11. Bölüm/Korku

246 12 48
                                    

Beni öpmek için üzerime eğilmişti; o sırada Aras'ın telefonu çalmaya başladı. "Hay sıçayım, rahat bırakın bizi." dedi Aras ve gidip telefonu kapattı. Telefon tekrardan çalmaya başladı. "Aç belki önemlidir." dedim. Aras söylene söylene gidip telefonu açtı. "Söyle Koray. Koray, ne saçmalıyorsun sen? Tamam tamam geliyoruz."

"Aras ne oldu? Kötü bir şey mi oldu?"

"Senin şu arkadaşın Ayda varya, hastanedeymiş."

"NE?! Ne diyorsun sen?"

"Koray söyledi, zehirlenmiş mi neymiş."

"Koray nerden biliyor ki?"

"Bilmiyorum Charlotte."

"Aras, beni hastaneye götür."

"Tamam götürürüm, sen sakin ol."

Aşağı indik ve arabaya bindik. Aras son sürat hastaneye sürdü.

Biz vardığımızda Ayda'yı çoktan odaya almışlardı. Yanına gittiğimde ona sımsıkı sarıldım. "Ay yavaş" dedi Ayda. "Ödümü kopardın Ayda. Sana birşey olsaydı ne yapardım ben."

"Ama olmadı, maşallah çok iyiyim."

Bir süre Ayda ile olay hakkında konuştuk. Sonra aklıma geldi. Koray nereden biliyordu?

"Ayda, bize senim hastanede olduğunu Koray söyledi. Siz nereden tanışıyorsunuz?"

"He o mu, Kuzey seni aramıştı. Sen açmayınca Aras'a söylemesi için Koray'a haber vardı. Yani bilmiyorum Kuzey ve Koray tanışıyormuş. Aras'dan bahsetmiş Kuzey'e. O yüzden haber vermiş ona."

"Keşke açsaydım o telefonu."

"Aslında iyiki açmamışsın. Yoksa şurda kalp krizi geçirirdin." Sonra Aras'a döndü Ayda. "Seni de yorduk Enişte." dedi. "Enişte mi?" dedi Kuzey. "Siz ne ara?" diye ekledi. "Çok olmadı." dedim. Kuzey'in yüzü düştü. Zaten Ayda yüzünden üzgündü.

Saat geç olunca biz eve döndük. Aslında Ayada ile kalmayı düşünüyordum ama izin vermediler. Zorla kovdular bildiğiniz.

"Nerede kalmıştık Güzelim?"

"Ne nerede kalmıştık."

"En son sen, ben ve yatak."

"Hee, ee benim uykum var."

"Uyursun sonra, önce biz işimizi halledelim."

"Ya bak valla çok uykum var. Hem yarın olsun, bugünden daha uzun sürer."

"Peki, ama benim yanımda uyuyacaksın."

"Peki" dedim. Üzerime kısa geceliğimi giyip Aras'ın odasına gittim. Çalışma masasında oturuyordu. Ben odaya girince dönüp bana baktı. Beni baştan aşağı süzdü. "Ama sen bunları giyersen ben nasıl kendime hakim olucam?" dedi. Güldüm. Yatağa geçip uzandım. Aras da yanıma.

Sabah uyandığımızda Aras yatakta değildi. Bende yataktan kaltım. O sırada gözüme bir şey çarptı. Aras'a aldığım not defteri maşaydı. İçinde bir şeyler yazıyordu. Ne yazdığına bakmak için yanına gittim. Ama ya özelse? Yok ya özel olsa açık bırakmaz. Hem çok da merak ettim. Zaten bana kızmaz ki o.

Gidip aldım not defterini. Sanırım yeni kitabıyla ilgiliydi.

Onu kendime bastırdığımda ıslandığını hissettim. Karşıkonulmaz biriydi. Onu ilk gördüğümden beri etkilenmiştim ama bu kadarını beklemezdim doğrusu. Dudaklarımda bıraktığı tat beni tahrik ediyordu. Tek istediğim artık onun içine girmekti. Bu vahşi güzellik, kim bilir yatakta ne kadar iyiydi. Sabahlara kadar sikmek istiyordum ama buna hazır değil gibiydi. Yatağa yattığımızda titrediğini fark etmiştim. Ona dokunmak çok güzeldi ama altımda korkudan titremesini istemiyordum. Bu korkusu babası yüzündendi ve benimde ona dönüşmemden korkuyordu ama ben ona asla zorla yaptırmazdım. Eğer o istemiyorsa bende istemezdim. Hazır olduğunda, altımda inim inim inletecektim onu. İsmimi haykırışını duymak, hızlanmamı istemesini duymayı çok istiyordum. Korkusunu yenmesine yardım edecek ve bu isteklerimi gerçekleştirecektim, en kısa zamanda.

Bunları okumak ufak da olsa rahatlamama sebep olmuştu. Bunları fark etmesi gerçekten ona daha da aşık olmama sebep oluyordu. Korkumu yenmeye çabalamıştım ama elimde değildi. Aras yatağa yatırdığında titremiştim. Eğer Koray aramasaydı bile bana dokunmayacağından emindim.

O sırada Aras geldi. "Haklıyım değil mi?" dedi. "Evet" dedim.

"Bunu yenmene yardım edebilir miyim?" diye sordu. Onaylarcasına kafamı salladım. "Ama zaman ver bana." dedim. "Sen iste, ben bir ömür beklerim." dedi. Parmak uçlarıma çıkıp dudaklarına minik bir öpücük bıraktım. "Sen seviyorum Aras."

"Ben daha çok seviyorum." dedi sarıldık.

Devam edicek...

Biliyorum ufak bir şerefsizlik yapmış olabilirim ama en kısa zamanda birlikte olucaklar. Yeni bölümde görüşmek üzere, sizi seviyorum~☆~

Ev Arkadaşım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin