İçimde köpüren öfkeyle telefonu elime aldım. Sakin olmaya çalışarak Aras'ın odasından çıkmasını bekledim. Hayır beni aldatıyor olamaz. Bu kişi bir sapık. Aras'ın sevgilisi falan değil. Sadece Aras'a takıntılı bir yelloz.
En sonunda Aras Bey teşrif edebildi. Sinirden kızarmış yüzüme tedirginlikle baktı. "Güzelim bir sorun mu var?" dedi gayet sakin ama tedirgin bir şekilde. "Evet var"
"Sorun ne peki?" Telefonu açıp Defne'nin yazdıklarını gösterdim. Yüzüne sanki hiçbir sorun yokmuş gibi bir ifade yerleşti. "Lütfen bir açıklama yapar mısın?" dedim. Telefona bakan gözlerini benim yüzüme çevirdi. Gözlerime sakin ol der gibi bakıyordu. "Açıklamam şu, bu kız benim eski sevgilim ve sanırım şuan bana geri dönebileceğini sanıyor" dedi. Birde eski sevgilileri çıktı başıma. "Hemen engelle bu kızı ayrıca niye sende engelli değil eski sevgilin"
"Çünkü bu hesabı yeni açmış, eski hesabı engelli zaten"
"Her neyse ya engelle şunu" Telefonu elimden aldı. Birşeyler yapıp telefonu bana çevirdi. Defne'yi engellmişti ama benim de tüm sevincimi emmişti şerefsiz! "Bakmasana öyle" dedi Aras. "Hadi çıkalım güzelim ve sende o kız yüzünden o güzel suratını asma tamam mı?" dedi ve çenemin altını sevdi. Evden çıktık. Gittiğimiz AVM'DE ikimizde ayrı yerlere dağıldık. Harfimiz N. Şimdi, ben ona ne alabilirim? Düşünelim. Ne olabilir, ne olabilir. Sanırım en mantıklı fikir not defteri. Çünkü aklıma başka doğru dürüst bir şey gelmedi. Ayrıca odasında yere atılmış kağıtlar gördüm. Galiba birşeyler yazıyor, işine yarayabilir.
Gidip hemen bir not defteri aldım. Siyah bir not defteriydi. Çok güzel bir hediye olduğu söylenemez ama yapabileceğim birşey yok, idare etsin bununla. Ayrıca o bana ne almiş olabilir ki? En fazla nemlendirici falan almıştır, ondan da fazlasıyla var bende.
Akşam olduğunda akşam yemeğini yiyeceğimiz yerde buluştuk. Yine benim hayatımda gördüğüm en şık mekanlardan ikincisine gelmiştik. Zenginlik bee!
İçeri girdiğimde Aras'ı ayakta dikilir halde buldum. Arkasıda dönüktü. Yanına yaklaştım. "Aras, ben geldim" diye seslendim. Arkasını döndüğünde gördüğümle şok oldum. Elinde görüp görebileceğim en büyük çiçek buketi vardı. Üstelik en sevdiğim renk olan mor ve beyaz nilüfer çiçeklerinden oluşuyordu. Çok güzel gözüküyordu. Birden kendimi kötü hissettim. Çünkü benim aldığım hediye çok saçmaydı. O ise o kadar para verip buket yaptırmış. Bende en azından daha iyi birşeyler alabilirdim. Gerçi N harfi ile alınabilecek ne var ki?
Bana uzattığı buketi aldım. Çiçekler çok güzel kokuyordu. Parmak uçlarımda Aras'ın yanağına öpücük bıraktım. "Ee güzelim, benim hediyem nerde?"
"Ben vermesem"
"Neden, almadın mı yoksa?"
"Aldım"
"E o zaman"
"Ama çok kötü"
"Senin aldığın hediye kötü olabilir mi?"
"Ama bak sen o kadar para verip kocaman buket yaptırmışsın bense sana kıytırık bir not defteri aldım"
"Not defteri mi? Benimkide bitmişti ne güzel oldu aldığın"
"Yalancı" dedim gözlerimi yere dikerek. Çenemden tutup ona bakmamı sağladı. Sıcak gülümsemesiyle bana bakıyordu. "Güzelim, sana asla yalan söylemem ben. Bu yüzden sana bir şey söylemek istiyorum. Daha önce sana söyleyemedim ama sanırım zamanı geldi"
"Ne alaka şimdi yani niye şimdi"
"Yalan deyince aklıma geldi, senden gizlemeliyim"
"Ne söyliyeceksin ki?" Ne saklıyordu ki benden? Yoksa annesi bir mafya ve o da annesiyle birlikte mi çalışıyor. Yoksa beni kaçıracak mı? Off ne saçmalıyorum ben. Tabiki yok öyle birşey. Sakin ya, sadece normal birşey açıklayacak. Çok fazla wattpad okudum galiba.
Merakla Aras'ın yüzüne baktım. Sandalyemi çekip oturmamı işaret etti. Bende sorgulamadan oturdum. Aras da karşıma oturdu. Derin bir nefes aldı. Söylemesi bu kadar zor olan şey ne acaba. "Aras söylicek misin artık?"
"Güzelim"
"Efendim, Aras"
"Sana söyleyecğim şey yüzünden aklına benim hakkımda kötü şeyler gelebilir ama şunu bil ki ben onların hiçbirini yapmadım, bu yüzden benden nefret etme"
"Bebeğim, ben senden nefret etmem, ne kadar kötü birşey olabilir ki? Ayrıca neyi yapmadın? Uzatmada söyle"
"Şöyle ki; ben, aslında bir..."
Devam edicek...
Evet yeni bir bölümün sonuna daha geldik. Biliyorum biraz kısa oldu ama biraz yoğunum bu yüzden bölüm atamıyordum hızlıca bir bölüm yazdım umarım güzel olmuştur düşüncelerinizi benimle paylaşın sizi seviyorum 💖🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım
RomanceÜniversite için Almanya'dan İstanbul'a gelen Charlotte bir tanıdığında kalıcaktır. Ancak bilmediği birşey vardır. Tanıdığı olan kadının oğlu, annesinden gizli bir şekilde eski evine geri taşınmıştır. Charlotte hiç tanımadığı bu adamla bir anlaşma ya...