3. Panic je na nic

11 1 0
                                    

Tomáš

Nastoupil jsem s klukama do šaliny. Málem jsme to nestihli. Ta kurva češtinářka nás nechtěla pustit. Nikdo není na její keci zvědavej. No co, už jsem tu a konečně můžu jet domů.

„Hej vole, vole, tak co ty a Katka? Už jsi konečně zasunul?" Ptal se mě Martin. Martin byl z dvojčat. Jeho brácha se jmenuje Michal, taky chodí s námi na střední, ale rozhodně si oba dva užívají víc sexuálního života než já a dávají mi to pěkně sežrat.

„Ne," odpověděl jsem šeptem, „ještě nic nebylo." „Vole zpamatuj se. S takovou budeš do smrti panic," řekne Martin a začne s společně s Michalem smát. Jsou to fakt kokoti, ale i tak je mám svým způsobem rád.

„Hele a jsi si jistej, že nejsi bukvice?" Zeptá se Michal. „Do prdele nejsem teplej. Kolikrát vám to mám říkat?" Odpovím a už jsem fakt nasranej. Tohle slyším pořád. Co je na tom, že ještě nebyla ta pravá příležitost, kdy se s Katkou vyspat? Ne že by se mi nelíbila, ale prostě se to nikdy nepovede dotáhnout do konce...

„Tak to dokaž," vybízí mě Martin. „Co to meleš ty vole?" Nechápavě se na něj podívám, „dokaž, že se ti líbí holky. Že se ti dokáže postavit, když jsi v jejich blízkosti." Co? To se snad úplně posral ne? Jasně že se mi postaví, ale dokazovat to nebudu.

„Tak co? Určitě se ti tady musí nějaká líbit," řekl Martin. „Co? Co tady mám kurva dělat?" Zeptám se nechápavě.

„No, mohl bys k jedné přijít a trochu se na ní nalepit," prohlásil hrdě svůj nápad Martin. „No a taky do ní zezadu narazit," přidá se k němu Michal a ukazuje pohyby pánví do předu a dozadu, jak kdyby někoho prcal.

„Kluci to nemyslíte vážně, řeknu naštvaně, „já nejsem žádnej úchyl volové." „Ale jdi. Však co se stane?" Zeptá se Martin. „No a když by se na tebe otočila a stěžovala si, tak řekneš, že tě někdo žduchl, když procházel, že se moc omlouváš." Doplnil ho Michal.

„Kluci, fakt se mi to nelíbí," odpovím teď smutně (snad je obměkčím).

„Jak chceš," řekl Martin, „ale..."
„Ale," přerušil ho Michal, „když to uděláš, už se ti nebudeme posmívat, že jsi gay."

„Dobře, odpovím, „ale co vaše kecy o panicovi?" „A co jsme? Bohové? Vole nechcem, abys ji oprcal, jen se o ni trochu otíral," řekne Michal. „Jo kdybys nějakou ojel, tak bychom se ti neposmívali už vůbec," přitaká bratrovi Martin.

„Tak tedy dobrá."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
LepíkWhere stories live. Discover now