2. Solič

15 1 0
                                    

Terka

„Jak vypadal?" ptaly se holky. „Měl mírně kučeravé vlasy, takový nahoru," snažila jsem se holkám názorně ukázat jeho hairstyle. „Prostě měl takový smeták na hlavě." „Kdo?" Zeptala se Monča. Milá spolužačka a kamarádka, která si nechala asi před měsícem ostříhat její dlouhé hnědě vlasy. Byl to trochu šok, ale sluší jí to.
Vypadá trochu jako Locika.

„Jeden kluk, který se na mě mačkal včera v šalině," odpověděla jsem. „Byl aspoň hezký?" Vyptávala se. „Právě teď se to snažíme zjistit,"řekly holky téměř zároveň. „A jak tedy vypadal Terko?" Vyptává se dál Monča. Tak jsem jim co nejlépe popsala, jak vypadal. Jeho mužné tělo (teda, měl zimní bundu, ale trocha představivosti nevadí). Když jsem se dostala zase k vlasům, neměla jsem tušení, jak je popsat „prostě takový nahoru," a dál ukazuju jak vypadaly.

„Myslíš rampu," řekla na to Monča. „Rampu?" Nechápavě jsem na ni koukali. „No jasně to teď nosí každej druhej," pokračuje Monča dál. "Fakt jste si toho nevšimli?"

Když nad tím tak přemýšlím, tak má pravdu. Opravdu každý druhý (aspoň na naší škole to tak je) nosí tento účes.

„Třeba takovej Solič," povídá Monča. „Kdo?" Nechápavě na ni s holkama koukáme. Monča teď kouká nechápavě na nás. „Vy nevíte, kdo je to Solič?" Vyprskne se smíchem, „je to jeden borec tady ze školy, co si jednou před tímhle zrcadlem něco sypal do vlasů," před naší třídou je velké zrcadlo, před kterým se každý upravuje a fotí. „Vypadalo to jako sůl, proto Solič."

„Aha, nikdy jsem ho asi neviděla," řekla Nel. „Ty si taky nikoho nevšímáš. To bude možná ten problém," odvětí jí Terka. Ano jsme ve třídě dvě Terky.

„Dívejte," křikne Monča, „to je on." Všechny se otočíme abychom viděly Soliče, když v tom...

" Všechny se otočíme abychom viděly Soliče, když v tom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
LepíkWhere stories live. Discover now