14.Bölüm

103 42 91
                                    

Bütün haber kanallarında farklı manşetler vardı lakin hepsinin haberi aynıydı.  Gizem Karanlık yakalandı.

"Bugün hepimiz burada Gizem Karanlığın işlediği suçun cezasını çekmesi için toplandık. Birkaç aydır emniyet tarafından yakalanmaya çalışan Gizem Karanlık bugün itibariyle yakalanmış ve mahkemeye çıkarılacağı bilgisi elimize ulaşmıştır."

"Son dakika gelişmesi Gizem Karanlık tutuklandı." 

"Sonunda azılı suçlu Gizem Karanlık yakalandı."

"Gizem Karanlığın cezasının ne olacağı merak konusu."

"Karanlık ailesinin en küçük üyesi Gizem Karanlık polisler tarafından yakalandı."

"Karanlık ailesinin Gizem'i nedir?"

"Sonunda olayın suçlusu yakalandı."

"Davette yaşanan vahşetin sebebi belli oldu."

"Daveti kan gölüne çeviren Gizem Karanlık emniyetin en iyi ekipleri tarafından yakalandı."

"Bugün Gizem Karanlık için son."

Her yerde onun adı vardı.

Gizem Karanlık.

Bütün şehir bu bilgiyle gözlerini açmıştı.

Herkes onun yakalanmasıyla sevinirken gerçeği bilenler için bu durum çok acıydı.

Birde gerçeği bilip sevinenler. Özellikle bu sabah televizyonda bu haberi görüp keyiflenen biri vardı.

Murat Kan.

"Kardeşini iyi saklayamamışsın Atilla." diyerek televizyon karşısında sırıtıyordu.

"Son yaşananlardan sonra Gizem'in yakalanması gayet normal değil mi efendim?" diyen Murat'ın sağ kolu Mesut'tu.

"Evet, doğru haklısın ama bir eksiğin var." diye esrarengiz bir şekilde konuştu Murat.

Büyük bir mütevazılıkla "Nedir? Efendim?" dedi Mesut.

Murat bir eli çenesinde gezinirken
"Gizem, teyzesinin cenazesine gitmedi." dedi.

"Doğrudur Efendim." diyerek Murat'ı onayladı Mesut.

"Niye cenazeye katılmadı?" diyerek merak ettiği soruyu sordu.

Aslında Murat kendi kendine sormuştu ama bu belli olmadığı için Mesut hemen cevap vermişti.

"Polisler izin vermemiştir." diyerek anında cevap verdi.

"Olabilir." dedi Murat ama hâlâ ikna olmamıştı. Murat'ın kafasına oturmayan bazı yerler vardı.

KARANLIĞIN GİZEM'İ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin