Alarmımın sesiyle gözlerimi araladım. Camdan gözüme vuran ışıkla gözlerimi kıstım. Çalan alarmi kapatıp yataktan doğruldum.
Sabah işlerimi halledip bitirdiğimde saat 7:30'du. Aras hâlâ uyuyordu.
Telefonumu elime aldığımda sinirle ekrana baktım. Yine ondan mesaj vardı. Lisede benden hoşlanan manyağın biri bana yazıp duruyordu. En son bana nude atmasıyla bilmem kaçıncı hesabını da engellemiştim. Ama adam durmuyor yemeğip içmeyip fake açıyor sonra da bana yazıyor. Sinirle mesaja tıkladım. Instagram açıldığında yine saçma mesajlar yazdığı fake hesabına tıkladım.
Enesleriyidir:Güzelim sana söylemek istediğim harika haberler var
Siz:İnan hiç merak etmiyorum o harika haberleri!
Enesleriyidir:Bak pişman olursun öyle güzel haberler
Siz:Yeter ben seni engellemekten bıktım sen fake açmaktan bıkmadın ya
Enesleriyidir:Bak haberi söylüyorum sakın engelleme
Siz:İzin verirsem bana yazmayı bırakıcak mısın???
Enesleriyidir:Bakarız
Siz:Hadi bir umut
Siz:Söyle bakalımEnes bana birden konum attı. Ben kendi konumunu attı sanarken neresinin olduğunu anlamamla gözlerim açıldı. Elimi ağzıma götürdüm. Şuan çığlık atasım vardı. Bu adam benim konumumu nerden bulmuştuu?!!
"Ne oldu tavşancık neye şaşırdın" diyen Aras'ı duyunca çığlığı kopardım. Birden gelinir mi be adam!
"Ne bağrıyosun lan" diyip şaşkın bir şekilde suratıma bakınca durdum. Mesajı ona göstersemiydim? Bana yardım edebilir miydi yoksa o kadar da güvenmemem mi lazım?
Kısa bir an düşündükten sonra kararımı verdim. Aras ne olduğunu anlamak için yanıma gelince telefonu ona çevirdim. Ekranda Enes'in attığı konumu görünce sinirle kasıldı. Gözlerini bana çevirdi. "Tanıyor musun bu elemanı" diye sorup cevap bekleyen bir ifadeyle suratıma bakmaya devam etti. "Tanıyorum ama arkadaşım felan değil"
"Sapığın mı?" diye sorunca başımı yukarı aşağı salladım. Biraz düşündükten sonra memnun bir şekilde "Bugün benimlesin o zaman" dedi. "Evini bulan gittiğin yerleride bulur demek ki seni takip ediyo" diye de ekledi. Aslında buna mecbur gibiydim çünkü haklıydı. İç çekip kafamla onayladım. Belki Aras'ı biraz tanırdım, güvenmekte haklı mıyım diye.
Aras Beni bileğimden yakalayıp tek hamlede ayağa kaldırdı. Ben şaşkınlıkla bakarken o beni odama doğru sürükledi. Odamın önünde bırakıp "Hadi hazırlan birazdan çıkıyoruz" diye talimat verdi patron edasıyla. Odama geçip kapıyı kilitledim. Üstüme gri düğmeli crop bir hırka giyip son düğmesini açık bıraktım. Böyle daha rahattı. Altıma siyah bir pantolon giydim. Kahverengi saçlarıma hızlıca şekil verdim. Hafif bir makyaj yaptım ve artık hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım
RomanceÜniversite için Almanya'dan İstanbul'a gelen Charlotte bir tanıdığında kalıcaktır. Ancak bilmediği birşey vardır. Tanıdığı olan kadının oğlu, annesinden gizli bir şekilde eski evine geri taşınmıştır. Charlotte hiç tanımadığı bu adamla bir anlaşma ya...