10. Bölüm/O Gece

283 15 64
                                    

Merakla ne söyleyeceğini beklerken bir anda telefonum çaldı. Arayan Kuzey'di. "Telefona bakayım, sonra söyle olur mu?" diye sordum. "Olmaz" dedi Aras. Demek ki çok önemli. "Tamam, söyle dinliyorum" Telefonu sessize aldım ve Aras'a odaklandım. "Ben aslında bir yazarım" dedi. Bu muydu söylemesi zor olan?

"Biliyorum neden bu kadar kastın kendini diyorsun ama sorun burda değil"

"Nerde o zaman, lafı dolandırmayı keser misin?

"Tamam, tamam. Belki biliyorsundur, Darian Hill adlı bir yazarın bu aralar çok popüler bir kitabı var"

"Evet biliyorum, okudum kitabını"

"Okudun mu?"

"Evet yeni kitabı bekliyorum"

"Öyle mi? Bu iyi bir şey galiba"

"O ne demek şimdi?" dedim. Derin bir nefes alıp verdi yine.

"O kitabın yazarı benim" dedi.

"Sen ciddi misin?"

"Evet Darian Hill benim, takma adım daha doğrusu" dedi. Afalladım resmen. Hiç beklemiyordum gerçekten. Yani, Aras bir erotik yazardı.

"Sen erotik yazarsın yani" dedim.

"Öyleyim. Ama dediğim gibi hiçbirini yapmadım, gerçekten"

"Sana inanıyorum Aras" dedim en güven verici sesimle. Rahatlamış olduğu her halinden belliydi. Suratına bir gülümseme yerleşti. Ama arsızca bir gülümsemeydi bu. Fısıldar gibi, "Belki seninle deneriz, ne dersin?" dedi. Benim gibi utangaç bir insana, insan içinde söylenir mi bu! Yanaklarımın -zaten alışkın olduğum gibi- kızardığına emindim. "Aras, sus" dedim sadece. "Ben susarım ama seni bağırtmak istiyorum" dedi o arsız gülümsemesiyle.

***

Eve geri geldiğimizde saat 12 falandı. Biraz içmiştik. Aras o kadar içmesine rağmen sarhoş olmamıştı ama ben sarhoştum. Aras arabadan inince beni kucağına aldı. Asansöre bindik ve yukarı çıktık. Aras kapıyı açtı ve içeri girdik. Yavaşça koltuğa bıraktı beni. "Aras"

"Efendim güzelim"

"Neden Victor ve Lili'yi ayırdın kitabın sonunda!" diye bağırdım Aras'a. "Çok kötüsün" dedim ve Aras'a vurmaya başladım. Ben durunca Aras, "Tamam, en büyük hayvan benim" dedi. Birden ağlamaklı bir şekilde konuştum,"Aras"

"Efendim güzelim"

"Hayvanlar çok tatlı"

"Öyleler, bende tatlı mıyım?"

"Hayır"

"Ayıp ama, kocanım ben senin"

"Sen tatlı değilsin, yakışıklı ve seksisin"

"Seksiyim, öyle mi?"

"Öylesin, hemde çok" dedim ve Aras'ın dudağına yapıştım. Aras önce şok oldu sonra bana ayak uydurmayı başardı. Büyük bir açlıkla birbirimizi öpüyorduk. Aras beni kucağına aldı. Altımda sertleşen erkekliğini hissediyordum. Yanlışlıkla erkekliğine sürtünüce Aras daha da sertleşti. Elini belimden kalçama indrip kendine bastırdı. Uzun bir öpüşmeden sonra dudaklarımız ayrıldı. İkimizde nefes nefeseydik. "Güzelim yarın devam edelim, sana yapacaklarımı hatırlamanı istiyorum" dedi Aras. İtiraz etmedim. Beni yatağıma götürdü. Hemen uykuya daldım.

Sabah olduğunda başım çok ağrıyordu. Gözlerimi açamadım. Bir süre sonra saçlarımda gezinen bir el hissettim. "Aras" dedim. "Söyle güzelim"

"Başım çok ağrıyor"

"Kıyamam sana ben. Sana bir kahve hazırlayayım" dedi ve odadan çıktı. Bende odadan çıktım. Tuvalete girdim sonra da yüzümü yıkadım. Mutfağa gittiğimde Aras kahveyi hazırlamıştı bile. Oturup kahvemi içtim. "Dünü hatırlıyor musun?" diye sordu. Hayır anlamında başımı salladım. "Güzel" dedi alçak bir sesle. Neyden bahsettiğini anlamamıştım. Kahvemi içtikten sonra duşa girdim. Üzerime bornozumu giydim. Kafamı havluya sardım ve odama gittim. Üzerimi giyindim.

Aras dışarı çıkmıştı. Evde yalnız olduğumdan dolayı biraz mutfağa girmeye karar verdim. Bir sürü tatlı, kurabiye hazırladım. Ardından akşam için yemek.

Akşam olduğunda Aras eve geldi. Kapıdan girer girmez, "Nedir bu güzel kokular acaba?" dedi. "Karının eserleri" dedim. Mutfağa geldi. "Bence bu güzel kokular karıma ait" dedi ve gelip boynumu öptü.

Elime tepsiden bir kurabiye aldım. "Tadına baksana" dedim. Ağzını açtı. Elimdeki kurabiyeyi ağzına götürdüm. Keyifle yedi. "Nefis olmuş" dedi. Sonra Aras odasına gitti. Bende akşam yemeğini masaya yerleştirdim.

Birlikte yemeğimizi yemek için masaya oturduk. Yemeye başladık. Sonra aklıma takılan soruyu ona sordum. "Dün gece ne oldu?"

"Boşver"

"Niye sordun o zaman sabah"

"Eve geldik ve sen hemen yattın"

"Öyle olsun"

Yemeğimiz bitince Aras odasına çekildi. Ben ise odamda bakım yapıyordum. Müziğimi açtım ve tüm bakım malzemelerimi çıkardım. Kendime çok iyi gelen bir bakımın ardından su içmek için mutfağa gittim. Üzerimde kısa bir gecelik vardı. Ayağımda da tavşanlı terlik. Kendime bir bardak su doldurdum. O sırada arkamdan biri geldi. Boynuma bir öpücük bıraktı. Arkamı döndüm. Aras karşımdaydı. Beni baştan aşağı süzdü. "Yakışmış" dedi.

"Hani sordun ya yemekte, 'dün gece ne oldu' diye" dedi Aras.

"Evet sordum sende-"

"Yalan söyledim"

"Yalan mı söyledin? O zaman ne oldu?"

"Göstermemi ister misin?"

"Aras neyi göstericeksin? Biraz açık olur musun?" dedim. Elimdeki bardağı aldı ve tezgaha bıraktı. Sonra beni tezgaha oturttu. "Aras ne yapıyorsun?"

"Dün geceyi gösteriyorum" diye yanıtladı ve bana yaklaştı. Gözlerimi kapattım. Aras dudaklarını benimkilere bastırdı. Öpüşmeye başladık. Ne yani, biz dün gece öpüştük mü?

Aras sertçe öpmeye başladı. Bende ona ayak uydurmak için çabaladım. Ama nafile. O kadar iştahlı öpüyordu ki, sanki yıllardır hasretmiş gibi.

Dudaklarımı ısırıyordu. Bu canımı yakmıyordu, aksine tahrik ediyordu. Elimi yanağına bastırıp biraz yavaşlaması için mesaj verdim. Mesajımı anlamış olucak ki biraz yavaşladı. Bir süre sonra ensesinden tutup kendime bastırdım. Hızlı öpmeye başladım. Aras da benimle birlikte hızlandı. Beni sertleşmiş erkekliğine bastırınca ufak bir inleme çıktı ağzımdan.

Aras öpüşmemizi hiç bozmadan beni kucağına aldı ve odasına götürdü. Yatağına uzandık. Hâlâ büyük bir arzuyla öpüşüyorduk. Eliyle kalçamı okşuyordu.

Sonra birden dudaklarımızı ayırdı. Gözlerimi açıp ona baktım. "O gece bu gece olsun ister misin?" diye sordu. Onaylarcasına başımı salladım. İşte gece başlıyordu.

Devam edicek...

Ayy alev aldı buralar alevv!

Bölüm nasıldı canlarım💓
Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. Sizi seviyorum bay bayy ❤️‍🩹🫀

Ev Arkadaşım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin