Final/Sonsuz

193 9 19
                                    

Arkadaşlar öncelikle şunları söylemeliyim; kitabı bitiriyorum çünkü istediğim gibi olmadı. Ayrıca yeni bir hikaye yazıyorum ve daha güzel olucağını düşünüyorum. Bu bölümüde kitabın saçma da olsa bir finali olsun diye yazıyorum. Yeni kitabım çok yakında, yayında. Yeni kitabım ile ilgili bilgilere;
İnst: carpisma_wattpad
Tt: carpisma_wattpad
Bu hesaplardan ulaşabilirsiniz. Sizi seviyorum:))

Hastaneden çıkmış, eve gidiyordum. Hayatımda ilk kez tattığ bir duyguydu bu; anne oluyordum. Hızla eve vardığımda Aras evde değildi. Üzerimi değiştikten sonra Aras'ı aradım. Her zamanki gibi, çaldığı an açtı. "Emret güzelim." dedi. "Eve gelebilir misin?" dedim kirkmuş bir sesle. Onu korkutup, süpriz yapacaktım. "Ne oldu, iyi misin? Hemen geliyorum, sabret. İyi olacaksın." dedi ve kapattı. Ağzımı bile açamamıştım.

Uçarak mı geldi bilmiyorum ama on dakika içinde gelmişti. Eve girdiğinde sahte bir şekilde ağlayarak sarıldım. "Bir şey oldu Aras."

"Ne oldu güzelim?" dedi başımı okşarken. "Bir şey oldu." diye tekrarladım. Panikle, "Anlat güzelim." dedi. "Anne oluyorum." dedim. "Öyle m... bir dakika ne? A- an- anne mi?" Bir  anda olanları algılamış gibi omuzlarımdan tutup beni itti. Yüzüne bakıp gülümsedim. Aras bana şaşkınlıkla bakıyordu. "Şaka değil, değil mi?" dedi. "Değil. Hamileyim." dediğimde Aras dudaklarıma yapıştı.

Alnını alnıma yaşlandığında, "Teşekkür ederim Lola, teşekkür ederim." dedi. "Beraber yaptık Aras, bende sana teşekür ederim." dedim. Tekrar omuzlarından tuttuğunda, "Evlenelim." dedi. "Şimdi mi?"

"Ne zaman istersen."

"Gidip bugün nikah tarihi almaya gidelim."

"Olur. Bir ömür sen, ben ve çocuğumuz mutlulukla yaşayalım." dediğinde dudaklarına öpücük bıraktım. "Sonsuza dek." dedim.

SON

Bu bölümü kitabın finali olsun diye yazdım. Tekrar söylüyorum saçma ve hayal ettiğiniz gibi bir son olmayabilir ama bu hikaye istediğim gibi olmadığı için, ayrıca yeni bir hikâye yazmaya başladığım için bitiriyorum. Yeni hikâyemin daha güzel olduğunu düşünüyorum. Yeni hikayem ile ilgili bilgilere;
İnst: carpisma_wattpad
Tt: carpisma_wattpad
Bu hesaplardan ulaşabilirsiniz. Sizi seviyorum:))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ev Arkadaşım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin