Haraket dahil edemiyordum. Ellerim titriyor, gözlerim kararıyordu. O okuduğum şeyde neyin nesiydi?
Mavi ekran;
“Calix, Ares’in tutmuş ve tebrik ettiğini belli eden bir gülümseme sergiledi. Calix’in bu gülümsemesine Ares omzundaki eli çekerek karşılık verdi. Calix’in yüzü düşmüştü.
Ares Calix’e dönerek “seni affettiğimi falan sakın düşünme. Sadece onu korumak istediğim için seden özel ders istedim.” Bu konuşmadan sonra Calix düşüncelerine dalmış şekilde zindandan çıktı. Hemen arkasından somurtarak gelen Ares--...”Ekran kapanmıştı. Kafamı subconscious’a çevirdiğimde gitmiş olduğunu gördüm.
Neye şaşıracağıma bilmilordum. Mavi tavşanın aniden kaybolmasına mı? Aniden çıkan ekranın Ares’in yaptıklarını göstermesine mi? Calix’in birisine eğitim vermesine mi yoksa Ares’in birisini öldürmesine mi?
Dur bir dakika bunların gerçek olup olmadığını bilmiyoruz. Belki tavşancık bana ceza vermek için şaka amaçlı o ekranda o yazıların çıkmasını sağlamıştır.
Direk Ares'in odasına girdim fakat orada kimse yoktu. Odadan çıkıp Ares'in girebileceği her odaya baktım, fakat hiçbir yerde yoktu. Ares malikanede değildi. Yinede vazgeçemezdim. Ares'in birisini öldürebileceğini kabullenmek istemiyordum.
Melike - Ares'i arıyorsanız o şu anda babanızla.
(Derin bir *oh* çekerim)
İmparatorluk sarayında.HHAAAAYYYIIIIRRR!!!! Tüm umutlarım yok olmuştu.
Ares gerçekten birini öldürmüştü. Yetmezmiş gibi başrol olan Calix'ten ders alacaktı.Hayır buna izin veremem. İlerideki olacak savaşa Ares'i sokamam. Ölecek olan karakterlerden olmasına izin veremem.
Beni kurtarabilecek tek şey kullanışlı bir plandı. Şu anki durumumu ve öğrendiklerimi göz önünde bulundurarak bir plan yapmalıydım. Bunun için kütüphaneye gidip bir kağıt çıkardım.
~kağıt~
Kadın başrol: Daisy
•Saf, şaşkoloz fakir köylü kızı
•Resim meraklısı. Bu sayede başrol ile tanıştı. İlk o başrole aşık oluyor.
• birkaç kez senaryo dışı hareket yaptı.Erkek başrol: Calix
• imparatorun ikinci oğlu, imparator adayı.
• kılıçta profesyoneldir.
•Abisinin adı Ixion kardeşinin adı Adrian'dır.Not 1: Sergiye kadar herşey yaşanması gerektiği gibi yaşandı.
Not 2: Asla kitapta geçmiyen Ares adlı çocuk Calix'e olması gerektiğinden daha yakın.
Not 3: hikayenin kötü karakteri iyi yönleri başrol tarafından görüldü.
Not 4: Ares'in babası Carl Kara sise casusluk yapıyormuş.
Not 5: Carl, Kara Sisi Ares'in peşine taktı.
Not 6: Serinin son kitabında büyük bir savaş olcak.
Not 7: Savaşı Calix kazanacak ama yinede ölecek. Bunu gören yaralı Daisy, Calix'in yanında beraber bir şekilde ölüyor ve son.
Not 8: tahtı devralacak sadece Calix ve Daisy'nin çocuğu kalır. O yazar bunun içinde bir kitap çıkaracağını söylüyordu.
Not 9: yazarın hikayede Subconscious adlı bir adamı var.
Kendisi hikayenin yazarın yazdığı gibi gerçekleşmesi için çalışır.
Hikayede istemsiz sapmalar yaşanırsa (reenkarne olanlar hikayeyi değiştirmeye çalışırsa) kitap daha çok ilgi çekmesi için kitaptaki konularını değiştirebilir.*Kağıt sonu*
Ares - Abla ben gel-...
Ares - ABLA!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Planlarımı Bozan Küçük Çocuk
FantasíaBir aşk romanına kötü karakter olarak reenkarne olan Luna, gelecekte ölmemek için kendince kusursuz bir plan yapar ama tesadüfen karşılaştığı bir çocuğu yanına almasıyla herşey birbirine karışır.