelaki itu betul betul didepan nya . Terkejut Amiera . Dia kaku . Tak tahu nak buat apa !

"Hei ! Hei awak nak buat apa ni ?!" Kata Amiera sambil menolak nolak badan tegap lelaki itu . Dia menolaknya beberapa kali tapi tak boleh ! Apa dia nak buat ni ?!

"Kejap ya , sikit lagi . Nanti saya lepaskan awak ." Kata lelaki itu . Suaranya husky . Wow . Amiera menutup rapat matanya . Dia berasa takut ! Nanti kalau lelaki ni nak apa apa kan dia macam mana ?!

Mulut Amiera ditutup dengan tangannya . Boleh dibau perfume dior sauvage lelaki itu .

Beberapa saat kemudian , satu lagi sosok tubuh lelaki menuju masuk kedalam tandas . Sebaik saja lelaki itu masuk ke tandas , tubuh yang tadi melekat dengan tubuh Amiera itu dilepaskan .

"Thank you . Very much " kata dia sambil mengucup tangan Amiera . Amiera merentap kasar tangan miliknya . Apa ni cium cium tangan orang !

"Aku dah cakap berhati hati dengan buaya . Kau tak dengar . Kan dah kena ngap ngap ." Suara yang amat dikenalinya . Aryash .

"Awakk !!!" Amiera merengek lalu berlari kearah Aryash . Tiba - tiba Amiera melakukan perkara yang tidak disangka oleh mana mana pihak . Amiera memeluk tubuh tegap Aryash .

Terkejut Aryash . Matanya membulat . Dapat kihat kesan air mata di bajunya . Amiera .. menangis ? Mukanya berubah merah padam akibat terlalu marah dengan adiknya yang bersahaja memeluk Amiera tadi .

"Qhaleef ! Kau gila ke ?! Bodoh ? Apa masalah kau ?!" Aryash menolak nolak bahu adiknya , Qhaleef aziem .

" a- ada orang kejar aku . "

DR TYPO [HOLD]Where stories live. Discover now