Terka
„To je on," a div to nezakřičím. „Jo, to je Solič," řekne Monča a začne se smát, „teď jsem to řekla." „Ale ne Solič. Lepík," „Lepík?" Celkem výstižné pojmenování osoby, co se na vás lepí v šalině a není tak slizký jak úchyl. Pomyslím si. „Lepík, jako ten úchyl ze šaliny?" Zeptá se Nel. „Jo, přesně ten," odpovím s mírným nadšením. „Který z nich to je?" Vyzvídají holky dál. „Tamhleten," odpovím a mírně na něj ukážu (zase cítím to chvění v podbřišku). „Terezo?" Zeptá se Terka, „pořiď si brýle." „Kam jsi dala oči?" Ptá se Monča a ani se nesnaží zadržet smích. „Ty už jsi dlouho neměla sex co?" Ptá se Nel a vyloženě se směje až se za břicho popadá. Jí se to směje, když má kluka a sex může mít de facto na denní bázi.
„A co když jo? Už mě nebaví s někým jen tak spát a v podstatě z toho nic nemít," odpovím a je to pravda. Všechny mé úletíky, ať už jen jednorázové, nebo opakované stály za hovno. Za celou dobu jsem se udělala asi tak kolikrát? 2x? To zase ne, to bych křivdila Markovi. Kamarádovi, se kterým jsem měla něco mezi kamarádstvím a kamarádstvím s výhodami, ale k penetraci nedošlo. S ním jsem se udělala i 10x za noc, jenže se na mě naštval a už se mnou nechtěl mít nic společného. Jeho jazyk mi bude chybět...
„Víte jak dlouho jsem s nikým nespala? A vibrátor mě už omrzel," řeknu. „Detaily vynech," řekne Terka a začne se křižovat. Dává tím najevo něco jako choď preč satan.
„Vy jste si začali," řeknu a usměju se. Pokaždé když vytáhnu Edu (pojmenování mého vibrátora) holkám sklapne pusa.
Ještě bych jim ráda dodala ten fakt, že jsem byla jeho přítomností natolik vzrušená, že jsem si pak musela pomoct s Edou, ale tady nejsme v sexu ve městě a navíc by si ze mě utahovali do konce mého života. Proto si to rozmyslím.
Zazvoní a vidím, jak Lepík se svou bandou odchází. Naposledy se na něj podívám a v tu ránu se naše oči střetnou. Rozbuší se mi srdce. Oční kontakt trvá sice necelé 3 sekundy, ale... on se snad na mě usmál?
YOU ARE READING
Lepík
Teen FictionI z jednoho střetnutí v šalině se může stát láska. Nebo ne? Inspirováno skutečným příběhem