Nila'nın beni çekmesiyle ona doğru süzüldüm. Boşta kalan elini belime koyup kendisine dahada yaklaştıran Nila'nın yüzüne baktım ama o Calix'e aşaılarcasına bakıyordu.
O sırada etraftan kıvılcımlar çıktı ve herşey durdu. Artık yer sallanmıyor, etraf aydınlanıp kararmıyordu. Calix'in de acı kıvranışlarıda durmuştu.
Uzun bir sessizlikten sonra calix kafasını yavaşça kaldırdı. Öfke dolu bakışlara Nila'da aynı şekilde karşılık verdi. Calix bakışlarını kaçırmadan kalkmaya çalıştı fakat çok şey yaşamıştı. Kalkacak gücü olmadığı belliydi.
Kendimi Nila'dan kurtarıp Calix'in yanına koşarak gittim. Ayağa kalkmaya çalışıyordu buna, izin veremezdim kesinlikle.
Calix - (bağırarak) bu okyanus kafalı da kim?! Daha demin olan olaylar senin yüzünden miydi? (öksürür)
Nila - Ben yaptıysam ne olmuş, mecburdum. Ayrıca bütün suç bende değil sen luna'ya yavşamasaydın Ben de bunu yapmak zorunda olmazdım.
- anlıyorum konuşmak istiyorsunuz ama lütfen burada konuşmayalım Nila Sen de yardım et Calix'i taşıyalım bu halde yürüyemez.
Nila somurtarak onaylar şekilde kafasını salladı. Beni biraz uzaklaştırdıktan sonra Calix'i sırtına aldı ve üçümüz boş bir odaya geçtik. Calx'i odadaki geniş bir koltuğa bıraktıktan sonra Nila ile birlikte koltuğa bakan ikili koltuklara oturduk.
- Evet artık daha demin yaşadıklarımız anlatabilirsin Nila.
Nila ne anlatacağım. Ben sadece hikayenin daha fazla karışmasını engelledim. Şu anda düşünmemiz gereken tek bir şey var o da calix şahısıyla ne yapacağınız. Maalesef ki yeteneklerim arasında hafıza silmek yok o yüzden uzunca gene düşünelim. Sonuçta bölüm sonu verildiği için zaman akmıyor.
Calix - ilk olarak benim hakkımda dediklerin çok kabaydı. Ayrıca yeteneklerim derken ne yeteneğinden bahsettin. Son olarak zaman nasıl akmıyor, bölüm sonu da ne?
Nila - ilk dediği soru değil o yüzden cevap veremem, ikinci sorun ise son sorunun cevapları aynı.
Size kendimi tanıtayım o zaman. Ben Nila gözleri (parlar) (sırıtır) kurgu dünyasında roller ve replikler ile sorumluyum. Önceden söyleyeyim, burası normal bir dünya değil. Burada yaşananlar tesadüf değildir. Çünkü burası kurgusal dünya siz ve diğer insanlar yazılan bir dram aşk kitabının tutması, ilerleyip insanları etkilemek için buradasınız.- Bu kitabın başrol erkeği de sensin Calix. Ben ise seninle kadın başrol olan daisy'i rahatsız eden kötü karakterim. Ama her şeye rağmen asla ayrılmıyorsunuz. Böyle biten bir aşk kitabında ruh eşini buluyorsun.
Calix - (bağırarak) saçmalamayı kes! kimse hayatımı kurcalayamaz ve kimi seveceğimi seçemez!
Nila - Teknik olarak hikayedeki karakter ile aynı kişi olduğun için hayatını çok kurcalamayacağız. Sadece daha çok İlgi çekmek için Ekstra sahneler olabilir ama onun dışında kafana göre hareket ediyorsun. fakat şu anda her şeyi öğrendiğin için eski hayatına dönemeyeceksin
-Peki ne yapacağız? başka bir başrol mü seçeceğiz?
Nila - Ne, Tabii ki de hayır. Birinci bitti. Ayrıca bütün okullar Calix'in başrol olduğunu kabullendi. Tamam yazarın sözünden dönüp hikayeyi değiştirebilirim ama okullar bunu kabul etmezse elinden bir şey gelmez. Ben okurlara, okurlar başrole, başrol yazara, yazar da bana bağlıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Planlarımı Bozan Küçük Çocuk
FantasyBir aşk romanına kötü karakter olarak reenkarne olan Luna, gelecekte ölmemek için kendince kusursuz bir plan yapar ama tesadüfen karşılaştığı bir çocuğu yanına almasıyla herşey birbirine karışır.