O benim ponçiğime sürtük mü demişti? Bu kelimeleri ağızdan çıkaranın ağzına babamın kılıç koleksiyonundakileri sokçaktım.
Calix'in diyeceklerini beklemeden saklandığım duvarın arkasından çıkıp o sözleri söyleyen kadına elimin tersiyle çaktım. Kadın dengesini kaybedip yere düştü ve kafasını büyük bir kayaya çarptı. Kanamasını umursamadan tutup kafasını yüz hizama getirdim.
- Davies ailesine hareket etmeye nasıl cüret edersin! Senin gibi bir hizmetçi buna nasıl cüret eder!
Calix hareket dahil edemiyordu. Çalışanlara gelirsek onlar korkudan aynı anda yutkundular. Ellerimde olan kadında kanlar eşliğinde ağlayarak özürler diliyor, bırakmam için yalvarıyordu.
Birkaç saniye daha kadına açı çektirdikten sonra saçlarını bıraktım. Calix'e döndüm ve Ares'i koruduğu için teşekkür ettim. Diyeceklerini beklemeden Ares'in ellerinden tuttum ve hızlıca oradan uzaklaştım. Gidebildiğim kadar hızlı yürüdüm. Ixion ile görüşmeden çıkmam yetmezmiş gibi yine başrolün önünde artistik taslamıştım.
(Ares'e çarparım)
Az kalsın Ares yere düşecekti. iyi ki ellerini sıkıca tutuyordum.
Ares'e çarpmamın sebebi birisinin bana çarpmasıydı. O çarpan kişi ise sarı saçlı mavi gözlü yakışıklı bir yüze sahip olan bir adamdı da bu tanım bana nereden tanıdık geliyordu.Adam - Çok özür diliyorum Leydim, dikkatsiz davranmış oldum. (Eğilir) Umarım yaralanmamışsınızdır.
Sadece Ares ile birlikte adama bakıyorduk. Adam kısa süre cevap bekledi ama istediği cevabı alamayınca yürüyüp gitti. Ares'te adama boş boş bakmıştı ama nedeni neydi acaba? Benim boş bakışlarımın nedeni kişi tanımaya çalışmamdı.
Bütün düşüncelerim kafamda çınlayan kelimelerle dağıldı. "Yalnız kal", " seninle konuşmalıyım". Bunlar kafamda defalarca tekrar ediyordu.
Ares - Luna abla iyi misin?
- Ares, beni şu banka (çalılığın önünde ki bankı gösterir) oturmama yardım eder misin? Sanra da Ixion'u bul. Galiba tansiyonum düştü.
Ares dediğim gibi yapmış ve aceleyle Ixion'u çağır-... (İrkilir) Ağızımı kapatan koca el yüreğimi ağzıma getirmişti.
Kafamı çevirdiğim zaman ağzımı kapatan kişinin kim olduğunu gördüm. Bu Subconscious'du. Kızgın gibiydi. Yok "gibi" kelimesini çıkartmalıydık.
- Subconsubkous yüreğimi ağzıma getirdi-
Subconscious - Subconsubkous ne lan!
Düzgün telaffuz edemiyorsun bile. Bana ismim ile seslen ama lütfen takma adımı lekeleme alay edecekler senin yüzünden. Bir daha sakın söyleme onun yerine Nila de BİLGİLENDİRME: Pencapça "mavi" kelimesinin telaffuz şeklidir. {Yazar notu; bunu bulmak için tekrardan çeviri den tek tek diğer dillere baktım}- şerefsiz şimdi mi söylenir bu!
Nila - şu anda bunu konuşacak durumda değilsin, o yüzden sus! Şu ana kadar tek arkadaş gibi gördüğüm kişi olduğun için seni uyarmak istedim.
Calix adlı karakter, sen ve Daisy arasında kaldı. Yani en ufak hareketinde Calix sana aşık olup başrol olmak zorunda kalabilirsin. Merak etme ki şu anda kitabın birinci ciltinin sonundayız.- yani olaylar kitaptaki gibi ilerlerse Calix tamamen Daisy'e aşık olacak...
Dur, sen ne dedin! Ciltin sonu mu? Birinci ciltin sonunda mıyız? O kadar hızlı-...Nasıl anlamamıştım. Calix'in birinci giriş kapısına yakın olması, Ixion'un görevde olmaması. Bunların hepsi kitabın sonunda gelen kötü karakter içindi. Kitabın büyük kötüsü olan Adrian...
Hikayeye göre Calix Adrian'ı karşılamak için geldiğinde, Daisy'i Calix'in kendisinden istediği resmi getirir.
Küçüklüğünden beri insanları kandırmak konusunda uzman olan Adrian'ın Daisy'i de kandırmasından korkan Calix, Daisy'i sarayda falan saklamaya çalışıyor. En sonunda yıldızların eşliğinde çiçeklerin üzerlerine ilk öpücüğü gerçekleştiriyorlar, Kusursuz sonCalix - burada tek başına ne yapıyorsun?
Düşünce balonum patlamıştı. Hızla etrafıma baktım. Nila gitmişti. Şu anda Calix'le baş başa kalmıştık. Tabii ki her zeki insanın yapacağını yapacaktım, yani topuklamak. O adamla şu anda muhatap olamazdım.
Hızla banktan kalktım, gidecektim ki banka oturan Calix bileğimden tutarak beni kendine nazikçe çekti. O an dengemi kaybedip Calix'in kucağına oturdum. {Yazar; yazmadan önce romantik manga okuyunca yanlışlıkla bunları yazmışım. Bence o kadar kötü olmadı...dimi?}
Çoğu kişinin yaptığı uyarıyı ilk kez 18. Bölümde yaparak bölümü bitiriyorum. Yorum ve oy vermeyi unutmayın, sonuçta benimde motivasyona ihtiyacım var ❤️
Adrian;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Planlarımı Bozan Küçük Çocuk
FantasyBir aşk romanına kötü karakter olarak reenkarne olan Luna, gelecekte ölmemek için kendince kusursuz bir plan yapar ama tesadüfen karşılaştığı bir çocuğu yanına almasıyla herşey birbirine karışır.