Herkesin okumaya bayıldığı, ölüp tekrar doğan kişilerin hikayesini anlatan kitaplara bende bayılıyorum, ana karakterin yerinde olmak isterdim. Şimdi kesinlikle pişmanım
Ben hikayedeki ismiyle Luna, bir aşk romanında kötü karakterin yerine geçtim.
Eski hayatımdan hatırladığım şeyler yaşadığım durumu anlatan romanlar ayrıca girdiğim romandaki konular.
Bu bilgiler beni başımı belaya sokmaktan koriyabilir bence.
Benim yerimde başka biri olsaydı kadın başrole kötülük yapmayı bırakıp ileride ölmemeye çalışırdı. Ama okuduğum hikayelerden bu seçeneği seçersen ne olacağını gayet iyi biliyorum.
Klasik seçeneği seçersem hikayenin gidişatını bozup gelecekte ne olacağını kesinlikle bilemicem ayrıca kadın başrol yerine erkek başrolle ben yakınlaşçam.
Özellikle son bahsettiğim şeyi yaşamamak için karakterin yapacağı herşeyi yapacağım. Hikayede erkek başrolün beni ciddi şekilde uyarı yapacağı zamana kadar devam edip uyarısını aldıktan sonra hikayeden sapıp başrolleri yalnız bırakçam.
Bu sayede hem yaşicam hemde hikaye değişmicek. Bu iş bana kazan kazan olacak.
Kötü karakterin bedenine girdiğimde daha başroller tanışmamıştı. Yani benim mesayi daha başlamamıştı. O yüzden arada erkek başrole yavşiyor kalan vaktimde ise bu yeni dünyayı gezmekle geçiririyordum.
Kısaca hikayeye değinirsekde; hikaye klasik roman içine giren insanların bulunduğu dünyada geçiyor. Bende soylu bir ailenin tek ve şımarık kızıyım. Başrol erkek; krallığın güçlü, yakışıklı, soğuk kanlı, acımasız, iki erkek kardeşli prensi. Kadın başrol; masum, güzel, temiz yürekli, korumasız, inançlı, babası kumar bağımlısı, fakir genç kız.
Başrol kız boş zamanlarında resimler çizerek geçiren biridir. Yine açık havada resim çizerken erkek başrol dikkatini çeker ve erkek başrolün bir portresini çizer. Başrol erkek başrıl kızın ona bakarak ne yaptığını merak eder. Sonra erkek başrol, başrol kızın yaptığı resmi görür ve ilk karşılamalrı gerçekleşir.
Erkek başrol kızdan etkilenir ve yakın zamanda olan resim sergisine davet eder. İşte bende o resim sergisinde başrol kızla karşılaşıp insanlar içinde rezil edeceğim. Yani segiye kadar boşum.... ... ...
Sergiye çok az zaman kalmıştı. Pskoloji olarak tamamen hazırdım, tek yapmam gereken şey o gün gelene kadar takılmaktı.Bende öyle yapıtordum. Hikayede kötü biri olduğum için insanlar benden uzak durmaya çalışıyordu.
Rahatça kasabada yürürken arkamdan hızla çarpan şeyle arkama döndüm.
Bana çarpan şey; kirli, yarabere içinde olan ağlayan bir erkek çocuktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Planlarımı Bozan Küçük Çocuk
FantasyBir aşk romanına kötü karakter olarak reenkarne olan Luna, gelecekte ölmemek için kendince kusursuz bir plan yapar ama tesadüfen karşılaştığı bir çocuğu yanına almasıyla herşey birbirine karışır.